Help mijn man is geen klusser! Wiens man wel??

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

peet kan niet klussen nou hij kan het wel denk ik maar hij vind het verschrikkelijk dus neemt niet de tijd om ergens mee aan de gang tegaan..

ik doe alle klusjes in huis :D vind ik niet erg want hou me graag bezig met woondingetje enzo..

heb afgelopen week onze slaapkamer onderhande genomen..
    nieuw behang alles geschildert nieuwe vloer bed geschildert en oud gemaakt..

maar niet lullig bedoeld hij heeft ook in huis qua kleuren en assor.. niet veel inbreng:) anders wordt alles blauw denk ik..

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lucs pap maakt aanbouwen ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier een hele handige kerel. Hij is laag en midden spanningsmonteur en elektromonteur.
    Daarnaast doet hij alles zelf. Zo heeft hij nieuwe meubelen gemaakt.
    Ideaal!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

handig he hahaha, electricien en timmerman, en maakt samen met zn broer en vader aanbouwen, dakopbouwen, badkamers, tuinen etc. ;)

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ben dan wel geen handige man :p maare mijn moeder heeft dit ook eens gehad bij het trapgat... ze heeft er van dat hechtgaas, speciaal voor muren uiteraard, tegenaangeplakt en daarna moest ze die hele muur weer stucken en verven.... is sindsdien nooit meer gebeurd... is nu zo'n 10 jr geleden....

mijn man is wel heel handig en heeft ons hele huis zelf verbouwt... ook een aanbouw en een serre geplaatst... wil het hem vanavond wel even vragen,....

6. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Mijn man is heel handig, het is zijn vak!
    Hij wil weten of die scheur aan de binnenkant of buitenkant zit, en als het de binnenkant is.. waarmee is deze afgewerkt, stuc, behag, spuitwerk??

Deel Deze Pagina