hey bereke ik denk dan ook dat je al een positieve test hebt gehad. soms is die bij mij ook niet helemaal positief maar weet ik wel dat het er aan zit te komen. het is gisteren ook nog gelukt om te vrijen maar ik hoop nergens op wat we hebben het al zo veel maanden op de goede datum gedaan zonder goed resultaat. wel lastig volgende week met de carnaval wel of niet drinken? ? ? ik denk dat als ik iets voel ik niet ga drinken en als ik niets voel ik wel wat drink vorig jaar heb ik er ook al rekening mee gehouden. ik weet dat als je niks voelt je ook wel zwanger kan zijn maar ik geloof het voortaan wel. groetjes
voor wie mijn wagen wil zien, klik op de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=8415 daar zie je de foto's van mijn wagen, krijg er namelijk maar 1 in mijn album ........op deze link staan er 4, ikke isse blij!
Hai allemaal, Nog maar net terug thuis van de wintersport. Nog niet alles terug kunnen lezen dus... Zie wel dat Lilmomo de samenlevingtest met succes heeft volbracht en dat Puck ook lekker aan de klus is deze maand! Super. Hier minder goed bericht. Gisteren, op mijn laatste skidag, na 10 minuten onderuit gegaan. Gelukkig niet zo hard, maar wel dat ik niks meer met mijn rechterknie aan kan vangen. Loop inmiddels op krukken en moet er maandag naar laten kijken... Baal zo vreselijk! Maar jah,.. ik was diegene die zo graag nog wilde skien... Groetjes!
oh libele balen van je wintersport vakantie laat er maar zeker naar kijken dadelijk schiet je knie op slot en dat doet erg zeer. hoe heb je de apré ski doorgebracht zonder borrels? groetjes
oei libelle, dat is net fijn zeg, gelukkig niets gebroken. Maar dat je dat durft, te gaan skiën als e net zwanger bent, het mag en kan allemaal, dat weet ik hoor , maar ben zelf zo'n bange poeperd
Durfde eigenlijk niet, ivm hoogte. Maar er werd me verzekerd dat het geen problemen zou geven. En dit klopte. Ik ski al 10 jaar, en nog nooit wat gehad. En jawel, nu natuurlijk toch meer voorzichtig dan anders en dan maak je domme fouten. Het gaat inmiddels al iets beter, lijkt het... Ik weet in elk geval dat ik nooit meer ga skien als ik zwanger ben,... word ik toch wat onrustiger door. Apres ski, maar niet aan gedaan... enkel de mannen zijn eens het cafe ingedoken. Ik mezelf netjes vermaakt met een glaasje jus!
Hoi dames, Libelle, wat rot dat je gevallen bent! Hopelijk is je knie vlug beter! Majkuh, mooie wagen hoor! Hier heb ik vrijdagavond een positieve ovutest gehad. Geklust op vrijdag- en zaterdagnamiddag. En ik denk niet dat het vandaag nog gaat lukken. Twee dagen achtereen was al best flink voor ons. En ik heb deze morgen wel de aanzet gegeven en we hebben het echt wel flink geprobeerd maar het is niet meer gelukt. Waardoor ik beetje triest en chagrijnig was omdat ik vrees dat we nu mijn ei gaan missen. En mijn ventje voelde zich daardoor schuldig en ik heb hem zo naar zijn zus laten vertrekken . Best lelijk van me maar ik was zo teleurgesteld en die hormoontjes doen er ook geen goed aan. Ik ga hem dadelijk maar eens sms'en en straks een dikke knuffel geven. Hopelijk is mijn ei gisteren gesprongen (maar waarom is mijn temp. dan niet gestegen ). Als mijn ei vandaag springt en we zouden morgen nog klussen zijn we te laat volgens mij.
bereke rustig meisje als je vrijdag een positieve ovutest had en vrijdag en zaterdag gevreén hebt is dat meer dan genoeg de zaadjes blijven een paardagen goed . en je temperatuur kan best een paar dagen later pas omhoog gaan je bent dus mooi op tijd deze maand gewoon rustig op je wachtbankje plaats nemen. we gaan voor je duimen groetjes
wij zitten ook in onze vruchtbare dagen maar mogen nu even niet klussen, tenzij met condoom maar daar houd die niet van. vanwege mn trage schildklier moeten we even deze maand overslaan met zwanger worden. baal er flink van, maar schilt voor mn vriend weer dat er deze maand niet gericht geklust moet worden. even maandje rust..
