Hoezo kan dat niet? Bij sommige uitkeringen word je gekort als je smen gaat wonen, maar niet bij allemaal, of bedoel je dat niet?
Ze maken het nog af ook krijgen alleen geen accessoires zoals bedden en andere dure apparatuur Ik had daar meteen weggegaan en ze ALLES terug laten betalen aan RTL
Triest hoor dit! En erg vreemd dat de verbouwing wordt afgemaakt, ik had ze mooi met de zooi laten zitten!
Misschien de ex? Maar zo he had vanaf begin al in de gaten dat het niet klopte, ze lachte hele tijd zo nerveus achtig en deed zich anders voor. Dat het ook nog eens zo op tv is te zien
volgens mij trappen wij allemaal in een tv programma en is dit puur en alleen maar voor de kijkcijfers
Ze zullen wel dingen natrekken en er zo achter komen. Wel netjes dat ze die kinderkamer nog afmaken, dat jongetje kan er ook niks aan doen dat het zo loopt.
Wat een aso! Jemig. Er zijn gezinnen die écht hulp nodig hebben. Kom op, ze wonen er nog geen 6 weken zeg. En dan dat domme wijf die een potje gaat zitten janken *kots*. Ik zou me als ouder kapot schamen als ik zulke kinderen heb.