help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik hoop het ook Majkuh, heb het helaas niet voor het uitzoeken. Nu al wat zenuwachtig voor de wintersport. Twijfel slaat me bij alles wat ik doe rond de oren, gek word ik ervan.

Maar goed, verstand op nul en alleen maar genieten. Pff...

@Lilmomo,... en is ie nog met zijn potje bij het lab geraakt?

2. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nou meiden, hij had er dus geen zin in, althans geen tijd. die mannen van de riolering stonden om 9 uur voor de deur! alles zat verstopt bij mij! nu weer opgelost zolang het maar weer duurt:S maja duurde tot 1 uur voor hij wist hoe of wat gemeente en al die rotzooi! heel gedoe vandaag gehad, maja het kon maar tot 11 uur! het potje inleveren, dus dat word weer wachten maar. nu maar hopen dat hij van het weekend en maandag avond gaat klussen met mij;) want pffff word er echt knettergek van inderdaad. Kom je thuis van je werk, zit heel je plee onder de derrie ff zo gezegt, waren ze vanmiddag nog terug geweest om het door te spuiten terwijl ze eigenlijk niet meer zouden komen, tja en man lief was niet meer thuis, dus ff een dikke klacht ingedient bij de woningbouw tegen het riolering bedrijf. Pffffffffffffffffff is het vrijdag de 13de ofzo.

groetjes lilmomo

3. bereke

bereke Niet meer actief

Zo lilmomo, jij hebt echt wel een rotdag achter de rug! Hopelijk is het probleem met de riolering nu voor héél lange tijd van de baan! En hopelijk lukt het klussen dit weekend en maandag wél! Wanneer zou het dan eventueel terug een potje mogen indienen?

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dat zou zeker helpen maar hoe sluit je dit uit? Aangezien ik pas eind augustus gestopt ben met de pil en aan het "proberen" ben sinds midden oktober is het nog een beetje te vroeg om naar de gyn. of dokter te stappen. Ben wel homeopathie aan het nemen die me hopelijk wat rustiger en geruster gaat maken. Ik moet gewoon stoppen met m'n dwaze gedachten en wat geduldiger worden :oops: . Maar ja, lukt voorlopig nog niet echt :oops: .

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    even een kort berichtje ik heb het een beetje druk sorry

limono hopelijk lukt het nog dit weekend en of maandag en dinsdag!

hier alles ok mijn vruchtbare dagen beginnen zondag tot zondag tel ik en mijn mannetje komt gisteren thuis met de mededeling dat die naar italië moet de maandag na mijn vruchtbare dagen zegt die dat komt toch wel goed uit hé ik zeg ja gelukkig want ik zag de bui al weer hangen, maar goed ik zeg tegen hem dat ik deze maand niet temperatuur of ovutestjes gebruik maar dat we het gewoon om de dag doen en hij was het er helemaal mee eens :D :D :) :) nu nog even volgende week afwachten :rolleyes: we zullen zien!

sorry voor de rest volgende keer reageer ik weer

doei doei

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat goed puck, ik hoop voor je dat het lukt, klinkt geweldig!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Da's goein nieuws puck! En nu maar flink klussen hé!

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Voor de man is het simpel; even wat zaad laten controleren op het lab (volgens mij kan dat via verwijzingsformulier ha en hoef je daarvoor niet naar de gyn), voor de vrouw weet ik eigenlijk niet hoe dat gaat?
    Ik zie dat je nu 4 cyclussen hebt gehad na het stoppen met de pil; je zou kunnen zeggen dat het er niet beter op wordt; het proberen zwanger worden an sich en dat het je relatie en je humeur ook geen goed doet.
    Yoga misschien iets voor je? Ik ben best een piekerkont en heb er veel baat bij; kom er echt van tot rust!
    Ik zou ook aan mezelf gaan twijfelen hoor, dat meen ik! Maar ik heb daar helemaal geen tijd voor gehad! Ik stond hier te gillen met een positieve test in handen; had niet gedacht dat het ZO snel bekeken zou zijn!

