help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Wat is het hier stil...

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik had ned een veeg rood bloed precies twee weken na dat we gevreén hadden. voor dat mijn mannetje ging skién dus we waren toch op tijd geweest. helaas niet gelukt deze ronde.
    het zal morgen wel door zetten.

maar ik ben nog steeds vrolijk en happy op naar ronde euhhhhhhhhhhhhhh ik weet het echt niet meer.

groetjes

3. bereke

bereke Niet meer actief

En puck, heeft je ongi doorgezet? Ik hoop toch dat die streep roze niks te betekenen had en je ongi enkele maanden wegblijft :D !

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ongi heeft nog niet doorgezet maar mijn temp is al gezakt dus zal ieder moment wel komen.

groetjes fijn weekend allemaal

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jullie ook een fijn weekend!

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames mijn ongie heeft doorgezet.
    ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger ben als voorgaande maanden mischien is de accupuntuur z,n werk aan het doen.
    ik ga weer happy en vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen.

crisje hoe is het ben je nog steeds boos dat je verhaal is weggeduwd?

groetjes

7. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    balen puck, wel fijn dat je er zelf zoveel rustiger onder bent :)

Hier gaat alles gestaag doo, wel erg veel last van mijn hormonen, dat was de vorige 2x lang niet zo erg, leeftij misschien.....of dit kind is een hormonenbommetje ;)

Bijna 26 weken zwanger, 7 kilo aangekomen, best netjes, wel heel de tijd enorm veel zin in SNOEP! oepsie.......

Dinsdag naar de VK voor controle....meisje beweegt mooi, ord echt groter en sterker, prikt ze met die pootjes in mijn zij ;) niet echt lekker, also iemand je met een vinger tussen je ribben of in je zij prikt haha.

Gisteren heel veel babykleertjes gekocht, we hebben een HEMA outlet bij ons, daar is alles met 70% korting, briljant dus :) Had voor mijn jongste en de baby origineel 155,- moeten betalen,w as nu maar 50,- dat is leuk winkelen!

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    oh daar heb ik ook zn zin in, baby kleertjes shoppen! sta nu stiekum al vaak te kijken... denk dat dat een nieuwe verslaving gaat worden, kleertjes voor mn kleine kopen.. maar eerst nog ff afwachten.
    je heb trouwens wel een goede deal gedaan daaro, toppie.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Majkuh, ik denk dat eens ik zwanger ben ik ook ga moeten oppassen dat ik niet teveel ga kopen voor het kleintje! Maar het is dan ook allemaal zo mooi en schattig hé! En als het dan ook nog eens aan 70% is ;) .
    En fijn dat alles goed was bij de vk!

Puck, jammer dat je ongi is doorgekomen! Maar wel heel goed dat je er rustig onder blijft en positief de volgende ronde kunt instappen! Kan alleen maar goed zijn hé!
    Ik ben begonnen met homeopathie en terug begonnen met voetreflexologie (was al lang niet meer geweest). Hopelijk helpt het mij ook om wat rustiger er mee om te gaan.

Verder zit ik nu in het "saaie" stuk van mijn cyclus. Nog even tot de eisprong en dan komt die stress weer dat we "moeten" vrijen op de juiste momenten... . Echt jammer dat ik er zo gespannen mee omga. Maar goed, misschien betert het dus wel met homepathie,... .

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nou mijn vent zal deze maand ook weer aan de bak moeten, ook hier is het duiveltje op bezoek.. klote dag zeg. voel me beroerd en geen eens geld om te shoppen.. bah.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Marieken, da's balen :cry: ! Kan je jezelf niet verwennen met iets kleins, bv. een lekker glas wijn of iets om te eten dat je lekker vindt?

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Balen Marieken..... Een hele dag mopperen lucht soms ook op....

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    bereke: misschien een drankje erbij, ter ontspanning ;)

marieken, balen meis, gadsie, sterkte!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Dat schijnt niet goed te zijn voor de vruchtbaarheid dus dat probeer ik dan maar te vermijden... Ik probeer enkel te drinken als ik ongesteld ben en de rest van mijn cyclus niet. Al heb ik hier al wel een paar keer tegen gezondigd hoor :oops: .

