Aflevering 28-04 Help mijn man is klusser.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DeeLighT, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb dit programma gister voor het eerst gezien en mijn mond viel open. Wat een achterlijk programma zeg!

Die man werd echt met de grond gelijk gemaakt op tv omdat ie zaken in huis niet afmaakte terwijl later aan het licht kwam dat hun als stel gewoon een superheftige tijd achter de rug hebben.
    (ziekbed en sterfgeval in de familie, 2 zwangerschappen snel achter elkaar, gezondheidsproblemen, financiele problemen).

En die vrouw die dan boos op haar man is kan zeker zelf geen telefoon optillen om vrienden te bellen die kunnen komen helpen?

Ohja en zegt die presentator achteraf nog tegen die kerel "ja typisch gevalletje van had je allemaal zelf kunnen doen". Hoe maak je iemand stuk zeg...

Communiceren die mensen niet ofzo? Als mijn man een klus maar telkens uitstelt word daarover gepraat en spreken we samen af wanneer ie het gaat doen oid.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Waar ik mij meer over verbaasde was het feit dat die vrouw aangaf BI te hebben en daardoor niet kan werken en dus ook niet zwaar werk kan doen..maar wel op hoge hakken liep tijdens de uitzending!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik vond het ook een beetje een vreemde aflevering. Normaal gesproken ligt zo'n huis al jaren lang helemaal overhoop. Bij hun was alleen de keuken nog niet geplaats. Had ook medelijden met die man. Volgens mij was het echt een lieverd die gewoon een moeilijke periode achter de rug had. Begrijp niet dat je hiermee op tv wilt komen. Ga gewoon samen om de tafel zitten, bel wat vrienden op, steek zelf je handen uit de mouwen en los het op.
    Oja, ook echt overdreven hoe John Wiliams reageerde toen haar zoontje begon te huilen. Alsof hij daar bijna in een gat van vijf meter zou vallen.
    En die keuken paste echt wel! Was anders gewoon niet interessant genoeg.
    Ze zullen wel geen beter verhaal hebben gehad.....

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

helemaal met jou eens!
    ze vond het wel leuk dat ze op tv was volgens mij,
    hoe ze ook eerst in beeld kwam en daarna helemaal opgedoft,
    lekker genieten van de aandacht.
    En hij ja volgens mij is hij te lief.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    DeesDees, okee ik wist dat er wat met haar was, maar had precies gemist wat ze had. Apart dus dat ze idd op hakken liep.

Ook altijd heel vreemd dat het om bepaalde klussen gaat en je vervolgens allerlei meubelen binnengedragen ziet worden :(

En naast de argumenten die ik al aandroeg werkt die jongen ook nog eens fulltime neem ik aan. Sneu hoor.

Oh en hij werd ook echt bij dingen geroepen die gevaarlijk waren, echt om hem effe onder zijn neus te wrijven hoe dom ie wel niet was. Die vrouw had toch ook wel kunnen bedenken dat die stroomdraad onder spanning stond?

Ohja en ook zo stom, die man moest dus helpen klussen en zij mag lekker met haar zoontje met d'r reet in een hotel?? Waarom niet kleine klusjes doen die ze wél kan en vervolgens met zijn allen naar het hotel? Alsof die kerel het niet verdient!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik snap dat programma eigenlijk niet zo.. Of tenminste waarom die vrouwen altijd zo zielig zijn..

Kom op zeg, je laat toch zelf toe dat je kerel niks doet (in de meeste gevallen dan).. Kan je wel zielig lopen doen, maar je kan ook een aannemer bellen of vrienden inschakelen.. 'Ik zit al jaren in deze puinhoop....blablabla' Dat laat je toch zelf toe of niet.. en snap het zeker niet als er kinderen in betrokken zijn.. No way dat ik mijn kind in zo'n puinhoop laat wonen/leven.. dan maar ander onderdak zoeken..

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Vind het altijd al beetje raar..word die vrouw met dr kont in een hotel geparkeerd en zit steen en been te klagen. Ik denk dan pak zelf een hamer op stomme muts! Echt als hier na 2 dagen dat schilderij nog steeds niet hangt dan pak ik zelf even een boor en hang het zelf op. Die vrouwen doen altijd zo zielig dan denk ik...doe er dan wat aan! Bel zelf een aannemer/schop je vent onder je kont/begin zelf en als je vent het er niet mee eens is kandie het zelf doen maar dan wel diezelfde dag nog.
    Vind dat de vrouwen die in dat programma komen wel een beetje vast zitten in de vorige eeuw hoor...

8. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook maar een raar programma. soms denk ik ook wel, hoe kan je het zo ver laten komen? Maar je kent hun privesituatie niet natuurlijke.

En die zielige vrouwen, dat ze dan zélf eens iets doen. Nee manlief moet alles maar doen terwijl ze zelf ook gerust een nageltje hier of daar kunnen kloppen of een muur schilderen..

9. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    als je al die programma's op tv moet geloven....

help mijn man kan niet dansen
    help mijn man heeft een hobby
    help mijn man is klusser

Ik heb vorig jaar meegewerkt aan een tv show en dan krijg je voor je ook maar begonnen bent allerlei contracten waarin staat dat je absoluut niks er over mag vertellen maar na die periode weet ik wel dat heel veel van die shows gewoon acteerwerk is, tuurlijk kan de situatie wel echt zijn maar hoe ze moeten reageren enz........90% gewoon gescript.

