help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

We hebben niet alleen maar sex op de vruchtbare dagen hoor :rolleyes: ! De laatste tijd is het er minder van gekomen (serieuze problemen met appartement en huisbaas,...) en we we hebben nooit heel veel geklust (allee, wel toen we pas samen waren natuurlijk ;) ) maar we doen het dus ook heus wel op andere momenten, zoals bv. eergisteren. Maar net omdat we nooit heel veel klussen en hij meestal het initiatief neemt, valt het op dat ik meer wil klussen tijdens de vruchtbare dagen en dan zelf het initiatief neem. En neen, da's niet enkel om een baby te verwekken maar ook omdat ik dan gewoon meer zin heb dan tijdens de rest van mijn cyclus ;) .
    Voel me wel een beetje "aangevallen" trouwens door die reacties :( . Ik probeer samen met m'n man te zoeken naar een oplossing en vond hier wat steun en raad maar hoef dus niet beschuldigd te worden dat ik enkel met m'n man vrij owv een eventuele zwangerschap.
    Wij zijn voor de rest allebei heel content van ons sexleven, het enige dat er scheelt is dat mijn man soms teveel druk voelt tijdens de vruchtbare dagen zodat het niet altijd lukt. En dat die druk misschien mijn schuld is akkoord, maar ik ben hier toch net om eventueel een oplossing te zoeken.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb juist nooit zin tijdens de vruchtbare dagen! Dan heb ik zo'n last van de eisprong, nog erger dan ongesteld zijn!
    Ik ben dan ook niet bevrucht tussen dag 10 en 15, dus er is nog hoop? ;)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Het is nu ook niet dat het nooit lukt tijdens die vruchtbare dagen hé :rolleyes: . Af en toe lukt het ons niet maar vaak ook wel. Dus dat komt wel in orde en er is zeker nog hoop!

4. zogelukkig

Goed zo; niet de moed laten zakken hoor! ;)
    Als jullie vruchtbaar zijn, komt het echt wel goed!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ik geloof ook echt dat het in orde komt hoor! Maar af en toe word ik gewoon heel onzeker en het is al zo'n moeilijk onderwerp. Daarom dat ik "blij" ben dat ik dit topic gevonden heb. Hier begrijpt men mij en merk ik dat het niet enkel bij ons soms moeilijk is. Daarom dat ik het juist erg vond dat ik het gevoel kreeg van jullie berichtjes dat het gewoon m'n eigen fout is en ik maar wat meer m'n best moet doen.

6. zogelukkig

Nee, natuurlijk niet!
    Heel eerlijk gezegd kan ik er ook niet over meepraten, want na 20 jaar fijne sexuele relatie was ik meteen zwanger. Maar daarom vind ik het niet minder rot voor jullie, want ik gun het jullie allemaal!
    Misschien dat als wij al maanden bezig zouden zijn, dat de spanning ook wel was opgelopen, dat weet ik niet!
    Maar hou het vooral leuk en lief en gezellig met elkaar! ;)

7. bereke

bereke Niet meer actief

Dat ga ik zeker proberen te doen! En nogmaals, voor de rest zit het seksueel allemaal goed tussen ons hoor ;) ! Als ik nu meer eens niet zo'n stresskip was die constant aan het piekeren is hé :oops: . Maar ik heb er echt alle vertrouwen in. Dat beebje komt wel!

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hai Bereke, dan denk ik echt dat je me verkeerd begrijpt meis ;)
    ik 'beschuldig' zowieso zelden iemand ergens van, en ALS jij enkel sex met je man zou willen hebben om zwanger te worden, dan is dat nog geheel en al jouw zaak!

Ik vatte het alleen zo op door je vorige berichtje (geschreven korte berichtjes zijn best gevaarlijk, net als sms, soms komen dingen volkomen verkeerd over ;))

Ik wil dus alleen maar helpen om die oplossing te zoeken, want ik begrijp enorm goed hoe erg je hiermee kan zitten (ben zelf ook om die reden hier gaan meeschrijven ;)) dus ik val je echt niet aan, echt niet ;)

;)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    oh nee, nee, nee, meis! helemaal niet 'je eigen schuld'!

En wat betreft het meer zin rond je vruchtbare dagen, dat snap ik maar al te goed en jij wil misschien niet perse een baby maken dan, toen ik vrchtbaar was speelde dat echt wel enorm door mijn hoofd :oops:

Gelukkig was ik in 1x zwanger, maar denk dat als het langer had geduurd mijn vriend gek van me zou worden, ik zou waarschijnlijk in alle valkuilen zijn getrapt hoor ;)

Het kan lastiger zijn om zwanger te worden als je zo weinig sex hebt (zeg niet dat het perse lastiger IS,want dat klopt niet, zie mijn verhaal ;)) en ik kan me enorm goed voorstellen dat je daarmee zit, ik zat er al mee in de 3 maanden dat ik nog ging 'ontpillen' toen deden we het met condoom als we het deden (1x per week) ik dacht echt dat we nooooooit zwanger zouden worden. Gelukkig hebben wede eerste maand precies gedaan wat ik graag wilde hahaha, ik weet wanneer mijn ei springt en vanaf 6 dagen daarvoor deden we het om de 2 dagen, maar dat had geen maanden moeten duren hoor, dan was mijn vriendje er ook zat van geweest.

