Help mijn man is klusser

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Leesteken, 4 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Iemand de aflevering van gisteren gezien? Wat een engnek zeg. Ik weet heus wel dat ze veel editten maar echt, zo’n creepo wil ik niet mijn buurt hebben zeg. Die vrouw moeten rennen :eek:
     
    Spectre en Prettykitty vinden dit leuk.
  2. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.207
    1.054
    113
    Bizarre aflevering hè. Ik zei al tegen mijn man dat de verbouwing hier niet het grootste probleem was
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.769
    4.733
    113
    Vrouw
    Die man ging echt zo snel over van blij naar boos dat het eng werd..
    Die vrouw kwam ook echt over alsof ze bang van hem was.
     
  4. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113
    Ik zag meer aan die vrouw dat de man volgens mij niet deugde. Ik herkende me in die vrouw. Constant rekening houden. Constant alert zijn. En dan die uitspraak dat die man die camera op heeft hangen omdat hij bezorgd is om haar.
    Voelde allemaal niet oké aan.
     
    einad vindt dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik heb echt vol ongeloof zitten kijken, ik heb ook meerdere malen herhaald wat een idioot die man wel niet was.

    Ongelooflijk. Bizar... :eek::eek::eek:
     
  6. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja, en later op tv verkondigen ja ze is onzeker.

    NEE JIJ BENT DAT VENT!
     
  7. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Heel bizar, die kamer van die man ook op slot? In haar eigen huis? Camera's waarin alles wordt opgenomen? Dat is toch geen veilig thuis voor haar en die kids..
     
    Leesteken en Prettykitty vinden dit leuk.
  8. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.721
    1.647
    113
    Ja!! Ook zo een reactie die past binnen het 'die man is niet oké' plaatje.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  9. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Zo veel alarmbellen gingen af.
    Dat cadeautje aan het einde maakte het er ook niet beter op. Zo fake.
     
  10. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Och die arme vrouw. Die man komt echt heel fout over. De vermomde onschuld spelen, nu ineens zn beste beentje voorzetten l. Die vrouw heeft er weer alle vertrouwen in... dit is echt fouter dan fout.
     
    heidiane vindt dit leuk.
  11. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Ja dat cadeautje vond ik echt een beetje minachtig.. denigrerend overkomen. Buurman en buurman ook echt.. Je merkt inderdaad dat hij graag de charmeur is en er alles aan doet om goed over te komen.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  12. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.607
    3.853
    113
    Nou echt hè, heb met verbazing zitten kijken.
    Ik hoop oprecht dat het goed met ze gaat, maar ben er bang voor dat het allemaal schone schijn is en er iets anders aan de hand is met hem (en dat ga ik niet uitspreken hier, maar denk dat er wel meer die gedachten hebben.)
     
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.042
    113
    Vrouw
    Je weet natuurlijk nooit hoe het precies zit, maar kreeg een naar gevoel bij die man.... dat hij haar ook een soort van de schuld gaf dat het huis er nog zo bij stond. Echt.. met verbazing zitten kijken. Narcistische trekjes.. brr
     
  14. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vreselijke vent zeg. Al mijn alarmbellen gingen af. Zelfs bij mijn 12 jarige dochter gingen ze af!!

    Wat een engerd.
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Deze zien we later terug in het programma gestalkt :|
     
  16. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Dit zei ik ook tegen mijn man idd wat een enge man, toen ze samen met John aan tafel zaten zag je ook aan die vrouw dat ze niet heel ontspannen naast hem zat en niet durfde te zeggen wat ze eigenlijk zou willen zeggen. Ze leek echt wel bang van hem.
     
  17. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    #17 Nellie4, 5 mei 2021
    Laatst bewerkt: 5 mei 2021
    Ik kwam even in dit topic kijken omdat ik de uitzending net gezien had. En ik dacht ligt het nou aan mij, dat ik deze man niet vertrouw.
    Maar jullie denken er dus precies zo over.
    Al na de eerste omslag van boos naar lachen, zei ik al die man is nep en de rest van de uitzending is dat gevoel gebleven. Wat een engerd, ik wil ergens niet weten wat er allemaal achter die muren gebeurd als de camera's weg zijn.

