Ik ga toch maar proberen om gewoon helemaal niet meer te drinken. Is misschien wel overdreven maar het probleem is bij mij dat ik moeilijk kan stoppen na 1 glas . Dan maar beter even helemaal niks drinken en me daar al geen zorgen over hoeven te maken.
Had ik ook altijd; fles wijn ging altijd op met z'n tweeen. Maar nu al 23 weken zonder alcohol en dat gaat me prima af, je weet waar je het voor doet he!
ik drink eigelijk alleen met uitgaan, en nu ik weer ongi ben ga ik met carnaval helemaal los.. maar daarna gewoon weer normaal.
En zo is het bij ons dus ook: als we 's avonds gezellig een flesje open doen, dan moet die fles er dus helemaal aan . Vandaar dus nu maar even niet. Ik weet idd waar ik het voor doe .
ik heb makkelijk praten ik drink zelden ik lust niet eens wijn etc aleen met de speciale gelegenheden drink ik en mijn motto is je leeft maar één keer en als het goed zit raak je toch wel zwanger de gyn zegt je moet het zien als een boterham met pindakaas dat valt er ook niet zomaar af. alles moet gewoon in puzelstukjes in elkaar vallen en dat zal één glaasje wijn echt niet uit maken wel als je een fles leeg drinkt. maar iedereen moet doen waar die zichzelf prettig bij voelt. groetjes
hmmm, die fles wijn trekt ons tweetjes helemala niet, ik heb in mijn eentje al zeker 1 fles wijn *bloos* lambrusco makkelijk 2.......maar goed, nu dus ook al heeeeel lang zonder, maar eerlijk is eerlijk, ik mis het af en toe behoorlijk!
Oh maar dat kan ik ook hoor majkuh ! Al is dat natuurlijk niet elke keer zo als ik wijn drink. Ik kan ook een fles delen met mijn man of anderen hé . Maar goed, het gebeurt wel en dat kan echt niet goed zijn hé. Vandaar dat ik de drank voorlopig maar ga laten staan, denk ik. Maar missch denk ik hier over een half jaar (als ik dan nog niet zwanger ben) wel anders over! En je hebt gelijk puck, iedereen moet doen waar die zichzelf prettig mee voelt. Hoe is het voor de rest met jullie allemaal?
nou ging me zelf gister verwennen met een pizza van Domino's. nou na een half uur wachten was die er maar GADVER de kaas was te lang in de oven geweest dus gehard inplaats van smeuig en de kip dingen waren vreselijk vet en klef. ben er alleen maar zieker van geworden. bah. dus dames niet bij domino's bestellen!
ik hoop dat die van jou je beter is bevallen! heb nog 11 euro voor dat ding betaald ook, en 8 euro voor de kippe dingen. doe ik nooit weer! ff over het orginele onderwerp: ik ben weer ongesteld he, en mn vriend maakte de opmerking. " nou dan moeten we deze maand maar veel sexen" dus ik blij " ja als dat ff kan" maar helaas de zin werd vervolgt met "ja,dacht het niet". pestkop. hebben al wel wat meer vrijpartijen tegenwoordig. denk dat het baby gedoe bij hem ook wel aantrekkelijker word. hij is er in iedergeval nu wat meer mee bezig dan daarvoor en was ook wat teleurgesteld dat ik niet zwanger bleek. dus hopelijk lekker klussen deze maand! jullie ook allemaal kluspleziertjes gewenst!
Hey meiden, hehe ja alchohol tja daar heb je een punt, ik hou er ook van om op stap te gaan, maar sinds onze kinderwens toch heel erg veel geminderd, maja als ik dan wat drink(1 keer in de 2/3 maanden) dan neem ik het er ook van. hier weer nieuws, als alles mee zit en me mannetje werkt mee(hij is nu ziek thuis) dan gaan we morgen ons tweede potje inleveren bij het lab. Aanstaande dinsdag hebben we ook onze tweede kans voor de samenlevingtest hopen dat het maandag avond dus lukt, grins, heb expres gevraagd voor een afspraak dinsdag ochtend. Omdat er maar maximaal 12 uur tussen mag zitten en het mijn mannetje in de ochtend al helemaal niet lukt. heb nog niets gezegt tegen hem om spanningen te voorkomen dat het weer niet lukt, want hij zei als je me van tevoren zegt wanneer het moet heb ik al helemaal geen zin meer want dan is het zo geplant:S maja. geduld is een schone zaak hopelijk. groetjes lilmomo
Ik mag tegen mijn man ook niet zeggen van "dan zouden we toch moeten proberen te klussen" want hij vindt dat plannen ook niet fijn. Maar het moet nou eenmaal op die tijdstippen! Ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen... . Waarom kan dit nou niet gewoon vlot en ontspannen gaan bi ons in die vruchtbare periode?! Maar goed, ik ga er nu nog niet over piekeren want dan bouwt die spanning weer op. Sorry voor dit egoberichtje tussendoor ! Hopelijk lukt het jullie om het potje in te leveren en om de samenlevingstest te laten doen en leveren beiden goede resultaten op! Ik duim heel hard!
gewoon juist op die dagen in een sexy lingerie setje beneden komen.. geef je hem wat extra aandacht en ben jij straks heel blij.. (hier hoef ik de klus dagen ook niet van te voren te melden hoor hahaha want dan krijgen we slappe harry op bezoek)
Dat heb ik ook al wel eens gedacht maar het zit bij ons zo dat hij meestal wel het initiatief neemt en hij weet min of meer hoe een cyclus eruit ziet dus hij weet ongeveer wanneer het zo ver is. Als ik dan het initiatief ga nemen, weet hij gegarandeerd hoe laat het is... Ach ja, ik ga me er niet druk in maken en zien hoe het deze maand loopt. Missch is er deze keer helemaal geen probleem en maak ik me zorgen om niks.
Haha bereke, inderdaad snap precies wat je bedoel. Daarom probeer ik het ook op andere tijden maar wijst hij me ook af meestal of het moet me lucky day zijn, maja nu alweer 3 en halve week geen seks:S dus ben me rot aan het irriteren op het moment, dus ik hoop dat hij maandagavond wel even zin heeft Groetjes lilmomo
Ik hoop het ook lilmomo! Ik duim in elk geval! En bij ons is het gekke dat hij de andere momenten totaal geen last ermee heeft. Deze week heeft hij zelf twee keer initiatief genomen (en heb ik hem 1 keer afgewezen maar was echt moe). Dan gaat alles gewoon heel vlot en ontspannen. Enkel op die cruciale momenten loopt het soms mis :x (zeker ook niet altijd hoor). Maar dan denk je "als het deze keer maar lukt..." en ben je weeral aan het stressen hé. Maar goed, komt wel in orde!
maar bereke....is het geen idee om dan te gaan klussen OOK als je geen ei hebt, dan weet hij niet wanneer hij 'moet' kan me zo voorstellen dat ik dan ook niet meer zou willen als het allemaal alleen maar om zwanger worden zou draaien....
Ja, dat stelde ik tig pagina's geleden al voor! Als je alleen maar sex hebt op de vruchtbare dagen, dan wordt het idd "klussen".
Zie dat jullie nog niet zo lang bezig zijn (als je cyclus getallen kloppen). In het eerste half jaar / jaar, moet het gewoon nog leuk en spontaan gaan. Geforceerd klussen kan daarna altijd nog - en hopelijk heb je dat niet eens nodig... Succes!