Ik zat er net toch nog over na te deken.. Waarom reageert iemand zo ondankbaar? Ik kan me ergens wel voorstellen dat als zij de hele keuken zelf heeft moeten betalen en dat het programma alleen de keuken zou monteren en het miss niet is gegaan zoals eerder afgesproken? Dat ze dan baalt? Dan nog niet geheel terecht denk ik want de momtage kosten heb je al niet.. Maar goed als er duidelijke afspraken zijn geweest en ze heeft er een hoop geld voor neergelegd.. Miss dat ze daarom zo bitchy doet? Geen idee..
over de hele situatie. of ze het moesten inleveren weet ik niet, maar was iets heel raars iig. ze zaten namelijk niet al jaren in de ellende.... zoals ze eerst beweerden. was dat niet vorig jaar?
Oorspronkelijk geplaatst door fayenne Het zal gewoon haar karakter zijn vermoed ik. Ik herkende me zus helemaal in deze vrouw die is net zo namelijk. Volgens mij mogen ze alles houden. Paar jaar terig was er een stel die alles in moest leveren omdat ze hadden gelogen Ja dat weet ik nog wel was toch iets dat ze heel kort pas een relatie hadden of zo.
Dat was een jong stel met een kindje. En die vrouw beweerde dat ze al 2-3 jaar in een onaf huis woonden, maar uiteindelijk bleek dat ze daar nog maar 6 weken woonden. Daar kwamen ze achter omdat iemand contact had opgenomen met het programma dacht ik... Toen hebben ze alles meegenomen alleen de kinderkamer hadden ze afgemaakt.
Ja die weet ik ook nog, ze hebben het kamertje van de kleine man toen afgemaakt maar met de rest waren ze acuut gestopt. Dat meisje was doof geloof ik.
Help, Mijn Man Is Klusser! - aflevering 7 - Video Dailymotion Hier kan je de aflevering nog terug kijken, ergens het laatste kwartier komt de leugen uit.
Ik snap alleen 1 ding niet... als je geen geld hebt om te verbouwen, waarom begin je er dan überhaupt aan? En die vrouw is gewoon een ondankbaar monster. Geen andere woorden voor over. Miss Stopcontact.
enne trouwens, wel geld om in de tussentijd een hoop kinderen op de wereld te zetten in de troep... bedoel na 2 kids gaat toch wel een lampje branden...
Oohw wat erg!! Ik zou me naar schamen, het zag er prachtig uit. En voor haar man ook sneu, hele week druk geweest helemaal trots op het resultaat en dan dit. Vond het echt een behoorlijk gênante vertoning
Ik lees net dat ze ook gewoon gereageerd had met dat ze het alemaal heel mooi vond maar dat ze dat er helemaal uitgeknipt hebben. Wel jammer altijd, van die sensatie montage. Waarschijnlijk had ze niet eens door dat de camera nog draaide.
Hahaha! Echt wat genant dit zeg, maar sommige mensen zijn echt zo pessimistisch. Hebben ze zelf vast meer last van, lijkt me heel lastig om zo te zijn. Maar nog lastiger om met zo iemand te leven!
natuurlijk had ze dat niet door, natuurlijk wel, kijk ik durf van harte te geloven dat ze hebben geknipt en gemonteerd hoor, maar ze weet dondersgoed dat het gefilmd word, ik ga hem vandaag denk even goed terug kijken, momenteel ben ik de aflevering met die liegende stel, de link van ONJE, het huis ziet er sowieso uit dat er net iemand is in komen wonen maar ik blijf echt erbij die allemaal janken voor de tv, DOE toch zelf iets, bijvoorbeeld, ik heb nu nog ongeveer 10 schilderijtjes met foto,s die in ons oude huis hangde, nu heb ik vanaf de verhuizing gevraagd wanneer die wilt ophangen, zeg die nee ik wil geen spijkers aan de muur maar boortjes of clipjes wat dan ook, ik zeg prima, haal dat dan ook, maar nee hij doet het niet, nu ga ik zelf spijkers kopen en het ophangen,
(mis wuif poppetje) Dat denk ik nou ook steeds als er weer reclame voorbij komt voor dit programma. Word dan zelfs bijna boos op al die vrouwen die op hun mannen liggen te klagen,hun mannen voor lul zetten. Doe het dan lekker zelf.