"De laatste soort bleek naar groentes te smaken;de moeder was namelijk vegetarisch." Waar smaakten die andere kazen dan naar vraag ik me af, koeien eten toch ook vegetarisch? En is het trouwens niet 'vegetarier' of is die moeder zelf een plant?
als oorspronkelijk in gouda geboren kaaskop. Eet ik denk toch liever een stukkie goudse kaas hoor !!!
Ja, haha, waar smaakten die anderen dan naar? Misschien wel naar gehaktballen of exotische kruiden, haha! Maar natuurlijk kan je vegetarisch zijn, dat is gewoon goed Nederlands. Je kan ook atletisch zijn of astmatisch. Snappie?
waarom moeten ze een produkt zoals moedermelk dat als doel heeft om zuigelingen mee te voeden gelijk "uitmelken"om het voor iedereen en alles te kunnen gebruiken? moedermelk is niet iets waar je miljoenen liters per dag van hebt dus laat het toch gewoon gebruikt worden waar het voor gemaakt is, zuigelingen dus!
Ik vroeg me meteen hetzelfde af over die vegetarische moeder. Koemelk smaakt toch ook niet naar gras/hooi/biks? Of zijn we zo aan die smaak gewend dat we dat niet proeven?
My thoughts... Nog even en het is te verkrijgen in de supermarkt... Vind het maar nutteloze stunts...
Of baileys... Zou je baileys van moedermelk wel gewoon mogen drinken tijdens zwangerschap en borstvoeding, want dan ben ik voor.