Momenteel zitten we op eens per maand *zucht* helaas door burnoutverschijnselen van mijn vriend, dus het word straks wel weer beter, maar nooit wat ik graag zou willen dat het is..........

10. bereke

bereke Niet meer actief

Dan heb ik je idd verkeerd begrepen majkuh :oops:. Voelde me gewoon een beetje aangevallen maar missch was ik wat te lichtgeraakt. Het is ook zo'n gevoelig onderwerp hé. En idd, geschreven dingen komen vaak verkeerd over.

Tuurlijk denk ik tijdens die vruchtbare dagen ook heel veel aan "een baby maken" maar ik heb dan ook gewoon heel veel zin. Dus dat komt dan eigenlijk gewoon goed uit ;) .

Ik zit bovendien met een (onnozele) angst dat er iets mis is ofzo met (één) van ons en dat het waarschijnlijk lang gaat duren. En als het dan nog eens misloopt met klussen tijdens de vruchtbare dagen voelt dat even niet echt lekker :cry: . Dan denk ik ook wel eens dat we zo nooooooit zwanger gaan geraken. Maar goed, dat zijn idiote gedachten eigenlijk hé. Komt wel goed.

Oei burnoutverschijnselen? Da's niet niks hé! Hopelijk voelt hij zich vlug wat beter maar dat heeft meestal toch wat tijd nodig hé... En die verschillen in libido zijn er wel in elke relatie jammer genoeg, denk ik. Bij ons wisselt het trouwens, soms heb ik meer zin en soms hij. Maar is vervelend hé, als het verschil echt groot is. Er is er dan altijd 1 van de 2 die "brute pech" heeft en waar het niet gaat zoals hij/zij zou willen... .

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wat een zware kost is het hier tegenwoordig op het forum... Ik lees nog altijd mee hoor, ....

Met mij gaat het verder allemaal wel oke... ben alleen vreselijk moe en misselijk. De misselijkheid begint dan rond een uurtje of vier 's middags en stopt pas zodra ik in een diepe slaap val. Verder passen mijn broeken nu al bijna niet meer. Lees; 1 broek pas nog net en bij de rest schiet de rits al voortdurend open zodra ik buk. Aargh...

Zaterdag vertrek ik op wintersport... ga het er toch nog maar even van nemen. Heb flink getwijfeld of ik mee zal gaan, maar ben toch maar gezwicht.... er lekker tussenuit!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet ervan libelle! En die gezonde berglucht kan alleen maar goed voor je zijn, toch?

13. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hihi, dat wilde je toch libelle ;)

Bereke, ik begrijp je echt maar al te goed hoor :) en idd, ik heb gewoon brute pech :( (gelukkig zijn er alternatieven waar mijn vriendje volledig achterstaat, dus ik red me best hoor haha ;))

En het gaat inderdaad nog heeeeeel lang duren, het heeft ook heel lang gekost om zover te komen helaas....maar goed, we komen er wel :)

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hahahaha Majkuh...

Ik wilde zwanger zijn,... en ik wilde me op en top zwanger voelen... en nu.... nu mag het stiekum best een beetje minder!

Wisselende stemmingen horen hier toch ook bij... ik wil het nu gewoon eigenlijk niet... het misselijk zijn. En als het dan weer een paar dagen rustig is.. dan wil ik best weer even vroeg mijn bed in kruipen.. met alle lichten uit balend van die vieze luchtjes...

Maar buitenom dat,... geniet ik.. en ben ik zo megablij! :)

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Oh dat weet ik nog zo goed. Heb ik alleen bij deze dame gehad maar jeeetje wat was ik misselijk en mij reuk zo scherp als dat van een hond, echt alles stonk!

Stemmingswisselingen worden bij mij steeds heviger helaasen met name het depri en sjatgie gevoel. Ga maandag naar mijn huisarts en die gaat met me kijken of hij iets homeopatisch ka. Voorschrijven, zo slecht voel ik me dus......:(

Het hoort erbij zeggen ze, maar de vorige 2x ging het fluitend. Ach ja, nog maar 14 weken ;)

Ik hoop dat dit je bespaart blijft libelle, je miselijkheid en alles is vast over na maand 3. Heb je al een afspraak bij de vk en wanneer is je eerste echo?

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    HAha staat in je ondeschrift :)

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Volgens mij zit het potje er toch niet in vandaag, hij stond een half uur geleden stront sagerijnig op en ik zou nu door moeten anders ben ik te laat op mijn werk moet om 9 uur beginnen. Ik heb er nog niets over gezegt want dan is hij straks nog sagerijniger haha, maar ik ga zeggen als ik naar me werk vertrek breng je het zelf hahaha.

Groetjes lilmomo

18. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    word je er niet knettergek van ilmomo.....?

19. bereke

bereke Niet meer actief

Oh lilmomo, da's echt k*t! Hopelijk brengt hij het idd gewoon zelf dan nog even of zit dat er echt niet in?

20. zogelukkig

Als je dat zou kunnen uitsluiten en je je dan rustiger zou voelen, zou dat niet helpen? ;)

Deel Deze Pagina