Help! mijn man is klusser.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanukkie, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb net de herhaling zitten kijken, vind het normaal erg leuk. Maar wat een arrogante kwal deze keer zeg! Hij was in zijn eer aangetast dat zijn vrouw de tv erbij had gehaald. op een gegeven moment hoorde ik hem zelfs zeggen toen Ibrahim vroeg: waar maken we je vrouw blij mee? DAT ZE BLIJ MOEST ZIJN DAT ZE BINNEN MOCHT KOMEN! :evil:
    wat een l*l zeg!

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, zit toevallig nu de herhaling te kijken.. Tussendoor zit ik hier op het forum!
    Jeetje, wat een domme l*l zeg..
    Zo en dat vrouwtje zag er ineens uit, hadden flinke ruzie gehad. Wel voor schut zo op tv haha..

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    vond het idd ook een behoorlijke arrogante l*l!
    maar goed, zij is gelukkig met hem, ze gaan nu zelfs echt trouwen ;)

Ik vraag me toch weleens af hoe vrouwen het zolang kunnen volhouden in die bouwputten... ik denk dat ik na een paar maanden al iemand rbij had geroepen :rolleyes:

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier zou het zijn. jij niet klussen, jij niet w*ppen :)

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) :) :)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou inderdaad, wij hebben ook met verbazing zitten kijken... wat een arrogante, dominante man. Echt een gluiperd! Ik snap ook niet hoe die vrouwen het zo lang kunnen volhouden. Ik had ook al veeeeeel eerder een klusbedrijf ingehuurd.

7. volgens mij is die vrouw gewoon blind van liefde, heb het op tv gezien en snapte ook echt niet hoe ze het deed
    gewoon ook zwanger enzo geweest in die bouput, lekkere kraamtijd en gezonde omgeving voor een klein ukje,.
    kijk als je net in een verbouwing zit en het kan echt niet anders maar bijna 9 jaar lang kom op
    hier zou iemand toch een schop onder zijn kont gekregen hebben

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    :) :) :) :)
    Nou idd!!

Ik had of allang een klusbedrijf gebeld of weggegaan, zeker met kleine kinderen! kom op zeg! dit kan echt niet hoor.. 9 jaar lang!....

9. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik snap nooit dat de relatie niet goed gaat maar wel zwanger worden in die bende waar ze in moeten leven? Sommige hebben niet eens een badkamer

Deel Deze Pagina