Mijn gyn is op vakantie, dus kan maandag naar hem zelf bellen voor de uitslag, maar inpricipe kan ik morgen bellen naar de assistente, misschien doe ik dat wel. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes lilmomo
bereke ik ga 7 maart op vakantie precies als de vruchtbare dagen beginnen. lilmomo: hoe was je uitslag? ik wordt echt gek van die onzekerheid iedere maand zondag avond en maandagochtend spotting en vanaf giesteren middag niks meer noppes nada geen drup! dit heb ik al vaker gehad maar toch ga je er weer hoop uit halen. waarom zet het gewoon niet door! ik wordt er zo moedeloos van.
En heb je nog gebeld Lilmomo? Puck, heeft de ongi nog doorgezet? Jammer dat het wat laat voor je innestelling zou zijn. Of maak ik een rekenfoutje? Hier niets positiefs of negatiefs te bekennen.
Hallo allemaal, Ik ben weer online. Sinds gisteren een laptop kunnen lenen van schoonbroer. Kon toch wel niet op dit forum, was mijn wachtwoord vergeten. Maar goed, vanmorgen dus mijn hele inbox doorgespit naar de mail waar het allemaal in staat, en zoals jullie zien, .... gevonden! Ik ben vorige week dinsdag geopereerd. Binnenband was stuk en kruisband volledig af. Heb voorafgaand een ruggenprik gehad en nadien paracetamol. Hielp natuurlijk niet direct, dus vrij veel pijn gehad. Na daar een aantal dagen doorgebracht te hebben ben ik zondag terug naar huis gegaan. Maandag hebben ze hier van de thuiszorg een bed geinstalleerd en een rolstoel gebracht, ben ik toch een klein beetje mobiel. Op mijn krukken is het namelijk veel te zwaar. Zit van tenen tot lies in het gips, nog steeds van dat hele zware, en mag er niet op steunen. 5 maart a.s. moet ik terug voor nieuw gips, hopenlijk wat lichter, voor de duur van zes weken. Daarna zes weken revalideren met krukken etc. Afgelopen vrijdag gelukkig ook goed nieuws gehad. Het Hartje klopte! Maar omdat ze dacht dat het beebje zich al aan het verstoppen was achter mijn blaas, dus dat er nog een stukje aan hoorde, mag ik 9 maart nog eens terug komen voor een echo. Vind ik helemaal niet erg Jammer te zien dat hier nog niet veel verandert is, ... Chiaraa, misschien moet je toch voor je zelf een ultimatum stellen, deden wij ook. Als het deze maand niet lukt gaan we verder,..... en daar waren we beide ook echt overuit, hoe zenuwachtig we er ook voor waren,.... en hup... 't was niet meer nodig! Alleh, tot zover.... jullie horen weer van me. Kan nog niet te lang internetten,... krijg ik een houten kont van.. haha xx
Hé Libelle ! Goed weer wat van je te lezen. Jemig van je tenen tot je lies in het gips is niet niks! Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, lijkt mij een geweldige ervaring. Wat bedoel je precies met het ultimatum? Om naar de dokter te gaan?
Meiden, ik heb trouwens beslist dat ik me (voorlopig) niet meer ga vertonen op dit forum (net als op alle andere zwangerschapsfora waar ik weleens op zit). Ik ga het kletsen met jullie heel wel missen want vind jullie echt gezellige en lieve meiden (en tegen wie moet ik nu "zeuren" en "klagen" over dat zwanger worden Wink )?!? Maar ik maak mezelf helemaal gek op deze manier (zullen jullie al wel gemerkt hebben hé Wink ) en dit werkt volgens mij het zwanger worden niet in de hand... . Dus nog veel succes met jullie zwangerschap of met zwanger raken dames! En misschien tot binnenkort ofzo. Libelle, hopelijk is je knie vlug hersteld! En super dat je het hartje gehoord hebt! Geniet ervan! Puck, dat wordt een vakantiebeebje voor jullie!
