help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hey meiden, we hebben toch besloten om de operatie door te laten gaan, we hadden even een dipje van het weekend en ik liet mijn hoofd weer teveel zakken en was even weg, wat misschien wel het beste was en geholpen heeft.
    Dankje voor jullie lieve berichtjes

groetjes lilmomo

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Goed zo lilmomo, niet het hoofd laten zakken meis! I kan me voorstellen dat jullie er beiden ondertussen gewoon erg moe van worden, het is ook niet niks en logischerwijs geeft dat spanningen, zou bij mij ook zo zijn.

Goed dat je de operatie laat doen, liever nu weten wat er aan de hand is, dan pas over 1,5 jaar ofzo.

Word er eigenlijk met jullie al gepraat over een eventueel verder traject? Als ik zie hoe lang je al bezig bent.....vanaf wanneer kom je in aanmerking voor IVF of dat soort dingen? (mits je dat wilt natuurlijk)

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    fijn voor je lilmomo dat alles weer uitgesproken is.

hier is de spotting net begonnen dus de ongi mag doorzetten maar dat is waarschijnlijk pas over een dag of 3 op naar de laatste ronde voor de mm

groetjes puck

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Dankje makjuh het is zeker zo, ik denk ook van kan het maar beter nu weten dan over een paar jaar.
    Maar er is voor de rest nog niet gepraat over een ander traject, de gyn wou eerst alles duidelijk in kaart hebben en doe laprascopie operatie is het laatste volgens mij.

Groetjes lilmomo

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Benieuwd hoe het bij jou is Chiaraa?

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    En met de rest, hoe gaat het met iedereen? Hier goed, morgen 34 weken dus nog maar zes hooguit acht weekjes te gaan.
    Ben het nog niet spuugzat, maar zou het echt niet erg vinden. Als he over drie weken klaar is ;)

Ze is is ingedaald en ligt vast in het bekken dus ik loop stukken beter :) verder is bijna alles klaar dzu afwachten nu?

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jeetje gaat opschieten zeg Majkuh! Spannend hoor!

Lilmomo, fijn dat alles weer goed gaat. Ik kan mij voorstellen dat de spanningen ook een grote rol spelen. Heel veel succes dinsdag!

Bij mij is het een beetje vreemd. Gemiddeld 12 dagen na positieve test word ik ongesteld, zou vandaag zijn. Tot op heden niet echt iets qua ongi. Wel draag ik sinds do tampons, zodat ik niet gek word van het kijken of ik al ongesteld ben. Bij deze tampons vind ik vanaf do alleen 's avonds een heel klein beetje verkleuring, licht roze.

Vanmorgen na nog geen echte ongi zw test van sensitest gedaan. Daar was wel vaag, maar wel te zien, een streepje te zien. (binnnen de tijd). Maarja is dat er echt een of een indroog....?

Net ook weer zweempje lichtroze, maar als ik dan met een wattenstokje (ja ik weet het :oops: ) een eigen uitstrijkje ;) maak, dan is er weer niets te zien. Spannend dus...

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wauw! Zou het dan nu echt eindelijk zover zijn! Ik duim heeeeeel hard mee! :)

9. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Foto foto foto van de test chiara!

10. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Foto lukte niet, met flits/zonder flits, niets werkte.

Heb gespannen borsten en krampen onder mijn ribben. Wat een vreselijk psychologisch spelletje is dit toch. Zal je zien dat ik morgen alsnog ongesteld word!

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    maar je ziet een streepje? Streep is streep meis! Zien andere mensen het ook? Dan weer je het echt zeker! Ooohhhh ik hoop het zo voor je!

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    chiaraa: SPANNEND WAUWWWW HET KLINKT GOED ik ga voor je duimen en inderdaad een streep is een streep.

majkuh: wat gaat de tijd toch snel nog maar drie weken fijn dat de baby al goed ligt klaar voor vertrek.

hier alles ok heb het erg druk.

13. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Bedankt voor jullie medeleven. Vandaag nog geen test gedaan, ben bij mijn ouders, doe het liever als ik straks thuis ben. Ik verwacht ook nog steeds een ongi die door komt, maar tot op heden niets...

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik heb er zo'n verdomd goed gevoel over he! ;)

15. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hahaha, ik stiekem ook, daarom is het ook zo eng. De kans op een teleurstelling is natuurlijk groot.

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik ken het gevoel.... was bij mij ook zo. Durfde ook niet meer te testen. Maar ik heb geduld hoor,... alhoewel.... ik wacht netjes tot jij er weer klaar voor bent! :) Succes!

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Net getest, niets te zien :(

Was met sensitest, niet met ochtendurine dus, maar zou niet uit moeten maken.

18. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Was het gisteren wel met ochtendurine? En op hoeveel dagen zit je nu? 32 ofzo?

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Gisteren was het idd wel met ochtendurine. Ik zit nu op dag 31...
    13 dagen na positieve ovutest (gem is 12)

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dan moet je gewoon nog even wachten ;) Hoe noemde ze het hier ook alweer? Geen bloed geeft... ( haha )

Afwachten en hopen is het enige dat je nu kunt doen!

Deel Deze Pagina