En ALS het al echt zou zijn snap ik niet waarom mensen daarmee op tv willen, net als het familiediner, dan hebben ze jaren knallende ruzie en absoluut geen kans dat het ooit weer goed komt en op tv opeens wel??...........sure ;)

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja ik vond het deze keer ook echt zielig voor de man..
    volgens mij is het een echte lieverd (huis zag er voor de rest allemaal prima en netjes uit).. en omdat hij de keuken niet afgemaakt heeft (door veel problemen) moet ze maar ruzie met hem maken (vertelde ze zelf dat ze al zovaak ruzie had gemaakt maar dat het niet hielp)

en met haar BI idd... ze liep op hakken EN tilde dat kindje de hele winkel rond terwijl ze de buggy bij zich had !! rara hoe blijft de BI zo erg bij haar !!

wij hebben nu ook een huis gekocht.. en zeker weten dat als mijn vent straks geen zin meer heeft, en het duurt mij te lang dat ik mensen inhuur, of maar zelf aan de slag ga !! kom op zeg.. we leven in 2011.. vrouwen kunnen ook dingen regelen/klussen !!

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    het is gewoon allemaal een beetje sensatie zoeken. Ze moeten hun kijkcijfers halen. en als ze mensen dan door het slijk moeten halen daarvoor dan doen ze dat.

Maar ja hun hebben zichzelf opgegeven daarvoor, hun zijn akkoord gegaan dat hun op tv komen.

En ja zie het ook zo hun hebben nu die keuken niet zelf hoeven plaatsen he..... is wel mooi mee genomen als je een zware tijd achter de rug hebben gehad dat je dan geholpen word

en over de vrienden en kennissen. ik snap het zeker wel waarom ze niet hun hebben ingeschakeld het is ook een beetje trots tegen over je vrienden he.

( wat trouwens met dit programma met de grond gelijk is gemaakt )

k zou persoonlijk als ik een zware tijd achter de rug hebben gehad. niet aan me vrienden vragen voor hulp ik zou eht zelf willen oplossen....

en als het dan niet lukt. dan zou ik alsnog niet hulp inschakelen van vrienden omdat je daarmee zegt... van ja k ken het TOCH niet zelf allemaal.

maar ja agh het is een programma en die mensen doen het zichzelf aan.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad!
    Normaal is het echt een mooi programma om te zien, en zitten ze al jaaaaren in een vreselijk uitziende woning.
    En vaak bij die gezinnen, mogen de vrouwen niet om hulp vragen!
    Daarom worden de mannen vaak ook hard aangepakt en normaal geef ik JOhn groot gelijk.

Ik kreeg bij deze aflevering idd het idee dat er geen andere boeiende huizen te krijgen waren en dan moet je wat he.
    Toen ze het huis liet zien dacht ik: Ja vervelend, maar absoluut niet schokkend, wat ik bij de andere huizen wel heb.

Maar normaal: I Love Help mijn man is klusser.:D

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Normaal gesproken vind ik het ook een leuk programma, maar deze keer viel het echt tegen. Waarschijnlijk hadden ze op dat moment geen ergeren gevallen.

14. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Dit vind ik zoon raar idee..Misschien ben ik dan wel een dominante trut ofzo...maar als mijn vent er al 2 jaar over doet en het alleen maar erger maakt kan hij echt hoog en laag springen maar haal ik er toch hulp bij..wat nou niet mogen..Tis je man niet je eigenaar.
    Vind het ook schokerend hoor sommige dingen die je int programma voorbij ziet komen maar ik vind ook wel dat die vrouwen er zelf net zo hard aan mee hebben gewerkt door het toe te staan.

15. 1234

1234 Niet meer actief

Ik heb deze aflevering niet gezien. Maar dat klinkt inderdaad als overmacht. Normaal kijk ik er wel vaak naar.

Wat ik me afvraag: weet iemand waar die Ibrahim is? Niet dat ik hem mis hoor, want ik vind dat hij nogal tekeer kan gaan tegen de mannen, op een manier dat ik vaak medelijden heb met de mannen.

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vind het zowiezo lomp, mijn man is klusser. je koopt samen een bouwval en dan moet je het ook samen opknappen of anders iemand inschakkelen als het niet gaat.
    die vrouwen klachen wel allemaal maar dat ze zelf is een keer het voorbeeld geven een een wandje tegelen

deze vrouw wilde na mijn idee gewoon even een tv momentje

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zij ook al meteen waar is hij gebleven. vond hem wel altijd de waarheid zeggen maar soms een beetje op een niet vriendelijke manier. toch heb je soms dat duwtje even nodig om jezelf te bewijzen dat je het toch kan

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, dat was ook het eerste wat mij opviel:D Ik zei het nog tegen mijn vriend 'wel dapper om met ernstige BI op zulke hakken te lopen'..

Ik ben overigens afgehaakt toen John Williams bijna zelf in tranen uitbarstte toen dat kindje begon te huilen dus heb het verder niet gezien.

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    En vond ze ook best soepel uit de caravan springen ;)

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens hoor.
    Maar zo zijn er wel meer dingen dat ik denk: HUH??? Bijt van je af!!!
    Niet iedereen is dus zo.
    ben het ook met je eens dat ze er zelf ook aan mee hebben gewerkt.
    En toch vind ik het een leuk programma! :D

Deel Deze Pagina