help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hihi, slimme move lilmomo ;) good girl!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Well done! :)

Wat is eigenlijk een samenlevingstest? :(

3. zogelukkig

Ik denk dat leeftijd in deze ook een rol speelt. Ik was 39 toen ik stopte met de pil. Ik had echt geen jaar gewacht! ;)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Lilmomo, dat heb je heel handig aangepakt hoor! Super dat je nu wat meer gaat weten! Hopelijk moet je niet te lang op de resultaten wachten.
    Trouwens, die massagetruc ga ik pikken. Mijn man wordt namelijk ook heel graag gemasseerd ;)

Zogelukkig, de leeftijd speelt idd ook een rol hierin. Maar ben net 27 geworden dus is weer anders dan als je 39 bent hé.

5. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    mijn man vind er niets aan, had het ook al geprobeerd dat masseren ;) helaas......

6. zogelukkig

Hier nog 1; als ik z'n oorlel aanraak, gaat er al wat groeien, hihi!

Ja joh; je bent nog piep, tijd zat hoor! (als je het voor jezlef zo lang kunt volhouden tenminste! ;) ).

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dat masseren hier moet ik al beloning doen, want binnen een half uurtje slaapt die! dat is voor hem het ultieme ontspannen. als die rusteloos is doe ik het meestal, dan slaapt die zo. soms maak ik een deal, eerst klussen daarna massage en slapen. daar heeft die meestal wel oren naar.

8. zogelukkig

Ligt eraan waar ik masseer! Schouders, nek, rug werkt wel als slaapmiddeltje, maar sommige plekjes; hoei, dan wordt er nog lang nie geslapen nie! :)

9. bereke

bereke Niet meer actief

En lilmomo, al nieuws?

10. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden,

Ja idd nieuws, had gelijk de uitslag al.
    Helaas was mijn eisprong al geweest zou net 2 dagen zijn ofzo dus telaat. Maar na 13 uur waren er toch nog halflevende zaadcellentjes te vinden in mijn vagina en baarmoederslijm. Zou maar zeggen. Dus een tweede test is niet nodig! Wel moet mijn mannetje volgende week uiterlijk zijn potje inleveren! Want als alles goed is bij mijn mannetje gaan ze een kijkoperatie doen. Weet ff niet hoe dat heet lopcetstie ofzoiets haha.
    Naja dus gyn vroeg hoe vaak klus je, ik zou nou hehe soms weinig soms veel soms 1 keer in de 2 weken soms 2 keer per week maar het kan ook 1 keer in de maand zijn. Dus ik moest zeggen tegen mijn man dat hij beter zijn best moest doen en het moest volhouden op 2 keer per week:p want hij zei de zaad van je man blijft 3 dagen goed dus 2 keer per week moet voldoende ze.
    Alles ziet er goed uit, maar de gyn zet er ook vraagtekens bij dat ik nog steeds niet zwanger ben dus vandaar nog een potje en als dat goed is een kijkoperatie.

Groetjes lilmomo

11. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    laparoscopie heet het trouwens ff snel opgezocht

12. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat je al zo vlug het resultaat weet! Wel jammer dat je eisprong al geweest was. Maar verder is dat wel een heel goei resultaat hé! Allee, niet dat ik er iets van ken maar na 13 uur toch nog (half)levende zaadjes lijkt mij toch goed. En twee keer klussen per week is toch beter te doen dan om de dag hé! Hopelijk kan je mannetje zo vlug mogelijk een potje binnen brengen zodat je daar ook uitsluitsel over hebt.

13. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lilmomo: jammer dat je ei al geweest is.
    hadden jullie nog wel geklust en paar dagen geleden?
    wel fijn dat je serieus genomen worden bij de gyn ik moest nog een half jaar proberen voor dat ik de kijk operatie krijg.
    succes met het inleveren van de zaadjes voor mijn mannetje was dat een hele opgave.

wij hebben gisteren geklust en vandaag gaan we er weer voor want morgen hebbn we geen tijd. en donderdag nog hopelijk is mijn ei dan geweest anders doen we het zaterdag nog een keer.

groetjes

14. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee helaas was gisteren de enige keer in mijn cyclus dus op naar de volgende ronde!

Groetjes lilmomo

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    ik kan even geen foto's uploaden, maar wilde jullie vertellen dat ik gisteren een supergeweldige wagen heb gekocht!

Urban Jungle, 2 jaar oud, bijna niet gebruikt (bijna onbeschadigd) in KNALROZE :) :rolleyes: met maxicosi en voetenzak, buggy en voetenzak, wandelwagen, regenhoezen voor maxicosi en buggy, luiertas echt alles erop en eraan, zoooooo gaaf en dat voor een hele goede prijs terwijl het ding bijna nieuw is, me so happy! :D

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    klinkt echt top! naar zo iets ben ik ook al stiekum aan het kijken.. leuk joh!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ik dacht eerst dat je het over een auto had en dacht "knalroze?" :oops: .
    Is wel leuk dat je iets naar je zin vindt aan een goede prijs!

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames even een kort berichtje want ik heb mijn eitje dus we moeten aan de bak.

maandag en dinsdag is het gelukt dus we zitten niet verkeerd deze maand als het nu dadelijk nog lukt ben ik helemaal blij.

groetjes

19. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey puck,

Wat goed zeg :D :D mijn gyn zei 2 keer klussen in de week moet genoeg zijn want de zwemmers leven 3 dagen :p

Dus goede hoop voor jou puckie :)

Groetjes lilmomo
    Mijn duimen draaien deze maand voor jou ;)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Goed zeg puck! Ik duim heel hard dat deze ronde dé ronde mag worden voor jullie!

Hier nog steeds geen positieve ovutest :( . Dit laatste klopt ondertussen niet meer. Ik heb net de eerste ovulatietest gedaan voor vandaag. Allee eigenlijk twee (1 dipstick van sensitest en 1 midstream van matcare) omdat ik al begon te twijfelen of die sensitest wel zou werken bij mij. Ze zijn allebei nét niet of nét wel positief. Had ik vorige keer ook met die van matcare en die was dan na een uur of 3,4 al weer negatief. Dus ik denk dat ik deze als zijnde positief ga nemen, al test ik straks nog eens voor de zekerheid! Dus hopelijk lukt het om dadelijk te klussen met ventje! Hij moet vandaag maar een halve dag werken dus hopelijk komt hij ontspannen en niet te moe thuis :) .

Deel Deze Pagina