Help! Mijn man is een schijtert!

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mijn vriend is zeker geen watje,loopt vanaf het balkon te roepen naar gasten die herrie lopen te maken of dingen te slopen (en dan ben ik het watje die zegt,doe nou niet straks hebben we problemen). Maaarrr.. als er een of andere verkoper aan de deur staat kan hij hem vaak niet afwimpelen,dan laat hij zich te veel overrompelen en plat lullen. Ik hoor het altijd aan,en als ik hoor dat hij om gelult wordt ga ik er naar toe,vraag wat er is en zeg meteen nee bedankt,dat hoef ik niet,tot ziens hahaha

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn vriend had een keer trammelant op de grote weg! ( Jaja die schijterd kan af en toe wreed doen haha ). Wij namen de afslag en t busje sneed ons af en douwde ons de berm in!! Ik sprong uit de auto en stormde op t busje af, die mannen durfde de deur niet open te doen, ze durfden van me nie eens aan te kijken!! Zit mn vriend in onze auto weggedoken met zn deuren op slot en raam op n kier. Wacht maar als ik uitstap!! Riep ie.. Heb lang kunnen wachten want mn "held" kwam nie!! Toen heb ik van die bus de ruit ingeslagen en gevraagd wat zn probleem was!!? Uuuhhmmm..... Tja hij wist t nie! Ik kreeg n excuus was zo nie bedoeld! Intussen zat ik me alleen maar op te vreten aan t idee dat mn vriend zn eigen in de auto had opgesloten. Hij zat m zo te schijten dat ie voor mij nie eens open durfde te doen! Toen gelijk door naar t zh om mn hand te laten onderzoeken want mn pezen lagen open en bloot! Toen wist ik pas wat voor schijterd ik had.. En achteraf heb ik er nog zooo vaak om gelache om hoe hij in de auto lag en zn eigen had op gesloten!!

3. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Oww echt geweldig jullie verhalen..
    de tranen rollen over mijn wangen :D

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    neej, mijn man is echt geen schijterd. Af en toe zelfs iets te vol vertrouwen zeg maar, haha. Ik zeg hem wel eens (bijvoorbeeld als hij in de auto weer aan het vloeken is of met zijn lichten seint), doe nou maar rustig joh...

Een keer was ik wel trots. We waren bij Ajax geweest en we liepen naar beneden. Was er een kerel die mij gewoon omverliep omdat hij niet even kon wachten. Toen was mijn man super kwaad en moest zich echt inhouden om hem niet te slaan. Hij is absoluut geen vechter, maar komt niet aan zijn vrouw en kind! Toen voelde ik me wel trots, alhoewel ik uiteraard prima zelf voor me op kan komen hoor! :D

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier ook een rasechte schijterd;)
    Als er al een insect vliegt dan is hij in alle staten.
    Laatst hoorde we wat lopen, ik schrok wakker. Maakte mn vriend wakker. Hey hoor jij dat ook, het lijkt wel of ik iemand hoor. Hij hoorde het ook.
    Dus ik zei ga ff kijken ofzo? Nee echt niet, doe het zelf zegt ie haha...
    Lagen we beide dus bang in bed;) Wat bleek de volgende ochtend... *na dus een poos wakker te hebben gelegen hahaha* We hadden bezoek van een onschuldig muisje:p

Maar kom niet aan mij of ons zoontje want dan slaan zn stoppen door. Maar verder is het een held op sokken

6. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Wij zijn allebei geen schijters gelukkig. Ooit sloeg er een vent met zijn vuist op het dak van onze auto (jawel!) en we reden hem achterna,draaiden het raam open en scholden hem verrot en reden hem klem. Die man maakte bijna een ongeluk omdat hij niet oplette waar hij heen ging. We waren zó kwaad! Hij was op de fiets en uiteindelijk hebben we hem laten gaan. Ook heb ik ooit mijn buren helemaal verrot gescholden omdat ze mijn katten 'kutkat' noemden. Ik ging helemaal over de rooie. Niet netjes natuurlijk. Bij m'n nieuwe buren probeer ik me in te houden want ik wil geen ruzie uitlokken en ik durf het ook niet goed want ze wonen tenslotte naast ons en kunnen de boel goed vergallen mochten ze willen.

Deel Deze Pagina