Moeder wil sperma van overleden zoon.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by dib, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
  2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused: erm... ja..
    Ik snap ergens wel dat ze iets van haar zoon wil hebben... iets tastbaars... maar dit vind ik wel heftig hoor! :( Wat nou als de eerste drie meiden worden... ? :|

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind dit vooral een reactie van 'niet accepteren dat haar zoon overleden is'. Alles vastgrijpen of vast willen klampen om haar zoon nog 'een beetje bij haar' te kunnen houden.

Hoop dat ze snel zover komt dat ze accepteert dat haar zoon overleden is en ze het daarbij moet laten.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik hoorden het vandaag op de radio. Vreselijk als je zoon is overleden, maar op een lijk nog sperma afnemen....... Vind het een beetje ver gaan.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dit vind ik wel een beetje ver gaan hoor. Het is heel erg dat je zoon door zoiets om het leven komt, maar om dan zoiets te doen, nee daar kan ik met mijn pet niet bij. Dat zou ook nooit in me op komen.

6. JasmijnBE

JasmijnBE Lid

Apr 10, 2009
    24
    0
    0
    waar ze wel niet aan denkt op zo een moment dat haar zoon net is overleden.
    Vind het ook ver gaan en snap ook niet dat een rechter het ok vind eerlijk gezegd??

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, vind het ook wel erg ver gaan hoor.
    Het is natuurlijk het ergste wat je kan overkomen, maar je krijgt hier nooit je zoon mee terug.
    LAs ook dat ze nog een draagmoeder zoeken, tja wie werkt daar nu aan mee!
    Ik zie t nog gebeuren dat ze dat zelf wordt!

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh? zijn de cellen niet ook al dood?

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Bah... neen... dat je als vrouw nog een kind zou willen van je overleden man, ja... maar dat als je moeder, kleinkinderen van je overleden zoon wil via een draagmoeder... neen pff. Waar moet dat kind dan opgroeien? Bij die oma? En wat moet ze dan zeggen, je mama en je papa zijn er niet? Papa is gestorven en ik heb je mama betaald om je op de wereld te zetten?

10. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Pff heftig aan de ene kant begrijp ik de emotie van de moeder maar dit gaat toch echt een stap te ver. Iemand die overleden is moet je laten rusten.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Er schijnen nog goede sperma cellen aangetroffen te zijn, die inderdaad nog een kind kunnen verwekken.

12. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Klinkt inderdaad alsof moeder het niet kan verwerken. Wil ze een kloon van haar zoon om hem levend te houden. Als het nou de echtgenote was en ze al een tijd samen bezig waren om zwanger te worden en zij net midden in een vruchtbaarheidsbehandeling zat ofzo vond ik net nog wat anders. Maar een jongen van 21. Misschien woonde hij nog wel bij zijn moeder thuis. Wat zou hij hier zelf van hebben gevonden? En de kinderen die uit die spermacelletjes worden verwekt? Moeten die dan precies zo worden als hun vader? En gaat oma dan draagmoeder worden ofzo? Morbide, vind ik het. Dat een rechter daar mee in stemt, ongelooflijk. Alles kan in Amerika.

13. ongelooflijk dat de rechter dit goed keurt :(
    lijkt er idd op of de moeder het niet wil accepteren maar goed dat je op zo'n moment daar aan denkt
    amerika he

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
  15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    :sick: [-X sorry maar dan spoor je toch niet?? Die rechter is ook gek dat hij ermee instemt, waar je wel niet aan denkt zeg...

16. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    beetje bizar... wie denkt daar nou aan als je kind net is overleden

17. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind het raar dat je als moeder ineens de wilsbeschikking van je zoon kan zijn... is toch raar? Wat had die zoon zelf gewild? Enne... wat als het nu meisjes worden?

Josien :(

Share This Page