Help mijn man is klusser!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strandbal, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerste oordeel.

Tja vermoed dat ze met zich zelf in de knoop zit.

Makkelijk de problemen op de ander verhalen.

Zo te zien en lieve man. Zit geen kwaad in.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

#22 Rietje88, 26 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2016
    Dat er wat met haar aan de hand was buiten de klussen in huis om viel me ook op. Maar alsnog vind ik het geen excuus om zo tegen haar vent te gaan doen. Mocht ze geen hulp krijgen, dan heb ik wel het idee dat het beter zou zijn als ze met iemand ging praten.

@ Anna. Ik vraag me bij dit soort dingen eigenlijk niet af of ze ook op zp zit. Ik het dat meer van goh zitten vriendinnen/kennissen van mij hierop. Of zit ik hier wel eens te praten met mensen die ik irl juist niet mag. Of bijv een vriendin van een ex ofzo :p

De aflevering ervoor vond ik het trouwens wel heel schandalig dat de dochter van die vrouw niet meer welkom was.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb het niet afgekeken, maar wat ik niet begreep, zij sliep dus in de caravan en liet de kinderen met man in het huis slapen? Fijne moeder. En dan nog klagen dat ze te weinig slaap kreeg.

4. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Dat mens heeft ze niet helemaal op een rijtje.... Alsof je ineens wel gaat kunnen slapen als je kind dat 's nachts steeds wakker wordt, een eigen kamer krijgt.
    Nu laat ze hem er voor opdraaien, gaat zelf lekker pitten en dan verwacht ze van hem dat hij, met die gebroken nachten, die kamer af gaat maken?
    Hij heeft tot nog toe alle klussen gedaan, nu lukt het niet meer en zij gaat lekker apart slapen en toch nog lopen piepen dat hij niks doet?
    Moest mijn partner niet doen. Prima als je apart gaat slapen, als jij dan ook de klussen doet.
    Ik had het in haar geval omgedraaid: manlief in de caravan 's nachts, zodat hij voldoende uitgerust is om overdag de klus af te maken.

5. Billy60

Billy60 Niet meer actief

+1
    En dan ook; 'Ik heb gewoon 8 uur slaap nodig.' Ja, haha, welke moeder niet. Dus ga je maar gewoon in de caravan slapen. Arme man..

6. mumija

mumija Niet meer actief

+2
    Wat een heks van een mens zeg!:$
    Zo'n goeie sul van een een man?! Net of zij zo'n goeie partij is.
    Ik vond het gewoon triest om te zien hoe hij z'n best deed, en vooral hoe trouw hij aan haar bleef.

7. Verox

Verox Niet meer actief

Dit programma zou gewoon "Help, WIJ zijn geen klussers", moeten heten.
    Wat een onzin om de man alles alleen te laten doen.
    Er zijn er altijd twee schuldig aan deze situaties.
    Lekker mee laten klussen die vrouwen!

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik snapte wel dat die man die kamer niet afmaakte... dan moest hij weer samen met haar het bed delen :p
    Dit was voor hem win/win... niet klussen en dat monster niet in hetzelfde bed ;)

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Heb vandaag de herhaling gezien.. Ik zei gelijk. Nou ik had haar persoonlijk al buiten gedonderd.. Die man kon werkelijk niets goed doen. Zeikerd bah.

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Hahahahhaah

11. Rietje88

Whahahahaha oh oh xd

12. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow! wat is die vrouw gemeen tegen haar man. Die man is aardig, lief, pakt haar steeds vast, zij bitcht alleen. Ik zou het wel weten in zijn geval. Wat naar zeg.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaha:D

14. Rietje88

Wouw wat was dat huis mooi in aflevering 3! En wederom een lieve vent. Maar dit keer ook een lieve vrouw.

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ja echt een mooi huis he! is helemaal onze stijl. Hele lieve vent ook en je ziet de liefde voor elkaar. Alleen 9 jaar pfff ja dat is wel lang. En dan is hij zelf aannemer :p maar zegt niks natuurlijk merk het zelf ook, ben verpleegkundige en als het om een ander gaat zorg ik als de beste maar voor mijzelf....

16. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heel mooi huis ja en triest dat de man ws Asperger heeft, maar vond het leuk om te zien dat hij toch op een gegeven moment emoties toonde. Twee leuke lieve mensen; ben ook heel benieuwd hoe de keuken en de rest van het huis gaat worden. Hij is wel heel handig.

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja ik vind het jammer dat er geen terugblik meer komt. Normaal gingen ze na een paar weken terug om te kijken hoe het zou gaan. Maar dit seizoen doen ze dat niet meer.

18. Rietje88

Asperger hoeft niet perse triest te zijn. Ik vond deze man best een voorbeeld van anders maar mooi. Hij functioneert heel goed. Alleen de stap om te beginnen was heel groot. Nu een deel gedaan is vermoed ik dat hij obsessief de rest zal gaan doen omdat het anders niet klopt. Maar ja ik heb een zwak voor mannen met autisme.

19. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wie heeft het gisteren gekeken? Wat een aflevering. :eek:

20. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ja, ik vond het maar vaag allemaal.

Deel Deze Pagina