help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hak chiaraa, haha commode en lampjes zijn van ikea, kleine kastje ook, ladekast ook haha en de wieg is van marktplaats, maar wij zijn idd grote ikeafans. Leuk spul, goed betaalbaar, wat wil je nog meer?! ;) joe is het nu met jouw puppie?

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dames,.. de 2e echo was ook helemaal goed. Alles zit erop en eraan! Helemaal blij!

Lilmomo al nieuws?

Chiaraa hoe zit jij nu in de cyclus?

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    gefeliciteerd libelle, altijd een heeeel spannend moment pfffff!
    Ben je er al lekker van aan het genieten?

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jep ben vanmiddag begonnen! :)

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    om nog even wat te melden over het oorspronkelijke onderwerp: die van mij heeft besloten dat als ik toch al zwanger ben we geen sex meer hoeven. dat vind ik nogal raar omdat hij toch altijd wel 1x per weer erover heen wou en nu ineens niet meer. denk dat die gewoon nog moeite mee heeft dat we zwanger zijn, is toch even wennen. en mannen zijn altijd bang de kleine te raken natuurlijk. wat helemaal niet kan maar goed leg ze dat maar eens uit.
    nu is mijn sexdrive ook wel erg gedaalt de laatste weken maar toch, ik zeg geen nee hahaha
    wat denken jullie?

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier nog één die het eng vind, maar gelukkig nog genoeg andere opties, toch? ;)

7. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    Ik ben nu diegene die geen zin meer heeft.
    Dus de rollen zijn nu omgedraaid.

Puck, fijne vakantie. Jammer dat ik lees dat je nog niet zwanger bent :(

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    dat is waar libelle, maar dat is voor mij enkel voor spel. ik wil altijd wel eindigen met het echte werk. snappie. maar heb besloten om er niet om te gaan zeuren. dan komt die vanzelf naar mij toe denk ik.

9. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Nee nog steeds geen nieuws hier, dinsdag nog gebeld, maar de gyn zou contact met mij opnemen volgens mij is het niet veel goeds. Maja vind dat ze me nogal aan het lijntje houden nu bij de gyn.

Groetjes lilmomo

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    god wat irritant lijkt me dat, het niet weten waar je aan toe bent.
    ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is niet eerlijk.

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zullen we maar uitgaan van: geen nieuws = goed nieuws?

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    raar verhaal Lilmomo! Echt irritant dat je nog niets wijzer bent!

Wij moeten dit weekend / begin volgende week aan de slag... we zien het wel weer !

13. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Ik ben vanmiddag om 16 uur eindelijk gebeld door de gyn. Het sperma was veel slechter dan de vorige keer wat de gyn ook niet begrijp maar hij zegt het is genoeg voor een bevruchting, dus als mijn menstruatie begint moet ik een afspraak maken voor mijn kijkoperatie.

Groetjes lilmomo

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Pff,... valt allemaal niet mee zeg, ...

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo allemaal ik ben weer terug van vakantie.

het was een goede vakantie maar geen geweldige.
    we waren met 17 volwassenen en een baby van een jaar.
    toen we aankwamen toen zei mijn vriendin ik drink heel de vakantie geen alcohol i.v.m de kleine die ik bij heb. ik dacht ja dat kan maar eentje kan toch geen kwaad s,avonds liet ze haar biefstuk staan toen ging er een belletje rinkelen.
    ik dacht die is zwanger ik dacht als ik niks vraag ga ik heel de week me daar druk over maken en ze weet dat wij al zo lang bezig zijn.
    dus ik vroeg het aan haar en ze zegt nee niet dat ik weet maar we willen wel graag een tweede kindje en als het zo is ben je de eerste die het weet.
    ok zei ik.
    maar ik was er toch een beetje stil en verdrietig van.
    de volgende dag zegt ze tegen me in de skië lift ik moet morgen ongesteld worden en ik denk dat het deze maand raak is.
    er werd een dolk in mijn hart gestoken en ja zo als gewoonlijk gun ik het iedereen en zeker mijn vriendinnen maar ik had al heel veel verdriet, toen ze voor de eerste keer zwanger was en nu is ze weer zwanger van de tweede.
    ik had veel verdriet op vakantie en kon er met niemand over praten.
    zeker toen het vrijen ook niet wou lukken. het is één keer gelukt maar ik geloof er niet in deze maand.

lilmomo jou is het geluk ook niet gegund sterkte en een knuff maar met slecht zaad kan je ook nog zwanger worden.

groetjes

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.083
    373
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Pfff,.... wat is het leven soms oneerlijk Puck,

Maar wat ik me net zat af te vragen, kunnen ze jullie in het ziekenhuis geen extra handje helpen? Blijven oefenen en oefenen en oefenen houd ook een keer op toch? En alles uitslagen waren verder ok, ... In elk geval wil ik hier alleen maar mee zeggen dat ik het zo fijn voor je zou vinden als het nu eindelijk eens lukt.

xx

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje puck :( kan me voorstellen dat dat pijn doet, ondanks dat je het je vriendin vast wel gunt. Kunne ze idd verder helemaal niets voor jullie don, dit is emotioneel toch ook niet draagbaar?

