Wauw wat een bos haren die kleine! Hij zei net toch ook tegen haar: ik vond het niet leuk, maar toch bedankt schat Hoe denk je dat zij die 2 jaar in een krot wonen vond, wel leuk ofzo??? @dana: ik vind het ook nog steeds een luiwammes
Ik vind hem ook een loser... gewoon ook zijn hele houding. Ik hoop dat hij door het hebben van een kind wat volwassener wordt.
Klappen ze ook nog voor dat hij de tuin heeft ontdaan van puin Erg makkelijk, gewoon een container bestellen en weg is de puin Of zou de kraamvrouw des huizes dat hebben moeten doen? Zou me niks verbazen
Wat zei die vent in het voorstukje van volgende week nou?? Als ik het doe dan doe ik het voor jou maar dan het de rest van mijn leven.....en verder verstond ik het niet?
Weet iemand hoe het babytje heet ? heb het niet gezien duss.... als ik weer in NL ben ff terugkijken ....
Mijn man zat zich helemaal druk te maken over die vent, hij (en ik ook!) vonden hem zo onverschillig, echt een arrogante zak.
Mijn vriend maakte gelijk zoeen typische mannen en babies opmerking 'het lijkt wel een eskimo!', Hahaha En ook hij mopperde aan een stuk door de hele uitzending. Ik had echt niet gebleven bij zoeen loser. Overgins kwam tegen het einde van de aflevering wel de aap uit de mouw. Het was een ongelukje volgens meneer. En veel mannen gaan zich dan precies zo gedragen. Ze hebben er niet bewust voor gekozen en zijn er dan dus ook 0,0 op ingesteld of mee bezig verder.
Zit de herhaling nu te kijken. Ze legt net uit waarom ze het programma heeft ingeschakeld en dat het zo echt niet verder kan. Enige wat hij doet is met zo'n half lachje op zn gezicht slappe smoesjes verzinnen. Denkt dat ie alles maar gemaakt heeft met zn baantje en zn pakkie an. Maar ondertussen speelt ie het niet klaar om voor zn vrouw en aanstaande kindje te zorgen. Wat een slappe l*l zeg, kan er weinig moois van maken... Zo, tot zover mijn relaas
Wie heeft de aflevering van gisteren gezien? Ik had het opgenomen en zit nu terug te kijken, pff wat een horrorhuis! Die relatie leeft niet lang volgens mij. Echt 1 vd ergste afleveringen van help mijn man is klusser die ooit is geweest volgens mij