Wij hadden rond november gezegt, dat we december als laatste poging zagen,... anders naar het ziekenhuis.
Begrijpelijk Bereke, heb ik ook een tijdje gedaan. Ben nu een stuk relaxter. Toch baalde ik vandaag wel toen ik zag dat de ongi er weer aan kwam. Ultimatum hadden we al een keer gesteld, maar we vanwege de gezondheid van mijn man maar weer even uitgesteld. Ik weet zelf niet goed wat een goed moment is, dit moet ik op een goed moment hier maar eens bespreken (als ons hondenkind een beetje rustiger is )
Pas doen zodra jullie er allebei klaar voor zijn; of juist niet... want dit verergerd het uitstelgedrag. Wij waren er ook niet klaar voor, maar een nieuw jaar was voor ons wel een grens. Of hoe je het ook mag noemen. Of we nu willen of niet, we zouden het laten testen... iedere keer stress rondom menstruatie waren we nl ook zat... konden die paar dagen/ weken van testuitslagen ook wel bij. Maar goed, ik heb nu makkelijk praten, bij ons kwam het gelukkig op tijd goed.
bereke sterkte en succes met zwanger worden. libelle leuk weer iets van je te horen. wat een pech zeg wat zul je een pijn hebben gehad. proficiat met het kloppende hartje. hier nog steeds het zelfde de spotting is weer begonnen dus het zal morgen wel doorzetten. echt klote zoveel dagen spotting en onzekerheid groetjes
Die spotting waar jij het over hebt had ik nooit,... lijkt me inderdaad zwaar pokke die onzekerheid. Hoeveel dagen houd dat normaal gesproken aan dan? Of verschilt dat ook weer, ....
hey bereke, we zullen je missen maar snap helemaal wat je bedoelt. ik dwing me zelf ook om max om de dag hier te kijken want anders ben ik er teveel mee bezig en dan word je gek! dus rust lekker uit, en hopelijk tot snel met goed nieuws!
spotting voorbij na 5 dagen nu ben ik zwaar ongesteld op naar de volgende ronde groetjes chagerientje
Inderdaad is een heel lekker gevoel. Zeker omdat de echo een paar dagen na de operatie gemaakt is. 9 maart krijg ik een 2e echo, omdat ze op de eerste vermoedde dat het nog ietsjes groter was dan dat we konden zien. - stukje achter mijn blaas ofzo - In elk geval mogen we dan nog eens koekeloeren, vinden we helemaal niet erg. Hoe is het met jou Majkuh?
hey marieken hoe gaat het met je? nog drie dagen voel je al iets? hier alles ok ik ben weer vruchtbaar als we op vakantie in oosterijk zijn dat was vorig jaar ook zo. hopelijk brengt de ski lucht dit jaar meer geluk. groetjes
zal ik doen libelle ik moet waarschijnlijk eerder naar huis want een van mijn medewerkers is vorige week aangeskied op vakantie en kan voorlopig niet werken dus ik mag zeker niet vallen want een andere mederwerker is zwanger en zit voor 25% in de ziektewet en weet niet hoe lang ze het nog vol houd. dus ik mag zeker niet vallen. groetjes
Dankjewel voor het vragen libelle. Met mij en beebje gaat goed! Vandaag babykamer klaargemaakt en van de week de box al in de kamer gezet, probeer deze week foto s te plaatsen Dus eigenlijk bijna alles voor elkaar op wat kleine dingen na, nu nog een gezond kindje! Ben nu zo 'n tien kilo aangekomen, wel netjes vind ik zelf moet wel snachts eruit om te plassen want ze wed erg zwaar en groot, maar afgezien van de standaar kwaaltjes voel ik me erg goed Morgen 30 weken zwanger, heb he gevoel dat het einde in zicht is, mag van tien naar beneden tellen, krijg wel lichte bevallingsangst nu, pffffff vind hereen beetje eng want weet wat me nog te wachten staat, maar ja hoort erbij