Help mijn man is klusser

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by puissant, Mar 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik kan me echt vreselijk irriteren aan die vrouwen in de programma

heb die van vorig week even terug gekeken vanmorgen

ik zit al 15 jaar in deze troep de enigste wat er bij mij uit komt was waarom doe je dan zelf niks ? er is geen reden waarom zij niet zelf iets kan doen, het is veel andere dames

ik houd van gezelligheid, wil vrienden ontvangen in mijn huis, zei ze nog, nou ik wens er veel succes met die mannelijke frustraties en hormonen die in dat huis zitten,

dat komt echt niet meer op een normaal manier goed hoor vermoed ik, ;)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nou idd! ik begrijp ook echt niet waarom die vrouwen het ZO ver laten komen, ze kunnen zelf toch ook wel iets? (al is het maar opruimen/verven/slopen)..
    Ik ben ook niet van het verbouwen (om zelf te doen), maar ga toch ECHT niet zolang in troep zitten!

3. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Daar verbaas ik mij ook weleens over. Je kunt toch wel een telefoonnummer van een klusjesman bellen of kan men ook niet telefoneren. Hier klus ik net zo hard mee als mijn vriend. Samen ook kijken wat de een doet en wat de ander. Na de bevalling heb ik wel fysieke beperkingen gekregen, dus niet te zware klussen of sjouwwerk, maar help wel mee. Samen de schouders eronder.

4. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    in mijn recente verhuizing heb ik niks kunnen doen omdat ik op het punt stond om letterlijk te bevallen, (ben ook 3 dagen naar de verhuizing bevallen) ik ging met zoon beetje uit oude huis zover dat kon opknappen en leeghalen, elk keer kwam vriend thuis met video,s en foto,s hoe het nieuwe huis nu is en echt ik voelde me gewoon rot dat ik zelf niks kon doen,

nu zijn er nog wat dingen die niet af zijn en we wonen hier nu 7 maanden, nu weet ik dat mijn vriend moet oppeppen om dingen te doen, heb het al paar weken over van nou moet toch echt even dat gebeuren en hij zegt dan wel je hebt gelijk, we doen dat even maar daarna hoor ik hem er zelf ook niet over, het valt mij zelf op dat ik soms ook zeg, nou dan halen over paar weken even de spullen daarvoor en als dan zo ver is gebeurd het ook weer niet, maar dan is het voor mijn idee toch echt ook mijn schuld dat het zo lang blijft liggen/irriteren

nu ga ik er zelf wat aan doen :) want heb inmiddels doel gezet van die spullen die nog gedaan moet worden, moet echt gedaan zijn voordat we hier 1 jaar wonen, :)

maar aan dit programma irriteer ik me soms echt, die vrouwen die jaren er in zitten en dan klagen en janken dan denk doe dan zelf ook iets, waarom niet :$ en sommige huizen zijn echt abnormaal in de programma

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Wie kijkt ook? Blijf me verbazen dat mensen jaren zo kunnen leven. En Ik snap ook niet goed dat je dan kinderen baart, vind het echt zielig als je zo moet opgroeien.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik kijk ook. Ik snap dat ook niet dat je dan kinderen krijgt als je basis er niet is. Een gezonde leefomgeving is toch wel zo belangrijk, vooral met een baby. Je kan op een gegeven moment zelf toch wel inschatten dat het never nooit afkomt. Ook niet aan mij besteed een klushuis...maar dat terzijde :D. Ben benieuwd hoe het verder gaat...

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    O ik erger me kapot! Dat wijzende vingertje van dr!!

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Volgens mij een beetje kierewiet.
    RTL.nl

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Brrr dat mens... Hopelijk zit ze niet hier😂

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    Say what!?!?
    Mijn vriend zegt net in reactie op dit stukje "ik had een bijl gepakt en alles teruggebracht naar oude staat. HIER, heb je je werkblad terug!"

11. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Zsg een voorstukje ze vond de keuken niet mooi en ze had overal commentaar op hahaha kan hem nog niet kijken hij staat niet online.

12. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ook over een stopcontact straks😂 (zal ik bij koffietijd).

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    :$ je leeft jaren in een puinzooi, en dan word ze geholpen en dan maakt ze zich druk over stopcontacten?! Ongelooflijk...

14. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Zo ja!
    Die zet zichzelf wel heel erg te kakken op tv, gaat nooit meer goedkomen.

15. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Wat een stom wijf....

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Ik zit ook al vol verbazing te kijken. Durven te klagen over een stopcontact. Wat een doos zeg. Alles ligt aan hem volgens haar. Dat gezicht wat ze erbij trekt. Wat een doos. ...

17. disaro

disaro Fanatiek lid

Aug 18, 2014
    2,036
    251
    83
    Ik wou dat ik zo,n leuke keuken had gekregen.

18. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zelfs ik kan stopcontacten plaatsen... wtf...
    sterker nog, elk stopcontact en schakelaartje in huis heb ik zelf compleet vervangen of compleet nieuw geplaatst....:(
    (ok op 3 na, die ben ik 'vergeten' hihi, maar is niet erg)

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Wat een zeikwijf!! Pfff ondankbaar.
    Zij weet wel hoe het moet... Waarom heeft ze dan zelf nooit de hamer ter hande genomen ;)

20. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Zo niet te geloven zeg, wat een *piep* mens

Share This Page