Dank je wel puck voor je opbeurende woorden! Ik was weer een beetje aan het overdrijven hé . Maar ik wil het zo graag en dan wil ik er ook echt alles aan doen om het te laten slagen. Maar goed het moet ook wel haalbaar zijn en aangenaam blijven voor ons alle twee! Marieken, jammer dat jullie een maand moeten overslaan maar het is misschien idd niet slecht dat jullie een maand overslaan zodat je wat rust kunt nemen en kunt vrijen omdat je zin hebt gewoon.
Slecht nieuws hier. Vanmorgen naar huisarts geweest die me direct naar het ZH stuurde. Daar bij de orthopedisch chirurg geweest. Diagnose: binnenband en kruisband gescheurd. Morgen opereren! Waardeloos,.... wil dit echt niet. Gynaecoloog heeft gezegt dat het risico op complicaties/zwangerschap nihil is, maar toch blijft het aan me knagen. Kan alleen nog maar janken, hoe dwars kon ik zijn om toch te gaan skien? Op hoop van zegen maar morgen! Jullie horen er wel van,
Oh libelle wat rot dat je geopereerd moet worden! En je moet jezelf niks verwijten hoor! Als iedereen je verzekert dat het veilig is om te gaan skiën ga je er toch gewoon vanuit dat je gerust kan gaan?! En die chirurg zegt toch niet zomaar dat het veilig is om je nu te opereren! Dus kop op meid! En veel succes morgen!
Das lief Bereke,... ik probeer moed te houden. Maar krijg dat bange gevoel er maar niet uit. Komt wsl ook omdat we er erg lang over gedaan hebben om zwanger te worden... bijna 1,5 jaar.... Maar goed.. alles zit goed, en blijft mooi zitten. Dit houd ik er maar in!
Ik snap het wel dat je ongerust bent hoor! Je hebt er idd heel lang op moeten wachten. Maar alles gaat idd gewoon heel mooi blijven zitten!
mijn man wil niet altijd omdat hij het zo'n moetje vindt. hij wil alleen sexen omdat 1 van ons behoefte heeft, opgewonden is. Hij vind het niet leuk als hij MOET omdat ik in mijn dagen zit.
Hansje, kan je dit niet omzeilen daar gewoon niet te laten merken wanneer je vruchtbare dagen zijn? Dus dat je het zelf wel weet maar dat je hem in het ongewisse laat. Als hij dan wel wil omdat hij denkt dat jij gewoon zin hebt, is dat probleem toch opgelost? Of bekijk ik het nu verkeerd? Wil hier niets verkeerd mee bedoelen hoor. Maar het lijkt me vrij simpel te verhelpen. Libelle, jij zult hopelijk ondertussen al van de operatietafel af zijn. Ik hoop dat alles heel vlot verlopen is en dat je niet teveel pijn meer gaat hebben achteraf! Hoe is het met de andere dames?
oh libelle wat balen succes met de operatie die inmiddels al is gebeurd het zal allemaal wel goed komen.maar wel begrijpelijk dat je je druk maakt. dikke knuff hansje succes op deze verplichte dagen kom maar gezellig meekletsen met ons. bereke hoe gaat het nu ben je weer rustig. hier gaat alles ok ik moet morgen weer nieuwe accupuntuur laten zetten ik moet zeggen dat ik er de laatste weken minder mee bezig ben geweest. dat moeten jullie ook gemerkt hebben ik was minder hier aanwezig. maar goed ik zit nu weer in mijn wacht weken dus ben ik toch meer mee bezig dus morgen weer een paar naaldjes er in. groetjes
Hier gaat alles redelijk, als alles goed ga gaat hij eindelijk morgen ochtend zijn potje fabriceren hahahaha. Libelle rottig voor je dat je geopereerd moest worden, maar alles komt wel goed. Ook met de kleine! vertrouw de gyn maar die zal er wel ervaring mee hebben Groetjes lilmomo