Help mijn man is klusser!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strandbal, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb m net terug gezien. Er moet heel wat gebeuren wil het daar weer gezellig worden.....

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou idd! Volgens mij is er wel meer aan de hand.
    Toch vind ik het wel irritant dat die vrouwen het eerste halfuur zo lopen te zaniken en janken. Dan heeft de man al gezegd oke ik doe mee. En dan toch nog door gaan.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik kan wel snappen dat jaren lang op zo'n manier leven. Gevangen zitten tussen je kinderen deze situatie bieden of weg gaan met de kinderen maar geen compleet gezin meer hebben. Niet in 1 zin verdwenen is. Dat echo't toch even door lijkt me.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was begonnen met kijken..op een gegeven moment vielen m'n ogen op haar handen ( wat een klauwen zeg wauuww) en daarna duurde dat gepraat me te lang en viel ik in slaap. Zal zo wel even terug kijken

5. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik vond het heftig. Volgens mij speelt er zo veel tussen hun wat we niet zien. Denk dat zij eerder bang was voor hem en ik vrees dat hij zijn agressieprobleem niet zomaar onder controle heeft.
    Triest voor de kinderen.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dat snap ik wel hoor. Maar toch vind ik het raar die vrouwen altijd maar aan het woord zijn terwijl er andersom vast ook genoeg dingen zijn. Elke keer is het geen gesprek maar een vrouw die een waterval over de man heen stort.

Deel Deze Pagina