dat is wel waar, maar die uitspraak lijkt me niet geknipt en geplakt.... iig herken ik er wel een paar dingen van, het niet kunnen praten/uiten enz...
Nav de reacties hier heb ik ook de aflevering bekeken en het leek mij een hele lieve man juist! Ik zou me ook te kakken gezet voelen als mijn man met zo'n programma aan zou komen. Je wordt toch als de boeman neergezet. Dus ik snap wel dat hij boos was in het begin.
Ik vind het sowieso een flut programma maar het stond toevallig op. Ik erger me kapot aan al die vrouwen die zo janken maar zelf geen drol doen.
Tja ik.snap ook nooit dat die vrouwen zo klagen maar zelf niks doen. Mijn man kan dus echt niets qwa klussen dusnof ik doe het zelf.of we huren iemand in Je denkt toch niet dat ik jaren bij me schoonmoeder ga wonen hahaha Vond het wel een enge man eigenlijk beetje laag iq volgens mij.
Ik snap ook niet dat die vrouwen er bij gaan zitten blèren. Ik zou een klusbedrijf inschakelen en de rekening was voor mijn man.
Ik snap nooit dat ze het zover laten komen. Mijn man kent zijn vaardigheden wat betreft klussen, dus die laat het wel uit zijn hoofd, maar ik zou nooit accepteren dat mijn hele huis overhoop zou liggen. Eerst de ene kamer dan de andere. Je bent er toch zelf bij?
de kleine slaapt op de kamer, maar hebben geen seks al 3 jaar niet, even een opmerking, ons zoontje heeft omdat we maar huiskamer hadden ook vanaf zijn geboorte tot met bijna 5 jaar, maar intiem waren wel hoor, oke op andere plekken dan in de slaapkamer of in de slaapkamer als mijn zoon op psz of school was, maar we deden het wel, nu we inmiddels in een huis wonen waren beide kids een eigen kamer hebben is het intimiteit trouwens wel veel beter hier
Wat een etters van een zoons! Sorry hoor, maar zodra die toevallig thuiskwamen zag ik het al aan de reactie van de oudste van de twee thuiswonenden... De oudste die uit huis is vind ik wel heel lief trouwens nig viordat hij gedag zei op dag twee riep hij al "wat kan ik doen?" Kunnen de andere twee best een voorbeeld aan nemen..
Voor mij was het onduidelijk wie nou de oudste zoon is, wie er thuis wonen (alleen die met die blauwe blouse) en wie geld en eten jatte. Man man man, ik zou naar familie therapie gaan.
Ik vond het eerlijk gezegd een vreemd einde. Normaal komen ze na een paar weken terug om te kijken hoe het gaat etc.