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    denk dat ik zo inderdaad ff een wijntje neem, en in mn pyama op de bank een film ga kijken. mag mn ventje vandaag voor mij zorgen. heb qua eten niks bijzonders in huis.. maar wat ik zag als zwangerschaps verschijnselen zal gewoon buikgriepje zijn.. dus ook niet zn zin in eten..
    ach zn dag hebben we hier allemaal bijna elke maand.. ff doorbijten en als ik morgen weer moet werken dan gaan we met goede moed verder.
    andere dames succes!

16. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    marieke balen vandaag en morgen een dip dagje en er dan weer tegen aan succes en laat je mannetje je maar eens verwennen stuurt hem maar naar de winkel voor lekker dingen daar knap je vast van op.

majkuh dat is nog eens een goede deal leuk joy al die dingen kopen als ik ooit zwanger ben gaan bij mij de remmen ook los ik ken dan echt gen grenzen kennen jullie het boek van shopaholic en baby die is echt grappig vooral als je deel 1-2 en 3 ook gelezen hebt. 7 kilo is keurig meid bij ons is er één zwanger 17 weken en is al 7 kilo aangekomen.

bereke volgens mij maakt dat niet zo veel uit in de eerste twee weken van je periode dan mag je best een glaasje drinken voor de mannen is het erger dan worden de zaadjes zwakker.
    ik heb vorig jaar met de carnaval,wintersport, en vriendenweekend en alle andere feestjes opgelet met drank nu ga ik binnenkort weer op wintersport en caarnaval vieren enz en ik heb er voortaan schijt aan ik drink gewoon door. gelukkig doet drank me niet zo veel dus drink ik ook alleen op gelegenheden maar ik houd er dan geen rekening meer mee.

libelle hoe is het nu met je?

hier alles ok ik zit alweer op dag drie nog een weekje en mijn vruchtbare dagen beginnen al weer jaja ik blijf positief.

groetjes

17. bereke

bereke Niet meer actief

Dat helpt idd ook wel hé!

Marieken, groot gelijk! Kruip maar lekker op de bank met een lekker drankje en laat je mannetje je maar eens lekker verwennen! En dan idd met goede moed terug verder!

Puck, mag een man dan totaal geen alcohol meer drinken? Mijn mannetje drinkt af en toe nog eens een glas.
    Is wel goed dat ik nu weet dat ik ook af en toe nog wel eens 1 glaasje mag!

Enne puck, echt super dat je zo positief blijft!

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je meer dan 5 glazen per week drinkt, vermindert je vruchtbaarheid. Het is niet zo dat als je drinkt op de niet-eisprong dagen je eitjes beter zijn dan op de wel-eisprong-dagen, zo z/w zit het niet! De ovulatie neemt af bij >5 glazen drank per week, dus als je af en toe drinkt, zal dat wel loslopen. Ik had al wat oudere eitjes en dronk toch wel graag een goed glas wijn, maar was wel in mum van tijd zwanger. ;)

Artikeltje:

Alcohol maakt vrouwen minder vruchtbaar
    Zelfs kleine hoeveelheden alcohol beïnvloeden de vruchtbaarheid van vrouwen, zo blijkt uit een Deens onderzoek (gepubliceerd in het British Medical Journal). De alcoholconsumptie van de mannelijke partners bleek geen invloed te hebben op de kans op zwangerschap. Er bestond geen verschil tussen type alcohol (bier, wijn, sterke drank).
    De onderzoekers bestudeerden 430 koppels tussen 20 en 35 jaar die voor de eerste keer zwanger wilden worden. Na 6 cyclussen waren 64% van de vrouwen die minder dan 5 alcoholische dranken per week innamen zwanger, tegenover slechts 55% van de vrouwen die meer dan 5 drankjes consumeerden. Mogelijke verklaringen voor de verminderde vruchtbaarheid ten gevolge van alcohol zijn dat alcohol de steroïdale hormoonconcentraties verlaagt, de ovulatie afremt en het transport van zaadcellen verstoort.
    De auteurs van de studie besluiten dat vrouwen die zwanger willen worden er best aan doen om volledig te stoppen met alcohol.

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    meis, relax, je moet jezelf niet klem zuipen, maar een lekker wijntje kan af en toe best hoor ;)

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik dronk tot mijn ei altijd wel, en daarna niet meer, en dan toch wel meer dan 5 glazen hoor hahaha (alleen in het weekend, maar ja, dan ook flink ;)

Deel Deze Pagina