ik kan me echt vreselijk irriteren aan die vrouwen in de programma heb die van vorig week even terug gekeken vanmorgen ik zit al 15 jaar in deze troep de enigste wat er bij mij uit komt was waarom doe je dan zelf niks ? er is geen reden waarom zij niet zelf iets kan doen, het is veel andere dames ik houd van gezelligheid, wil vrienden ontvangen in mijn huis, zei ze nog, nou ik wens er veel succes met die mannelijke frustraties en hormonen die in dat huis zitten, dat komt echt niet meer op een normaal manier goed hoor vermoed ik,
Nou idd! ik begrijp ook echt niet waarom die vrouwen het ZO ver laten komen, ze kunnen zelf toch ook wel iets? (al is het maar opruimen/verven/slopen).. Ik ben ook niet van het verbouwen (om zelf te doen), maar ga toch ECHT niet zolang in troep zitten!
Daar verbaas ik mij ook weleens over. Je kunt toch wel een telefoonnummer van een klusjesman bellen of kan men ook niet telefoneren. Hier klus ik net zo hard mee als mijn vriend. Samen ook kijken wat de een doet en wat de ander. Na de bevalling heb ik wel fysieke beperkingen gekregen, dus niet te zware klussen of sjouwwerk, maar help wel mee. Samen de schouders eronder.
in mijn recente verhuizing heb ik niks kunnen doen omdat ik op het punt stond om letterlijk te bevallen, (ben ook 3 dagen naar de verhuizing bevallen) ik ging met zoon beetje uit oude huis zover dat kon opknappen en leeghalen, elk keer kwam vriend thuis met video,s en foto,s hoe het nieuwe huis nu is en echt ik voelde me gewoon rot dat ik zelf niks kon doen, nu zijn er nog wat dingen die niet af zijn en we wonen hier nu 7 maanden, nu weet ik dat mijn vriend moet oppeppen om dingen te doen, heb het al paar weken over van nou moet toch echt even dat gebeuren en hij zegt dan wel je hebt gelijk, we doen dat even maar daarna hoor ik hem er zelf ook niet over, het valt mij zelf op dat ik soms ook zeg, nou dan halen over paar weken even de spullen daarvoor en als dan zo ver is gebeurd het ook weer niet, maar dan is het voor mijn idee toch echt ook mijn schuld dat het zo lang blijft liggen/irriteren nu ga ik er zelf wat aan doen want heb inmiddels doel gezet van die spullen die nog gedaan moet worden, moet echt gedaan zijn voordat we hier 1 jaar wonen, maar aan dit programma irriteer ik me soms echt, die vrouwen die jaren er in zitten en dan klagen en janken dan denk doe dan zelf ook iets, waarom niet en sommige huizen zijn echt abnormaal in de programma
Wie kijkt ook? Blijf me verbazen dat mensen jaren zo kunnen leven. En Ik snap ook niet goed dat je dan kinderen baart, vind het echt zielig als je zo moet opgroeien.
Ik kijk ook. Ik snap dat ook niet dat je dan kinderen krijgt als je basis er niet is. Een gezonde leefomgeving is toch wel zo belangrijk, vooral met een baby. Je kan op een gegeven moment zelf toch wel inschatten dat het never nooit afkomt. Ook niet aan mij besteed een klushuis...maar dat terzijde . Ben benieuwd hoe het verder gaat...
Say what!?!? Mijn vriend zegt net in reactie op dit stukje "ik had een bijl gepakt en alles teruggebracht naar oude staat. HIER, heb je je werkblad terug!"
Zsg een voorstukje ze vond de keuken niet mooi en ze had overal commentaar op hahaha kan hem nog niet kijken hij staat niet online.
je leeft jaren in een puinzooi, en dan word ze geholpen en dan maakt ze zich druk over stopcontacten?! Ongelooflijk...
Ik zit ook al vol verbazing te kijken. Durven te klagen over een stopcontact. Wat een doos zeg. Alles ligt aan hem volgens haar. Dat gezicht wat ze erbij trekt. Wat een doos. ...
zelfs ik kan stopcontacten plaatsen... wtf... sterker nog, elk stopcontact en schakelaartje in huis heb ik zelf compleet vervangen of compleet nieuw geplaatst.... (ok op 3 na, die ben ik 'vergeten' hihi, maar is niet erg)
Wat een zeikwijf!! Pfff ondankbaar. Zij weet wel hoe het moet... Waarom heeft ze dan zelf nooit de hamer ter hande genomen