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je zegt wel dat je het iedereen gunt en zeker je vriendinnen, maar daar blijkt helaas weinig van uit deze teksten!
    Als het voelt alsof "er een dolk in je hart wordt gestoken" dan is er toch iets mis; dat zijn nl. geen mis te verstane teksten!
    Ik vind het heel verdrietig voor je dat je op de een of andere manier je eigen problemen niet kan loskoppen van het geluk van een ander. Hoe zou je het vinden als men zo op jouw zwangerschap zou reageren? Probeer het van elkaar te scheiden in je eigen belang. Net als jij hebben anderen toch ook recht op het een baby?
    Je zegt dat je er met niemand over kan praten, maar ik zou er juist over praten met je vriendin(nen), daar zijn ze toch voor? Zeg dat je heel blij vent, maar dat je ook jaloers bent, dat jij ook zo graag dat wondertje in je buik zou willen hebben! Als het goede vriendinnen zijn, dan begrijpen ze dat en voelen ze met je mee! Misschien doen ze dat nu al, maar weten ze niet hoe ze met jouw gevoel om moeten gaan: normaal doen, ontwijken, wel gewoon vertellen? Ik zou er ook moeite mee hebben als ik zwanger zou zijn en het zou m'n vriendin niet lukken.
    Ik vind het heel sneu voor je hoor, maar als het je zo grieft dat iemand uit je omgeving zwanger wordt, dan is het misschien tijd voor hulp dan wel psychisch dan wel medisch, want je kan nu eenmaal niet verwachten dat de mensen uit je omgeving niet meer zwanger worden omdat jij al zo lang bezig bent!
    Verwijt de ander dat dus niet en zoek hulp meid!
    En dat hoeft in eerste instantie helemaal niet zo moeilijk te zijn; begin eens met zelf-inseminatie of zoek hulp bij een sexuoloog, die mensen zijn ervoor!
    Ik kan me voorstellen dat het er zo ook niet makkelijker op wordt, toch?
    Iedere maand is het weer een gevecht tegen de bierkaai en als het dan weer niet is gelukt, is de teleurstelling weer groter en wordt het de volgende maand weer moeilijker. En ik denk dat het de relatie ook geen goed doet. Ik weet wel dat jullie het heel fijn en gezellig hebben samen, maar kan me ook goed indenken dat dit toch een beslag op jullie relatie legt.

Dit is dus echt goed bedoeld! Ik denk dat je aan een eerlijke goedbedoelde reactie meer hebt dan dat ik hier een potje zoete-lieve-broodjes ga bakken, je lijkt mij zelf ook wel een reeel mens.

Heel veel sterkte en succes met alles! ;)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    zogelukkig

geloof maar dat ik dat niet tegen haar heb gezegd ik heb juist tegen haar verteld dat ik het haar gun maar ook erg jaloers ben, en ze bergijpt mij daar ook zeker in.
    en ja ik heb hulp gezocht.

hoe zou jij reageren als je drie jaar geleden aan baarmoederhalskanker bent geopereerd en nee het was geen virus maar een tumor en dan niet meer aan de pil gaat om zwanger te worden maar het niet lukt nog ,e,en maand dan mag ik weer terug naar het ziekenhuis waar ik de laatste jaren meer dan jij kan denken met de benen wijd ben geweest. voor allerlij onderzoeken. maar jij bedoeld alles goed want jij bent zogelukkig!

maar wat ik niet snap dat jij je goedbedoelde adviesen die helemaal niet zo goed bedoeld zijn hier plaatst.

ten eerste ben je zwanger en heb je makkelijk praten.

ten tweede heeft je man geen probleem met vrijen dus weer een reden dat je hier je goedbedoelde adviezen NIET hoeft te plaatsen.

en als laatste zit ik niet te wachten op iemand die zogelukkig is en dat hier even vermeld met haar goedbedoelde adviezen.

dames ik heb dit topic geopend voor steun maar op zo iemand zit ik niet te wachten.

sorry voor de welgoedbedoelde adviezen en voor alle maatjes die ik wel hier heb.

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Deel Deze Pagina