Hoi Meiden Hier weer eens een berichtje van mij! Libelle, balen zeg dat je geopereerd moet worden! Heel veel sterkte met het herstel! Jammer om te zien dat er niemand nieuw meer zwanger is geworden.... Wij hebben sinds anderhalve week ons puppy in huis. Wat kost hij veel tijd en energie... Maar hij is ook wel heel lief en leuk! Een foto zie je in mijn album. Vandaar dat ik hier een tijdje weinig ben geweest. In januari hebben we een ronde overgeslagen. Ik was er even helemaal klaar mee. Zondag had ik een positieve test en toen hebben we geklust, een keer dus deze ronde, maar ja, het hoeft ook maar 1 keer raak te zijn! 27 februari is nu mijn NOD.
Chiaraa wat leuk om je weer te horen en wat een goed nieuws mijn duimpjes draaien, want 1 keer is genoeg he! Vandaag is het eindelijk eens gelukt voor een potje in te lever,derde keer is scheepsrechts he! En ja ik ben heel snel haha, om 7:35 was het gelukt en om 7:55 stond ik al bij de receptie van het lab hahaha, te vroeg dus want ga om 8 uur open, maar werd toch vriendelijk geholpen. Dus vandaar ben nu weer terug thuis, makkelijk hoor met je fietsje door de stad crossen, groetjes lilmomo
wat een schatje chiaraa! maar ja ze zijn allemaal schattig als ze klein zijn! vind het echt jammer dat onze pup nu al 7 mnd is en echt geen pup meer. al gedraagd ze zich nog wel zo hahaha
Hoi dames, Chiaraa, wat een schatje! En één keer kan genoeg zijn! Ik duim! Lilmomo, super dat het gelukt! Wanneer krijg je de uitslag? Puck, het gaat wel met me! Heb eindelijk een kruis gekregen van ff. Maar op een andere dag dan ik had verwacht. Is niet zo gunstig klustechnisch gezien. Maar goed, ik wacht maar weer af.
Hai ladies, Hoe gaat het hier? Libelle hoe is het met je? Hier nogal dubbel, gisteren 3d echo laten maken ( ze staan in min album! Zooooooooon mooi meisje ) En vanmorgen gehoord dat mijn opa is overleden
Majkuh, mijn innige deelneming! Wat een treurig nieuws zeg! De 3d-foto's zijn wel erg prachtig! Zo dubbel allemaal nu...
Over ander halve week kan ik voor de uitslag bellen, mijn gyn viert volgende week namelijk carnaval groetjes lilmomo
Gecondoleerd met je opa Majkuh. Daarnaast wat een fantastische foto´s! Onze pup is inderdaad een zwarte labrador en ik kan niet wachten totie wat groter is en wat rustiger
hallo dames wat zijn we toch rustig! zitten we allemaal in de kroeg carnaval te vieren? ik ben gisteren geweest en vandaag even ben al weer thuis. groetjes
Hier hebben we niet veel gedaan dit weekend, alleen maar achter een puppy aan gelopen haha. Verder is het weer afwachten tot vrijdag, maar geloof deze ronde niet dat het wat is geworden. Zit te denken om toch maar eens naar de dokter te gaan. Zitten nu immers al in ronde 11... Dan weten we of het wel of niet goed zit.
hey chiara gaat het goed met de pup? wel een heel werk zeker. ik moet ook tot vrijdag wachten ik weet dat het deze ronde weer niet raak is ondanks dat we het drie keer hebben gedaan in de vruchtbare dagen. ik ging net naar de wc en hat weer cremeige slijm met afvegen dat is voor mij het voorteken van dat mijn ongie gewoon gaat komen. groetjes
Puck, met de pup gaat het weer goed. Hij is wel even ziek geweest, maar nu weer helemaal fit! Het is heeeel veel werk inderdaad. Men zegt dat het zwaarder is dan een baby, nou goede voorbereiding dus zou je zeggen Balen heh dat wachten, zeker als je toch al weet-denkt dat het weer niets is geworden. Dan duurt het weer zo lang voor je in de vruchtbare dagen zit.
Hey hey meiden, Hier is gisteren ochtend de ongi weer doorgekomen. Nu nog wachten op de uitslag van het sperma onderzoek. Groetjes lilmomo
ik ben het wachten zonder resultaat echt kits beu zo dat moest er even uit! mijn spotting is weer begonnen en ik ben stik chagerijnig. heb ik vandaag een i-pod gekocht ben ik meer dan drie uur bezig geweest met mijn vader die een half uur rijden van me vandaan woont om er muziek op te zetten en luisterboeken voor de vakantie. ben ik helemaal blij met mijn muziek en boeken die er op staan dus na drie uur vogelen snappen we het en rijd ik terug naar huis om alles te instaleren op de computer zodat ik hier ook dingen er op kan zetten. druk ik op een verkeerde knop en ben ik alles kwijt wat dus op de computer bij mijn vader staat. en die kan ik hier niet vinden die had hij speciaal voor mij gedownload, en die boeken duren erg lang vor dat ze binnen zijn. weg muziek enzz...... echt kut ga nu niet weet een uur in de auto zitten. wat een k k k dag
Ai puck, dat klinkt idd als een echt k*tdag! Wanneer vertrek je op vakantie? Lilmomo, wat jammer nou! Hopelijk heb je de resultaten vlug binnen en vallen ze goed mee! Ik zit op het wachtbankje maar heb er geen positief gevoel bij. Maar goed, tegen het einde van de week zal ik wel weten wat het wordt hé...