Ik kijk nu de aflevering terug met het huis wat al 23 jaar ruk is. Het viel mij op dat de tuin echt super netjes was. Deze mensen zijn geen luie mensen, ze zijn gewoon niet heel vlot. Ik vond Jon zijn rol echt storend dit keer
Huh? Begrijpen die mensen niet dat door de overwaarde er financieel heel veel mogelijk is en ze het huis zelfs zouden kunnen laten verbouwen door een ander? . Oke, door naar de aflevering in Hengelo.
Ik irriteer me er voornamelijk mateloos aan dat de vrouwen in dit programma nog te beroerd zijn om een hamer op te pakken. Kom op zeg. En maar janken dat vrouwen gelijk aan mannen moeten zijn. Uhu, doe er dan wat aan. Partner hier komt regelmatig thuis dat ik weer iets uit elkaar heb gesloopt en aan het repareren ben (of poging tot) of een muur kaal is want ik ben aan het sauzen. Soms duurt het wat langer maar je gaat toch niet zitten afwachten bij zo'n vent.
Nou dat irriteert mij ook mateloos. Als je niet kan klussen KAN je wel opruimen en schoonmaken. Dat doet namelijk ook al een hele hoop! En inderdaad dat gejank van die vrouwen, pak zelf eens wat aan in plaats van alleen maar te zeiken op je man.
De nieuwste uitzending zou geen 'help mijn man is klusser' moet heten, maar 'help mijn vrouw heeft paarden'
Nou idd. En huilen om een teiltje voor je baby... mijn zoon ging ook in een tummytub op het aanrecht. Was veel makkelijker
Nou ik zit te wachten op het moment dat help mijn vrouw is sloper komt... haha. Mn ma heeft er een handje van er maar weer eens een muur uit te slaan in de hoop dat mn pa dan eens begint met het een of t ander. Inmiddels zijn ze nu na 15 jaar eindelijk in beweging.
Ik heb mijn baby’s ook in de tummytub gebadderd. Vonden ze heerlijk! John heeft overduidelijk zelf geen kinderen En af en toe heb ik ze ook gewoon in de wasbak van de keuken gezet.
Ik denk als je de keuze hebt tussen een bad in degelijke badkamer of een teiltje het ook helemaal geen issue is, maar noodgedwongen voelt misschien toch anders.
Ik vond dat ophef over dat teiltje ook behoorlijk overdreven. Ze worden tenminste gewassen. En er was toch ook een douche, kun je je kinderen ook mee onder nemen.
Ja dat vond ik ook een beetje stemmingmakerij. Hoeveel babies zijn er niet in een tummietub gewassen. Ik werd vroeger op de camping ook in een emmer gewassen, niks aan over gehouden hoor
En wat ik ook bijzonder vond was dat ze zei dat die kinderen elkaar wakker houden, maar vervolgens wel samen een slaapkamer delen