Vooral door die kosten van de fundering toch? Dan zit je ook wel in een lastig parket. Zou je het huis verkopen, moet je dit gebrek melden, want je weet ervan. Dat betekent dat je een enorme restschuld overhoudt. Dus linksom of rechtsom zouden ze schuld gaan krijgen. Ik had ontzettend met ze te doen.
Je weet natuurlijk niet of die tweede een bewust gekozen zwangerschap is. Maar vond dit wel een van de leukste afleveringen. Ondanks dat het overal open hing geen spinnenrag of extreme gorigheid gezien. Hoop dat ze het inmiddels goed voor elkaar hebben en hun familie kunnen afbetalen.
Mooie aflevering. Ik denk dat die bovenverdieping grotendeels nieuw is en daarom er onafgewerkt maar wel netjes uitzag. Dat zou ook kunnen verklaren waarom er alsnog heipalen onder moesten terwijl het een bestaand huis was. Dat alleen al was ruim 70.000 euro en verder steigende materiaalkosten en personeelskosten. Het zag er allemaal heel goed uit, terwijl ze geen klussers waren eigenlijk, dus denk dat er een aantal dingen ook door vaklui gedaan zijn. Ze hebben pech op pech gehad denk ik. Zijn niet de types die het zouden laten verslonzen. Ze hebben erg veel geluk gehad met hun ouders en vrienden die hen geholpen hebben financieel en praktisch en hadden dit even nodig om de boel weer op de rit te zetten.