Ik heb trouwens ook te kampen met wat overtollige kilotjes de gyn zei je mag niets meer aankomen anders helpen we je niet, ben zelf ook 1,76 en 88 kilo. Dus me goede voornemen is ook om wat overtollige kilotjes kwijt te raken Groetjes lilmomo
En toch blijf ik nog duimen voor je lilmomo! Ik verschiet trouwens van je berichtje ivm dat gewicht. Ik ben 1,68 en weeg 78 kilo dus da's in verhouding ongeveer evenveel als jij. Ik wist niet dat dit al werd beschouwd als zijnde bijna te zwaar om geholpen te worden door de gyn. Zijn dan toch best strenge grenzen!
klinkt ook lekker: je mag niks aan komen anders helpen we je niet meer.. ik vind dat het bij jou best mee valt. zo veel extra is dat nou ook weer niet.
Ik vind het zelf ook wel meevallen ik ben geen 120 of 130 kilo ofzo, maja artsen tegenwoordig. Rugpijn is nu wel weg maar nog wel steken dat ik ongi ga worden. groetjes lilmomo
Ik houd moed Lilmomo! Ik had namelijk ook rugpijn en krampjes... wel eens waar niet zulke heftige... maar je weet het nooit! Ennuh.. kijk mij... .dacht mijn lichaam ook te kennen,... en juist op het moment dat ik dacht een verloren maand te hebben gehad ( feestdagen etc ) ben ik zwanger! Ik houd het hiero in de gaten hoor
Hey meiden, Me zus kon het weer niet laten om vandaag te testen haha dus ik moest van der testen vanmiddag wat denk je, Niet Zwanger. Getsie weer naar de volgende maand. Groetjes lilmomo
oh balen lilmomo jammer volgende ronde mer geluk ook met klussen. marieken: ja mijn man heeft een libido van -10 niks dus ik heb heel lang gedacht dat het aan mij lag: wat doe ik toch verkeerd stink ik zou hij een ander hebben enz ik werd gek van mezelf, toen heb ik een jaar of 4 geleden gezecht dat hij hulp moest zoeken anders ging ik bij hem weg dat heeft hij toen gedaan maar heeft niks geholpen , ik houd te veel van hem om bij hem weg te gaan en we hebben het zo fijn samen ik krijg veel liefde op een andere manier terug. ik wist toen we voor een kindje gingen dat dit een probleem ging worden hij doet erg z,n best maar soms lukt het niet in de koppie we hebben bij de gyn ook aangegeven dat mijn mannetje niet van sex houd en dat was verder geen probleem zijn zaadje waren goed dus gewoon goed onderzoeken wanneer ik mijn eitje heb. dames wat duurt het toch nog lang voordat ik ongi wordt volgende week zondag pas grrrr ik weet dat de kans dat ik zwanger ben bijna 0% is daarom wil ik zo snel mogelijk aan een nieuwe ronde beginnen. wel heb ik al twee dagen heel veel witverlies ik heb ergens gelezen dat dat ook een zwangerschapsverschijnsel is en dan ga ik daar weer over na denken. groetjes
he puck, helpen medicijnen of zoiets niet dan, want wat zegt je huisarts erover, en wat heeft hij voor hulp gehad? Als je niet wil zeggen is dat uiteraard OK hoor
hey majkuh hij heeft geen medicijnen gehad. die zijn er wel om het zaakje omhoog te krijgen maar ze zeiden niks over medicijnen die je meer zin geven volgens mij bestaan die niet. hij krijgt hem wel omhoog maar tot het hoogtepunt komen is een probleem. het ligt nogal gevoelig voor hem en hij wil er niet over praten. dus heeft hij van mij hulp moeten zoeken om met iemand te praten dat heeft hij gedaan 10 hij zei had er heel erg veel moete mee om te gaan en schaamde zich er ook voor ik moest beloven dat ik er met niemand over zou hebben. het heeft niet geholpen het zit heel diep ik denk zelf dat er in zijn jeugd iets is gebeurt waar dit van komt. het is heel moeilijk omdat je van hem houd en je weet van de ene kant dat sex niet het belangrijkste is maar van de andere kant is het wel heel belangrijk voor je relatie. ik zal niet bij hem weggaan voor deze reden. ieder huisje heeft zijn kruisje en ik heb mijn kruisje geaccepteerd.
je gaat er erg goed mee om zeg, ik weet niet of ik zonder sex zou kunnen. vind het wel een belangrijk deel van een relatie. ook omdat dat inderdaad een daad van liefde is. maar zolang je op een andere manier ook liefde krijgt dan is dat mooi.
thanx het is zeker niet altijd makkelijk. en ik mag best van mezelf zeggen dat ik er mag wezen. wel iets te zwaar maar goed...... ik heb af en toe wel aandacht van mannen (sjans) als ik uit ga of op de werkvloer en dat maakt het nog moeilijker maar ik weet wat ik nu heb en dat wil ik zeker niet weggooien.
niet dat jullie nu denken dat ik een eigendunk heb haha maar je moet jezelf toch af en toe een complimentje geven. ik ben ook 170 lang weeg 77 kilo met flinke varkens pootjes en kont haha al mijn gewicht zit onder mijn taiie (euh hoe schrijf je dat eigenlijk) groetjes we blijven positief en lachen er maar om
he puck, jeetje wat vervelend ook voor hem! Klinkt inderdaad als iets als een trauma, toch jammer dat hij het zo diep wegstopt, het zou een mooie toevoeging aan je relatie kunne zijn als hij er iets mee zou kunnen. Stomme vraag misschien hoor, maar hoe is het met jouw fysieke behoeftes? Tuurlijk ga je hierom niet bij hem weg (en iemand die het wel zou doen veroordeel ik ook niet!) maar bijna nooit meer sex, hmmm.....kom je nooit in de verleiding 'buiten de deur te eten'?
haha ja buiten de deur eten is altijd lekkerder hihi ik heb het een keer voorgesteld aan mijn mannetje maar hij vond dat toch niet z,n goed plan. maar wij zijn nu al zo lang bezig met zwanger worden dat we het toch wel af en toe moeten doen dus mis ik het op het moment niet maar dat was een paar jaar geleden wel anders. ik weet niet wat de toekomst brengt als we een kindje hebben daar denk ik maar niet over na wie weet krijg hij nog eens de smaak te pakken. haha speelgoed kan ook heb ik geprobeerd maar deed me niks. groetjes