Oké, nou ben ik natuurlijk niet heel heftig digibeet, maar toch merk ik dat ik het soms lastig vind om topics bij te houden. Als ik een leuk topic lees, en er wordt veel op gereageerd dan merk ik dat als ik bijvoorbeeld een dag later de reacties terug wil lezen, ik niet meer weet waar ik ben gebleven en dan alle pagina's langs moet. Vaak haak ik dan af, want dit werk lastig op mijn mobiel. Wie van jullie die hard forummers heeft de gouden tip? Denk ook aan notificaties als er op jouw topics wordt gereageerd, is dit bijvoorbeeld mogelijk? Tips zijn welkom!
Als je naar de eerste pagina van een topic gaat, staat er links boven het eerste bericht "Bekijk eerste ongelezen". Als je daar op klikt zou je dus naar het voor jou eerste ongelezen bericht moeten gaan.
Ik onthoudt meestal waar ik was want ik vind het het laatste jaar extreem rustig, zo rustig dat er niet meer veel om te onthouden is. Je kan inderdaad dat ruitje of bolletje aanklikken waar je alle titels ziet staan.
Bij instellingen kan je aangeven hoeveel berichten je per pagina wil. Ik heb die op maximaal staan zodat ik niet telkens een volgende pagina aan hoef te klikken. En bovenaan een onderwerp staat 'onderwerp tools', daar kan je kiezen om je op het onderwerp te abonneren. Dan kan je meteen kiezen of je het alleen in je abonnementenlijst wil of dat je ook een e-mail wil ontvangen. Nog een tip: als je op het ruitje achter een quote klikt, ga je naar het gequote (originele) bericht.
Je kan ergens bij de instellingen kiezen hoeveel berichten je per pagina wil. Ik heb al een tijdje het maximale van 40 berichten per pagina, en het leest een stuk beter en overzichtelijker dan toen ik 10 berichten per pagina had.
Dit heb ik dus net even gedaan. Bedankt voor de tip! Ik vind het zo irritant dat als het alweer heel wat berichten verder is je pagina's blijft aan klikken