Amen! Vond het echt schandalig dat ze dit hebben gelogen, daarvoor zijn dit soort programma's niet. Er zijn zat mensen die het echt nodig hebben en zij hebben hier flink misbruikt van gemaakt.. Lekker makkelijk gedacht, beetje zielig doen en na 6 weken een opgeknapt en ingericht huisje.. pfff... Sommige mensen!
Die stonden gisteren echt verschut voor heel nederland. haha ,ik zou me als ik hun was niet meer durven vertonen in t dorp
Wat een dom, sloom stel zeg. Heb me echt kapot geergerd. En wat zullen zij zich schamen, nou ja, niet waarschijnlijk, maar dat zouden ze wel moeten doen. Echt tenenkrommend.
Ik vond die meid erg dominant tegenover haar vriend. Wel netjes van die lekkere john williams dat ze het kinderkamertje hebben afgemaakt,want het kindje kan hier niks aan doen. Bah ik heb een hekel aan leugenaars. Ookal is de leugen nog zo snel de waarheid acherhaalt hem wel.
Ik heb ze nog nooit gezien, woon hier al mn hele leven en qua leeftijd schelen ze ook niet echt met ons volgens mij. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik zulke mensen ook liever niet om me heen heb
"wel netjes van die lekkere John Williams" hahaha Lekker ding hé, vind ik ook! Terwijl ik eigenlijk helemaal niet van donkere mannen hou normaal gesproken. Maar die man heeft me een sex-appeal...
Maar mensen die meedoen aan dit programma moeten toch ook een deel meebetalen? Net zoals bij eigen huis en tuin en al die make-over programmas?
Bij dit programma wel als het goed is, want John zei dat ze de accessoires nu ook niet kregen omdat ie geen gekke henkie is Anders hadden ze gewoon bedden en al gratis gekregen
ik mag ons niet opgeven van mijn man zijn al sinds 2008 bezig met verbouwen hier..... t is nog steeds niet af... en staat nu zo'n 1.5 jaar stil........