Help mijn man is klusser

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door puissant, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Precies, desnoods huur je iemand in die het doet of vraag je het vrienden/familie..

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zo zeg wat een muts ondankbaar wicht

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    nou ik heb de aflevering waar alles op leugen was gebasseerd gezien,
    het huis leek sowieso alsof er is ingetrokken, wat erg zeg dat ook de moeder van de man in kwestie mee deed aan de leugen,

ze woonde maar 6 weken bij hem in, ik vind knap dat ze de kamer van de man zijn zoontje nog hebben afgemaakt, ik hoop dat die stel zich verschikkelijk geschaamd hebben alhoewel ik daar echt een hard hoofd in heb,

ik begrijp heel goed dat een teleurstelling is voor de programma..

ik kijk nu de aflevering van de ondankbare vrouw genaamd karin,
    best jammer dat ik eigenlijk het einde weet want nu irriteer ik me aan en zie dingen waar bij denk van dat is een eerste klas kreng :)

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    en dit plafonD is duidelijk nog niet af... :D

5. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hij gaf haar niet eens meer een hand, en die manier van kijken naar camera in de keuken, haha, ik zei gister toen ik en mijn vriend dit stukje gister keken al van. je kan aan dat hoofd zien dat ze het helemaal niet leuk vind, vanaf het moment dat de blinddoek afging

irriteer me ook aan de programma,

dan hoor je bijvoorbeeld, je laat je kinderen en vrouw zo leven.. zij zit er elk dag in, en ook steeds bij de beschrijven naar de reclames, en dergelijke echt het vertellen alsof het alleen maar de schuld van de mannen zijn

waar is de gezamenlijk verantwoordelijkheid gebleven ?

als ik een klus huis zou leven en het zou niet vlot genoeg zijn, dat het echt klaar is, dan is dat naar mijn mening ook mijn eigen verantwoordelijkheid, die ik samen met mijn partner deel.

maar goed er moet een aflevering op tafel komen uiteindelijk dus dan is het wijzen naar een persoon, door iedereen (niet alleen vrouw/kids maar ook john zelf waarschijnlijk iets wat er helemaal bij hoort)

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Waar zijn mijn stopcontacten??!!!!

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat zag ik ook heb plaatje van Facebook geplukt niet mijn fout ;)

8. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Op hun facebook zegt ze dat ze wel gezegd heeft dat het mooi is en dat er geknipt en geplakt is...
    Lijkt me sterk...

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
  10. Hemelsblauw

Hemelsblauw Actief lid

1 aug 2014
    234
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik irriteer me niet snel..maar jee, die aflevering van gisteren met die ondankbare tr*t. Sjeeminee. Karin, ga jij je maar eens flink schamen!!!

Alles gratis krijgen van RTL en zeuren over je man en hem voor schut zetten (terwijl je zelf net zo verantwoordelijk bent voor je bouwval en voor het feit dat je daar woont met 4!! kinderen) Dan potverdikkeme nog zo'n chagerijnige smoel trekken en zó negatief zijn over een hartstikke mooi opgeknapt huis
    Oh..maak me er nu alweer zo kwaad om!
    Maar dit gaat haar nog jaren achtervolgen in haar omgeving, mensen vergeten dit soort dingen niet snel.

11. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Als ze echt dankbaar was geweest en het allemaal zo over kwam door knip en plak werk, dan had John ook niet zo gereageerd. Ze was duidelijk niet blij, dat merkte je ook aan de reactie van John.

12. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De moeder van vier uit Roosendaal had ook iets anders verwacht toen de blinddoek afging. "Er was afgesproken dat ze de badkamer zouden doen. Ineens is er een andere keuken. Die ook nog een stuk kleiner is. Als ik dat geweten had, had ik gezegd, dan doen we het niet. Ik heb de hele keus niet gehad."

Je weet toch dat je op dat moment in de keuken staat en niet in de badkamer ondanks je blinddoek? :(

13. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ondankbaar mens.
    de enige die blij reageerde waren de kinderen En terecht leuk hoekje.

Bahbah wat kan ik hier vies tegen

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    HAHAHA! wat zeikt ze dan!?

Bijgevoegde bestanden:

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Haha, ze zat in het verkeerde programma, moest zijn 'help, mijn vrouw is een ondankbare zeikerd'.

16. puissant

puissant Niet meer actief

Ben een beetje aan het denken, zo veel jaren in de troep, het eerste jaar zou ik nog dromen over hoe we willen dat het eruit komt te zien, het tweede jaar ook nog, maar met een verschrikkelijk rotgevoel dat het al zo lang een troep is, maar op den duur zou ik gaan denken in de trant van: "Het maakt me niets meer uit hoe het eruit ziet... als het maar netjes is.... ." Tja en ook de verantwoordelijkheid van de vrouw? Zelf zou ik mezelf ook zo kunnen zien omdat ik niet mans genoeg ben om tegen mijn man in te gaan, maar toch.. ik zou dan wel een type zijn die het zou proberen, zelf doen, en als mijn man dat ook niet zou accepteren.... ruzie durf ik echt niet te maken en tegen een schreeuwende man terug schelden ook niet... Dus zou ik ook zover kunnen komen.... Maar toch? Zou wel iemand zijn die me toch zou inschrijven bij een woningstichting en toch wel zou vertrekken .... genoeg jaar en maanden om toch een oplossing te zoeken om niet eeuwig in die troep te zitten....

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Omg. Als ik alle apparaten in huis langs ga, kom ik echt lang niet aan zoveel stopcontacten.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    In elk vertrek een frituurpan en een vriezer

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Echt ondankbare vrouw hoor met haar stopcontacten, haar keuken werkblad en koelkast probleem. Volgens mij was de hele benedenverdieping niet naar haar zin.

Jammer hoor er zijn zat mensen die het wel nodig hebben en graag willen!

Wat doe je eigenlijk allemaal met zoveel stopcontacten?

hahahaha die heb ik vaker gezien vandaag maar vind hem zo leuk :D:D:D

Deel Deze Pagina