Ik begrijp dat er veel zwangeren zijn die alles ruim op tijd af willen hebben. Ik heb daar nooit last van gehad. Mijn dochters meubeltjes kwamen pas toen ik 32 weken was of zo, en met 37+6 ben ik bevallen! De kamer van mijn zoon was wel geschilderd, zijn meubeltjes stonden er wel maar dat was het! Zolang het kindje maar kan slapen en eten is het goed, denk ik dan maar. Hij/zij kan ook onder de douche mee of zo... Misschien denk ik te simpel maar bij ons is ook alles goed gekomen en niemand is hier ooit iets te kort gekomen! Succes met de blijde vader!
Ben met 32 weken bevallen, geen vloer in het kamertje, de meubeltjes nog niet helemaal af, nog geen planken gekocht......de woonkamer werd zelfs dat weekend geschilderd, dus slechter kon het niet gepland zijn... Maar meid, denk maar zo, als jij eerder dan 36 weken bevalt, moet je kindje in het ziekenhuis verblijven. Wij hebben dus nog rustig het kamertje af kunnen maken.... Ik zou dat streven hebben, voor je verlof de kamer in grote lijnen af, daarna kan jij nog lekker keuvelen met de laatste prulletjes! Maar ik snap je wel hoor
hey dames, ff een update van mijn kant mijn moeder en ik hebben de vloerbedekking uitgezocht en 17 november komen ze het leggen. het is misschien heel gemeen, maar zo moet mijn man wel aan de slag. hij was niet blij met het nieuws, maar hij is nou wel bezig. wij hebben 2e hands meubeltjes en die staan boven op de overloop en gegint echt te irriteren. bedankt voor jullie adviezen, en dat boek ga ik zeker even halen kan misschien nog van pas komen groetjes, petra
Soms moet je gewoon trucjes gebruiken zet 'm op hoor! En veel plezier met het klaarmaken van alle spulletjes.