Help! Mijn man heeft een snotneus

Discussie in 'De lounge' gestart door Floddertje, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh ja, vaders zijn nog erger..
    mijn vader wilde ooit naar de huisartsenpost op een za avond ivm een blaar op zijn voet :)

2. Writer

Writer Niet meer actief

hahahahhahaahhahaha , nou sterkte met zieke mannen , gelukkig hoeven ze geen bevalling te doen , anders was wereld met maar weinig mensen erin :)

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een vent die juist niet toegeeft als het niet meer gaat ik heb heb samen met een collega hem heb op kunnen halen in uithuizen zo ziek als een hond.en hij echt niet verder meer kon rijden.collega op gepikt die heeft de vrachtwagen mee genomen naar arnhem en ik met die vent van mij in de auto naar de huisartsenpost in groningen gereden.daar heeft hij me toch op zijn donder gehad.hij is daarna ook 5 weken thuis geweest en nog was hij druk druk druk.

nu zijn wij alle 2 wel zo niet zeuren doorgaan. maar dat was wel heel extreem.

hij had trouwens verschillende keel klier en oor onstekkingen door een pfeiffer besmetting

4. ja heeel herkenbaar,
    heeft ooit een hersenschudding gehad, niks aan het mannetje te merken.
    dit weekend wat last van zijn schouder en ik denk dat hij het gisteren wel 10 keer heeft gezegd

whahaha en dat noemt zich idd het sterkere geslacht.
    ik zou toch echt wel eens een man willen zien bevallen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw zo herkenbaar, 3x niezen en hij is verkouden, wel grappig want hij is echt chronisch verkouden.

Nu heeft op zijn verjaardag nog wel buikgriep, ja heel vervelend maar hij kan echt niks doen ohw ohw hij kan niet eens op de kleine letten want ohwww het is zo zwaar.

Toen ik een aantal maanden geleden flinke bruikgriep kwam van onder en boven ging hij naar zijn werk met de mededeling je red het zowel en als er wat is kan je bellen he.

Net ging ik boodschappen doen neem je die kleine wel mee want ik red het niet hoor.

Sja mannen he

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Kan je beter om vrouwlijkheid vragen hoor :p :)

Mijn man drinkt meteen een citroen en paracetamol oplossing zodra hij maar denkt dat hij wat heeft (en dat is best vaak) Maar toen hij zn zaag in zn arm gezet had en duidelijk hechtingen nodig had was er niks aan de hand vond hij. Gewoon pleistertje erop en klaar.
    Heb hem na n dagje zeuren toch naar de huisartsen post gekregen waar hij naartoe ging omdat de wond niet dicht wilde blijven (nee duh...die was 2 cm diep!) En toen heeft hij er van die hechtpleister stripjes over gekregen want hechten kon niet meer na 3 uur (daar had ik hem ook al voor gewaarschuwt maar goed...)

7. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Haha ik zou een ambulance bellen hihi.
    Mijn vriend zou zn verkoudheid echt verwaarlozen als ik er niet was.
    Verzorg hem maar goed met snoepjes voor de keel en veel stomen!
    Suc6
    Karoliene

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    die van mij had hem vorige week ook ...toen kon ik voor hem zorgen....nu heb ik hem en kan ik voor mij zelf zorgen ...erg fijn

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    :) :) :)

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heel herkenbaar haha. hier nog een grote zielig man als ie de griep heeft o jee voor pampus maar o wee als mama wat heeft die kan niet ff gaan zitten hoor nee mama mag niet ziek zijn grrr.
    ach ja heb me er al bij neer gelegd het hoort bij een man hihi.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    vlug bel de politie brandweer ambulance en als die niet nodig zijn de telegraaf eerste man die niet schreeuwt om moord en brand hahahaha

sterkte voor je mannetje je laat deze reacties toch niet lezen he hahahaha

groetjes nathalie

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:rolleyes:

Zooo herkenbaar...... *zucht*

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ghehhe, gewoon een XTC pilletje door zijn thee gooien, moet je eens zien hoe snel 'ie er overheen is :) :)

Geintje uiteraard, succes ermee hoor!

14. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    ach gossie verwen die arme stakker maar goed ;)

15. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    hahaha dat wou ik net zeggen!

Ze zijn ook allemaal hetzelfde he 8)

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    **Zucht**
    Ben gelukkig niet de enige die zo denkt!
    T is verder een schat hoor..die man van me..Maar als t hier op aan komt... #-o
    Zooo herkenbaar.

O-ja en ik 'zeur' als ik zwangerschapskwaaltjes heb..Zwangerschap is immers geen ziekte..( zegt ie als ie zn dag niet heeft) Ze moesten eens weten.. :)

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :D , ontzettend sneu dat hij zoooooooooo ziek is ;) . Lekker is dat om het gewoon zo ff hier te schrijven he haha...

Mijn man is juist helemaal niet zo, die gaat ook maar door en door en moet echt bijna neervallen wil die er aan toe geven, ik moet hem juist af en toe zeggen dat het mss wel slim is om een poosje op bed te kruipen ;) ....

Heel veel sterkte in ieder geval!
    Liena

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hier ook: heeeeeel zielig bij een simpele verkoudheid, en verbazend dapper als er echt iets is (slagaderlijke bloeding, botbreuk)... Heel bijzonder!

19. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    aahhh de arme schat, verwen hem maar lekker.

hier zo'n man die met 40 graden koorts nog niet in z'n bed te houden is..
    is ook best vervelend want hij loopt al weer maanden met pijn in z'n schouder, dat heeft hij weleens eerder gehad en is toen na lang zeuren van mij en zijn collega's naar de fysio gegaan maar lijkt wel of ik hem nu weer erheen moet slepen.
    verder is hij helemaal geen macho ofzo, maar als het op ziek zijn of andere klachten aankomt loopt hij er veel te lang mee door..

20. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oooohhhhh wat herkenbaar en dan vooral dat luidruchtig zijn neus ophalen met een zucht erachter aan. Na een paar keer vind ik het zoooo irritant dat ik het niet kan laten er wat van te zeggen... maar ik ben ziek hoor krijg ik dan als antwoord.
    Lieverd je bent verkouden je gaat niet dood ofzo.

Ik snap er niets van hij is echt een mietje als het om zulke dingen gaat, heel apart.
    Verder is hij wel heel lief hoor.

Hij vind mij ook zielig als ik ziek ben en zorgt super goed voor me, zo goed dat ik er simpel van wordt en blij ben als ik eventjes mijn eigen gang kan gaan.

Deel Deze Pagina