Had ie niet in zijn eentje gedaan! Dan nog....tel alles eens op en dan dat alleen af.....kom ik nog steeds op - uit hoor
hehe....jij hebt ook iets meer dan een duwtje nodig he Whahaha.....volgende ronde nieuwe kansen! Wat voor een sneu figuur zullen ze dan weer uitgezocht hebben...... U kunt inzetten........prrrrrrrrr......tok tok tok
Het kamertje had hij zeker niet alleen gedaan want de klusturk (nee niet over me heen vallen nu want zo noemen ze hem in het programma ook ) had voor hem de ombouw voor de vlisotrap gemaakt. Die meneer daarna er eigenhandig weer uit had getrokken met het commentaar dat: Hij het zelf nog nooit gedaan had maar kon zien dat de klusser (die een prof is) het niet goed had gedaan Die zelfde klusturk heeft hem later geholpen met behangen, maar goed het was behang met een werkje en dat kun je volgens mij beter met zijn tweeën doen. Trouwens mijn man heeft de kinderkamer ook alleen gedaan ,zonder duw werk van mijn kant , laminaat gelegd (voor het eerst) en voor het eerst zelf behangen. Ik geloof dat als hij zo thuis komt van de boodschappen (ja dat doet hij ook) ik hem een hele bos veren in zijn je weet wel ga drukken. Hmmmm waar haal ik zo snel die veren vandaan Groetjes Anita