ben ik (ondanks dat ik zelf rook) overigens de enige die zich stuk irriteerd aan het constant opsteken van een peuk? Het lijkt wel een soort vluchtgedrag.. en de smoes van het niet kunnen eten heb ik nu ook al 5 keer voorbij horen komen. nog steeds mag ik eigenlijk niet oordelen, weet nu niet wat nou die leugen is... de laatste tien minuten van t programma komt t eens naar voren denk ik..
Denk dat de promo groter gemaakt wordt dan het is. Puur om kijkers te lokken. Tis vast iets kleins denk ik
ja en moet ik die irritante vent nog langer zien hahahahahhahaahahahahha die stem krijg er de kriebels van zo grote vent en dan praat hij zo lomp
De ware reden dat zij zich heeft aangemeld? Kan het niet zijn, dat ze hierdoor bekend wil worden ofzo.. Volgens mij heeft het met haar te maken.
Vaak word het groter gemaakt dan het is, maar dit maakt me wel nieuwsgierig Mijn man zei voordat het begonnen was (in de reclame van gtst voorstukje) dat ze vast gewoon hebben aangemeld omdat ze hulp wel makkelijk vinden. Moet zeggen dat ik het stukje in het begin erg nep vond overkomen. Maar goed, wie weet is het iets heel anders, ben benieuwd
Of zij woont daar nog niet maar wil daar gaan wonen, ze werkt namelijk en hij krijgt een uitkering, dat kan niet.....
dat kind denkt, owkee ik ga der bij in dus dan wil ik het mooi hebben. laat ik dit programma maar inschakelen en zit ik er straks heerlijk bij