Help mijn man is vrachtwagenchauffeur.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door deniseappeltje, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hoi, Ik ben Denise, Mama van 1 klein opstandig peuter meisje en zwanger van een 2e meid.
    Ik ben getrouwd met een lieve jongeman die internationaal vrachtwagenchauff is.
    Dit is natuurlijk al best zwaar en niet iedereen ken je daarin begrijpen...
    Wie heeft dit nog meer :) zou fijn zijn om wat begrip te hebben en steun hihi.

2. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    mijn vriend werkt ook in de transport maar wel gewoon in het magazijn,
    hij heeft hele wisselende diensten en daar kan ik momenteel niet zo goed tegen, ik maak me veel druk of hij wel op tijd hier zou zijn als het begint en hij kan vaak niet mee naar afspraken bij de verloskundige.
    ik vind dat erg jammer.
    verder is dit mijn 1e zwangerschap en heb dus wel een beetje het gevoel dat ik het allemaal alleen moet doen.

3. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Ik ken het gevoel, Maar wees gerust.. op een of andere manier zijn ze altijd optijd voor de bevalling.
    Alle verloskundige afspraken doe ik alleen, volgens mij is mijn man in totaal bij allebei de kinderen 2-3 keer meegeweest.
    Eerste zw had ik verloskundige in het dorp en nu moet ik naar het ziekenhuis in de stad, dat maakt het wel lastiger aangezien ik geen rijbewijs heb.
    Maar straks als de kleine er is, gaat het gevoel van alleen zijn wel weg..
    Ik heb nu ook meer last van "eenzaamheid" terwijl als ik niet zwanger ben maakt het me niet uit..

Deel Deze Pagina