Jeetje wat een vreemde man is dat zeg! Daar krijg ik nu echt de kriebels van, die hoefde bij mij maar nog 1 klusje te doen,namelijk zijn koffer te pakken en gaan.
Ik kan die man ook soms bijna niet verstaan met zijn Limburgse accent. Maar ik vind het ook een typische vent.
Bah bah, ik zou zelf een echtscheiding aanvragen ipv hijzelf Ik vind het serieus net geacteerd lijken, of RTL ze heeft ingehuurd ofzo.. Kan me niet voorstellen dat dit echt is gebeurd
Had ik het nou goed gehoord, dat ze vanaf 2005 al in dat huis wonen? Inderdaad, zij had ook wel wat meer aktie mogen ondernemen en hij heeft een flinke trap onder zijn kont nodig.
vele zeiden het al duidelijk autistisch... Dadelijk gaat hij ontploffen na de reclame.. Wel zielig van zijn moeder maar waar konden ze uren over kletsen? Poselein en Kristal glas?? Of heb ik dat nu echt niet goed gehoord?
nou...nu het gezegd wordt...autistisch...misschien wel. of pdd.....hij beredeneerd heel logisch, er staat toch een bank, tv, tafel, je kan slapen, eten, dus was wil je dan nog meer.... Hij is echt raar!! k snap niet dat de klusser nu nog doorgaan terwijl de lapzwans zelf helemaal niets doet...........
Nou, hij is niet een beeeetje autistisch maar vrij zwaar als ik het zo eens bekijk Cooooontinu die bevestiging vd planning, behoefte aan duidelijkheid en structuur, gevoelig voor geluid, snel overprikkeld en "ik weet het niet meer", apart taalgebruik, hoe hij alles ordent, communicatieproblemen en nog veeeel meer Picto's zouden idd een uitkomst zijn voor hem zoals Nova al zegt. Hoop stiekem dat hij op internet googeled over deze aflevering en misschien ook tot inkeer komt en hulp zoekt. Lijkt me niet prettig om met hem samen te leven/werken