Welke winkels vermijd jij liever?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vogelinnetje, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.211
    6.653
    113
    Het is dat de pampers er regelmatig in de aanbieding zijn, maar anders kwam ik het liefst niet bij het Kruidvat:

- erg rommelig: zowel in schappen als in de gangpaden
    - stellingen zijn zo gebouwd dat de winkel wel een labyrinth lijkt
    - aanbiedingen niet altijd aanwezig
    - altijd problemen bij de kassa en dan is er maar 1 cassiere die kan helpen.

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  3. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

kruidvat en C1000
    Altijd alles op wat in de aanbieding is en de kruidvat is geen doorkomen aan en hier ook onvriendelijk personeel!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kruidvat en trekpleister.

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    De Aldi...pffff...alles staat in dozen en het assortiment wisselt daar zo ontzettend vaak dat ik niet bij kan houden....kom er alleen voor de chocmelk dat vind ik op dit moment zo erg lekker :DDus daar trotseer ik dan wel de dozen en de drukte voor....leve zwanger zijn :D;):p

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

alle winkels. heb pokkehekel aan winkelen. lang leve internet

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Grappig, ik moest ook direct aan de Kruidvat denken.

Daarnaast kom ik niet meer bij de Kijkshop, aanbiedingen zijn er nooit en je krijgt te weinig info over de producten, die spullen koop ik liever online.

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik heb dat ook wel met het Kuidvat, maar toch kom ik er wel veel. ZONDER kinderwagen welteverstaan. ;)

En verder vermijd ik winkels waar je na 1 meter over de drempel meteen aangesproken wordt. Vreselijk. Tegenwoordig doen ze dat hier bij de Etos ook. Grrr.

9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.211
    6.653
    113
    O ja, H&M ook: al die kleding op de grond en veel te volle rekken. En gangpaden waar je meteen kinderwagen niet doorheen komt, zelfs opde babyafdeling!

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    idd ook de kruidvat hieri n winkel centrum , die in de stad is lekker opgeruimd en rustig zonder grote rekken en overzichtelijk :)

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kruidvat staat met stip op nummer 1!

12. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Xenos, het meurt mij er te erg naar al die potpourri spullen.

13. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    We hebben hier in de stad een New Yorker toen die winkel net open ging was het nog te doen netjes leuke maar goedkopen kleding nou we zijn een tijdje verder en het is een ramp.
    Het lijkt elke dag wel uitverkoop je ziet door de bomen het bos niet meer pffff

14. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Oja en trekpleister zo veel spullen in de gangen dat je met geen mogelijkheid een kinderwagen door heen kan komen

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

coolcat. wat een ongelooflijke takke herrie hebben ze daar op staan zeg, en dan ook nog het volume maximaal open. pech voor mijn dochters hoor, maar ik kom er alleen als ze me buiten vast oordopjes geven.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik haat de kruidvat, maar ze hebben soms leuke dingen, dus je ziet me soms wel bij kruidvat.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind de Kruidvat juist leuk, haha. Wel zonder kinderwagen.

Hier vermijd ik de Etos: DUUR en vind de medewerkers niet leuk. Oh en met stip op nr 1: de COOP, wat een prut-pestwinkel is dat, ze hebben er niets, vers is van slechte kwaliteit, medewerkers weten nergens van, altijd maar 1 kassa open, supertraag.....GRRRR.

18. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik vind de Kruidvat ook leuk, maar eh.. inderdaad het liefst zonder kinderwagen, want jeetje.. met kinderwagen is drama.
    Ga ik wel met kinderwagen, dan heb ik mn eigen route door de Kruidvat haha.

Ik vermijd de Douglas. Alleen al als ik er langs loop ga ik over me nek van die lucht die dr hangt ;)

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

de aldi die steeds smeriger wordt en onvriendelijk personeel. helaas moeten we er toch heen voor bepaalde dingen. maar baal altijd.

en ik kom nooit bij de v&d. ik kan niet tegend e verlichting daar, ik ben slechtziend en wordt helemaal gek van die "halloshit" verlichting.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kruidvat waar ik nooit door geraak met de kinderwagen, grrrr! Zeker de gang waar babyspullen zoals zwitsal staat is hier in de stad totaal onbereikbaar.

Blokker is ook nog zo een topper, kom ik ook nog zelden. En de speelgoedwinkels hier in de buurt zijn van het zelfde. Vreselijk!

Deel Deze Pagina