Sorry maar ik vind het echt een belachelijk programma, vooral voor de publieke omroep. Als je man zo'n zak is, opzouten dan!
Snappen jullie nou waarom hier aanmeldingen voor zijn. Het zou werkelijk niet in mijn hoofd opkomen om met mijn lompe man voor de tv te verschijnen of als lompe kerel mijn medewerking hieraan te verlenen. Is werkelijk iedereen zo mediageil? 15 minutes of "fame"? Begrijp trouwens ook niet waarom het leuk zou zijn om naar te kijken maar goed, dat heb ik met alle programma's die over de ellende van anderen mensen gaan.
Ik zag het in de gids staan dus daarom had ik gepost. dacht van ben alleen thuis vanavond (gister dus ) ga even kijken of dit wat is. Maar viel mij erg tegen.
Ik heb het niet eens gezien...en ik kan er een mening over vormen Niet helemaal waar natuurlijk...maar het lijkt me gewoon echt te erg om naar te kijken
Ik zag een voorstukje, wist niet wat het was, ik hoorde alleen de uitspraak "als ik naar je uiterlijk had gekeken, dan was ik niet met je getrouwd". Nou, toen had ik al gegeten en gedronken. Zo wil je toch niet op tv komen?!
mijn ex heeft de verkering uitgemaakt omdat als hij naar mijn moedere keek en ik ook zo werd dan hoefde hij mij niet meer! later bleek dat hij een ander had dus een smoes maar wat kwam deze hard aan. met huidige vriend een weekendje weg naar een collega van hem, pfff wat had ik t zwaar kon ze niet eens maar wat een vent zeg die haar steeds afkatte. de mijlpaal was: ja jij bent ook erg gegroeid zo ben ik niet met je getrouwd.............. daar heb ik niet voor gekozen. och arm schaap stond met de bek vol tanden, ik had echt met haar te doen hoor en vond het vreselijk om te horen. huidige vriend en ik we zijn al heel lang een stel en ik ben na de tweede zwangerschap erg gegroeid helaas maar vriend vond me nog steeds mooi ondanks ik er veel moeite mee had. komt er een vriend langs ja jij bent ook nogal gegroeid maar dit had mijn vriend niet gehoord toen ik het hem vertelde zei hij ja en dan nog dat hoef je toch niet te zeggen. sommige mannnen zijn echt LOMP.
Las ergens dat de winnaars, of het stel met de slechste echtgenoot, een tweede huwelijksreis wint..Dus ze doen waarschijnlijk ook nog eens extra hun best om slecht te zijn. heb de uitzending zelf niet gezien maar zag het wel in de tvgids. sneeuwpop wat erg die opmerking van je ex van die vergelijking met je moeder