    En volgens mij heeft hij wat te verbergen, want anders doe je je kamer niet op slot in je eigen huis en verhuis je al je spullen uit de container omdat iemand van de productie ook iets in de container wil leggen.
    En dat met die camera's en dat pakketje dat niet kwam, weird

    Oja en nog wat. Waarom had hij steeds z'n rugzak om toen hij die ochtend al de spullen naar de garage aan het slepen was?

    Ik zeg het niet snel, maar deze vrouw kan maar beter wegwezen.
     
    Leesteken en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Naar aanleiding van dit topic had ik de aflevering gekeken maar kan mij er toch niet helemaal in vinden. Hier mijn waarschijnlijk zeer impopulaire mening:

    Dit programma staat er om bekend dat het gemanipuleerd wordt voor de kijkcijfers. Waarschijnlijk wist die man al weken dat john met de cameraploeg voor de deur zou staan (daar gaan voorbereiding en gesprekken aan vooraf) en had hij daar totaal geen zin in. In dat kader begrijp ik dat hij een aparte kamer had die op slot kon. Ik zou het ook niet fijn vinden dat er een cameraploeg door al mijn persoonlijke spullen heen gaat op zoek naar shockerend beeldmateriaal.

    Wat betreft de camera’s, ze hadden gewoon een google nest aan de deur hangen, ik weet niet waarom zij zo moeilijk deed in die achtertuin maar het ging er om dat hij via de deurbel camera alles in de gaten hield (wat ik snap want hij wil John niet tegen komen).

    Ik wil het allemaal niet goed praten hoor, ik denk dat deze mensen echt wel serieuze relatieproblemen hebben maar het kwam op mij echt over als framing. Ze zette die man in een zo slecht mogelijk daglicht.

    Dat gesprek aan tafel in dat hotel was ook helemaal gestuurd. Hij heeft nooit gezegd dat door haar de situatie zo is zoals die nu is, dat zegt John. Die was de boel aan het verdraaien.

    En wat ik ook niet begrijp is waarom die vrouw alles laat afhangen van die man. Doe zelf ook wat was mijn gedachte. Je hebt het toch samen gekocht, samen dit plan bedacht, samen voor kinderen gekozen (dat mag ik hopen in ieder geval), dan kan je ook wel zelf wat doen. Maar goed, dat zal dan wel weer niet het concept van dit programma zijn.

    Kortom, RTL is tot veel in staat als dat de kijkcijfers ten goede komt. Misschien is die man inderdaad helemaal van het pad af maar ik zag ook echt een knap staaltje manipuleren, montage en framing. Erg jammer maar zo typisch voor dit programma.
     
    Biny en Luna86 vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zit nu te kijken maar hij had ook een camera op statief in een slaapkamer waarmee hij life alles wat achter gebeurde kon volgen hoor.

    Op dat camera gedeelte na krijg ik ook geen hoog engerd gehalte van deze man. Ik vond het stukje deur op slot en alles verhuizen uit die container wel vreemd.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  20. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Ja had hij dat echt? Of werd het zo gedaan alsof hij dat had? We zullen het niet weten want die kamer zat op slot. Hij zei in ieder geval dat er een camera op de voorkant van het huis zat (google nest). Ik denk dan: als er echt een camera aan de achterkant was geweest dan hadden ze daar wel naar doorgevraagd toen ze hem daar mee confronteerde.

    Container vond ik ook een rare actie maar ook hier waren we niet bij. Misschien had hij wel kostbare spullen en vond hij het geen fijn idee dat de productie de sleutel had van die container. Straks zouden ze vergeten het ding op slot te draaien en wilde hij dat risico niet lopen.

    Ik weet het niet, maar om nou op voorhand te zeggen, deze man die mishandelt zijn vrouw en wie maakt de melding veilig thuis vind ik echt overdreven. Niet dat jij dat hebt gezegd hoor, maar dat las ik op o.a. twitter.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina