Ik dacht even kijken of er meer nieuwsgierig zijn naar de aflevering van vanavond, ik vraag me af waarover ze gelogen hebben, je zet jezelf wel even te kijk zo op de Nederlandse tv.
Ik krijg bij de preview van vanavond het idee dat ze de boel belazerd hebben omdat ze wel wat hulp konden gebruiken. Niet zozeer omdat die man niets uitvreet....
Ik wou net zeggen, het gaat maar om 1 slaapkamer. En die gozer heeft een klusbedrijf gehad. Is alleen wat schilderwerk bij wijze van spreken. De echte 'problemen' waren op denk ik?
Is denk ik gewoon vooropgezet Gewoon geen geld meer over en acteren dat de man des huizes niks doet terwijl hij dat misschien wel deed als er geen geldproblemen waren Zijn genoeg mensen die faken dat hun man lui is om zo een gratis verbouwing in de wacht te slepen Als ik RTL was had ik alsnog alle kosten op hun verhaalt
nou wil ik het ook weten... wat praat dan meisje trouwens raar... is dat echt alleen der accent? klinkt net of ze net bij de tandarts weg komt met nog heel veel watten in der mond...
nee, ze is slechthorend. Ik hoor het aan de manier van praten en het missen van bepaalde klanken kunnen spreken. Vriendin van mij praat exact hetzelfde mét gehoorapparaten, zónder is ze al helemaal niet te verstaan. (edit; doof kan ook overigens! Maar dan heb ik nog groter respect voor haar, want dan is het helemaaaaal moeilijk die klanken te leren en uit te spreken!)
O kan ook! Dat stukje heb ik gemist. Ik was namelijk zelf tijdelijk doof door een 'ik ben ineens wakker geschrokken paniek huiltje'.