Bij bol hebben ze een aantal series 2 voor 30 euro nl 30rock Parenthood Kennen jullie een van deze of allebei? Zijn ze leuk? En zijn deze series een beetje vergelijkbaar met een andere serie? Zo ja welke? Deze twee spreken me wel aan na wat ik gelezen heb wat erbij staat beschreven maar hoor graag een mening
30rock ken ik...en vind ik wel aardig. Wel apart soort humor..en het blijft Amerikaans... ( dus voor mij minder goed dan Britse humor) Parenthood ken ik niet.
30 Rock ken ik, is wel leuk. Het is een beetje absurd, dus het moet je liggen. Ik vind het wel grappig. Ik kan het niet echt ergens mee vergelijken eigenlijk. Parenthood ken ik niet.
Wel leuk dus. Maar apart soort humor oke. Lastig dan of ik het ook echt leuk vind. Tijd terug wilde ik ook graag een nieuwe serie gaan volgen en toen stond 30rock ook in mijn lijstje, maar toen toch gekozen voor how i met your mother. Geweldige serie.
Het hangt volledig van je eigen smaak af. Wat ik leuk vind, kun jij wel vreselijk vinden. Staan er geen fragmentjes op youtube die je gewoon van te voren even kunt kijken?
Kan ik naar kijken natuurlijk. Dank je! Het is idd lastig. Vind het ook zonde er een aan te schaffen en het is niks aan.
Himym is niet te vergelijken met 30Rock. Ik vind how I met ... wel echt veel leuker, maar het is hele andere humor. Als ik 30Rock ergens mee moet vergelijken dan misschien met Ally mcBeal of zo. Niet echt hetzelfde, maar grappig op een beetje vreemde manier.
Zo vond ik 2,5 Men altijd erg leuk. Maar nu niet meer, sinds Charlie Sheen er niet meer inzit... hele serie is ingezakt ... niks meer aan.
Mmm twijfel, wordt er nog niet hel blij van. Maar toch lastig te beoordelen. Ik weet nog dat ik op tv weleens een stukje fan how i met your mother zag en toen vond ik het ook niet heel leuk. Toch later een box besteld. En vonden vind het geweldig. Ook omdat je het dan volgt. @booey toch vind ik two and a half men nog steeds leuk. Wel anders maar wel leuk. Body of proof is meer actie toch?
One tree hill gaat het dan toch worden. Weet ik zeker dat ik die leuk vind. Kwam 30rock vaker tegen en wilde toch even checken of dat leuk is.
body of proof , gaat om een lijkschouwer en het verhaal eromheen. Megan Hunt lost op eigen wijze moordzaken op...als schouwarts ziet ze zaken die de rest niet ziet!