Nou, het ziet er niet uit hoor, kan ik je vertellen. Manlief ligt naast je met een stel oordoppen in zijn neus, en het mooiste er van is dat hij dan ook nog een stukje pleister onder zijn neus plakt, omdat hij anders die doppen verliest. Het is een komisch gezicht, maar voor ons werkt het. Ik slaap heerlijk, zonder het geluid van bomen die omgezaagd worden door hem haha
Ik ben bij ons juist degene die snurkt. Denk da ik dat van mijn ouders heb, die deden het allebei. Gelukkig kan vl. Goed slapen haha. Hij snurkt alleen wanneer hij gedronken heeft, maar ook dan slaap ik meestal goed, dus ik mag niet klagen.
Wellicht is de tip al gegegven maar mijn vent zaagde hele bossen om. Gek werd ik ervan. Jaren geleden heeft hij zn neusschot iets laten verruimen (kleine ingreep) maar dat hielp maar tijdllijk. Ivm andere redenenen zijn begin dit jaar zijn keelamandalen verwijderd en.. hij snurkt NIET meer!! Is misschien wel een beetje drastisch maar het werkte hier wel
Geloof dat ik het al voorbij heb zien komen Maar snurken kan vaak komen door slaap apneu! Even langs de ha gaan ermee...heeft het met apneu te maken dan is er iets aan te doen
Simpel, hier ook hetzelfde probleem. Huisarts --> doorverwijzing KNO arts --> Nachtje in een slaapkliniek --> uitslag wat er aan te doen is. Je kan wel allerlei suffe middeltjes gebruiken, maar die helpen voor geen meter. Mijn man was er binnen 2 maanden vanaf, snurkt nu nooit meer.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn man is ook via de huisarts doorgestuurd naar een KNO arts, heeft is zo'n kastje om gehad om te kijken of hij slaapapneu had, daarna naar een slaapkliniek, uiteindelijk moest hij geopereerd worden, keel amandelen weg gehaald en de huig in gekort. Het resultaat van al die onzin.............hij ging juist harder snurken :x Dus wij doen het wel met oordoppen proppen in zijn neus, dat werkt zeker weten haha.