Help mijn man is klusser

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door puissant, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Idd dat is toch ziek!!:$

2. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Die mishandeld zijn vrouw,werd helemaal eng van hem.
    Hoop dat ik het mis hebt.

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij lijkt wel schitzofreen, twee totaal verschillende mensen in een hoofd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje bang word van die man. Mijn man wil het programma geeneens afkijken omdat hij bang is er over te blijven malen. Ml denkt dat die man zijn vrouw nog eens iets aandoet als hij in zo'n rare bui is.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ja die man daar is psychisch iets mis mee. Hij moest ook perse eerst koffie drinken voordat hij iets kon gaan doen. En die bedreigingen, creep! In zn eentje verder gaan, sukkel, bij zn moeder gaan wonen zeker.
    Maar dat dochtertje, wat een lief kind!

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mijn man zei meteen... die gebruikt drugs! We zaten met open mond te kijken...

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat een rare man is dat. Ik heb het ook gezien.
    De mensen zouden op vrijdag van hem schrikken. Hij met zijn 'te koop' bordje. ;)

Ik vond het ook echt een engerd, die is echt niet goed, die man.

Maar ik moet wel zeggen: toen het huis af was, vond ik hem in zijn doen en laten dag en nacht verschil. Hij glunderde van alle kanten en ik vond het ineens een andere man.

Maar ik vind het wel een engerd. En rare acties had hij. Zoals soep uit de pan eten, scheelt weer afwas, haha. En nog even muziek luisteren in de auto, en weer verdergaan. Vaag...

7. adi

adi Niet meer actief

Nou, hij was ook heel apart blij_ stond iedereen heel gek aan te staren met een enge glimlach
    Die klussers vonden hem echt bizar, ik vind het knap dat ze zijn gebleven..

8. McDsee

McDsee Niet meer actief

Dit programma is in ons huis dus verboden te kijken, zelfs bij de aankondigingen zappen we weg:)
    We hebben zelf een klus huis en hoe leuk ik dat ook vind. Bij vorige seizoenen kregen we iedere keer discussies over de verbouwingen of we keken en die zelfde dag nog hadden we lekkages o.d.
    Néé voor ons geen Johm Williams meer:D

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat een creep :$
    normaal zeg ik: ze kan toch ook een hamer pakken, maar met zo'n vent zou ik het niet eens durven... en wtf doet ze nog bij hem :(:(

10. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik vind hem wel meevallen, ok hij is beetje raar met die uitspraken, maar ik denk voor de rest dat die gewoon een ingewikkeld persoon is, dat laat het eigenlijk wel een beetje zien,

iemand die niet tegen veranderingen kan, iemand die niet tegen kritiek kan (waarschijnlijk) teveel mensen, dat mensen teveel van hem willen/vragen, hij heeft zijn eigen rituelen, (zoals koffie drinken)

de enigste wat nodig lijkt is begeleiding van de juiste personen in zijn leven, ik vond het in elk geval geen engerd om naar te kijken, :)

en ook bij deze aflevering zeg ik weer, ze kan zelf ook klussen, en dat heeft ze ook beetje gedaan,

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    wat een aannames zeg!:$;);)

12. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Mijn man kwam halverwege thuis van z'n werk en vroeg meteen of die man wel 100 was....
    Erg rare vent.

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat vind ik ook wel een erg grote aanname idd... maar neemt niet weg, dat zulke bedreigingen vast niet op zichzelf staan... en ene moment ontploft ie en volgende is het tralalala...
    denk dat ze nog een hele lange weg te gaan hebben om normaal met elkaar te kunnen praten... vooral hij dus...

14. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Wat een aannames.

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had het idee dat hij misschien iets van een ziekte had ofzo?
    Zou dat kunnen? Ik heb er geen verstand van, maar dat kwam wel in me op. Hij raakte soms helemaal van de leg, als bepaalde dingen niet zo gingen als hij wilde. Ik weet niet.. kreeg er zo'n gevoel bij.

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kan ook een teken van autisme zijn. zie het hier ook wel eens. zeker als het niet gaat zoals hij wil kan hij flink uit zijn stekker zijn en heeft even nodig om weer tot rust te komen. maar zo extreem :eek:

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik dacht ook aan autisme.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jeetje zeg. Overdrijven is ook een vak.
    Door slim knip en plak werk hebben ze weer bereikt wat ze willen.
    Sneu hoor. Wat een aannames worden hier gedaan en allemaal psychologie van de koude grond. Er wordt met termen gesmeten alsof het niks is.
    Een beetje verdieping in psychiatrie is geen overbodige luxe als je dan toch wat wil roepen;)

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zal niet gelijk zeggen dat hij zijn vrouw mishandeld of dat hij autisme of wat dan ook heeft, maar hij keek wel vreemd uit zijn ogen vond ik. Werd er af en toe gewoon bang van:(
    Mijn man zei ook gelijk 'wat een vreemde kerel..'
    Maar zodra zijn vrouw erbij was gedroeg hij zich wel weer vriendelijk.
    Ze is al zoveel jaar bij hem en leek niet bang voor hem dus mishandeling zal t niet zijn;) dan ga je denk ik ook geen t.v. programma erbij halen.

20. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Mee eens. Volgens mij heeft de kijker ook half geen idee hoe zo'n uitzending gemaakt wordt. Die programma-makers gaan over lijken en het zal mij dan ook niets verbazen als de man in kwestie vaak tot het uiterste is gedreven. Ze zoeken naar de zwakke plekken en lichten dat helemaal uit. Zo triest.

Deel Deze Pagina