@Puck: succes! ;)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    yes, yoga, helpt echt!

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hey bereke, ik mag van mn huisarts een controle laten doen bij de gyn. wij zijn ook vanaf ong. augustus bezig en ik heb gezegt dat ik gewoon zekerheid wil dat alles werkt en dat vond ze gelijk goed. dus je kunt het altijd vragen. denk niet dat je de eerste bent die al vroeg zekerheid wil.
    wat als je nog een jaar blijft proberen en er dan iets mis blijkt te zijn. dan weet je het nu vast! en als er niks mis is dan ben je geliojk gerust gesteld.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Lief dat jullie allemaal meedenken! Maar ik vind het nog veel te vroeg om testen te laten doen. Uiteindelijk is er geen reden om te denken dat er iets mis is. Is gewoon zo'n ongegronde en onnozele angst van mij. Uiteindelijk zit ik nu pas in ronde 4 en ze zeggen dat een half jaar tot een jaar proberen heel normaal is. Dus ik ga zeker een ronde of 8 proberen vooraleer ik mezelf of m'n man ga laten testen. Maar lief dat jullie me tips geven! Ik ga gewoon proberen om wat meer te ontspannen en er minder over te piekeren. Hopelijk helpt de homeopathie en voetreflexologie hierbij. Heb al yoga gedaan en daar zou ik eventueel wel terug mee kunnen starten. Is eigenlijk helemaal geen slecht idee zelfs ;) .

12. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik zou inderdaad ook nog even wachten om naar de gyn te gaan hoor! ik werd ook pas doorverwezen naar de gyn nadat we echt een jaar bezig waren, plus dat het bij me ex ook niet lukte. Dus alle tijd, want de test zijn niet altijd even prettig en ook niet prettig voor je relatie want dan moet je en is niet echt leuk. Ook al moet de man simpel gezegt maar een potje inleveren dat is ook niet altijd even makkelijk kijk maar naar die van mij, 1 potje ingeleverd en de 2de wacht ik nog steeds op.

Mja dinsdag ochtend moet ik naar de gyn voor een samenlevingstest en zijn we verplicht om maandag avond te klussen, mja ik wou gistern ook klussen omdat ik in me vruchtbare dagen zit mja dat zat er dus niet in bij meneer hij was weer te moe, vandaag mag het niet want dan heeft hij morgen niet genoeg! nja ik zal het wel zien of het morgen avond lukt of niet.

groetjes lilmomo

13. bereke

bereke Niet meer actief

Precies! Daarom, laat ons nog maar wat zo proberen ;) .

En lilmomo, ik hoop dat het klussen deze avond lukt zodat de samenlevingstest kan doorgaan morgen! Succes ermee!

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ja bedankt heb vanmiddag maar een sexy rood lingerietje gekocht:p wie weet werkt het wel we zullen zien.

Groetjes lilmomo

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: heel veel succes vanavond go for it :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

16. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hehe ik ga er zeker voor, maja nu maar afwachten of meneer mee werkt

groetjes lilmomo :)

17. bereke

bereke Niet meer actief

Zo'n sexy setje wil toch wel eens helpen :) . Komt helemaal goed!

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Jup het sexy lingerietje heeft dus geholpen met de nodige massage van de voren hehe:D
    Zal ik je masseren schatje? Ja is goed:p hehe naja het is dus gelukt:D
    Dus om 10:20 moet ik bij de gyn zijn.

Groetjes lilmomo

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Weet iemand trouwens of je gelijk de uitslag krijg bij de samenlevingstest?

Groetjes lilmomo

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik breek ff in..
    Mijn man heeft wel eens zo'n bui gehad van nu wil ik niet terwijl ik toch echt in mn vruchtbare dagen zat, maar dat is sindsdien gelukkig niet meer voorgekomen, vandaar ff inbreken...

Ik heb ook een samenlevingstest gehad en ik kreeg de uitslag een uurtje later, telefonisch.

Veel succes!

Deel Deze Pagina