chiara wat is het toch gemeen dat het geduld weer zo op de proef gesteld wordt. ik hoop dat je morgenvroeg met je ochtendurine een dikke streep ziet. puck
Ik hoop het ook voor je Chiaraa, al maakt het niks uit of je tegenwoordig met ochtendurine of niet test; de hoeveelheid hcg blijft hetzelfde!
niet helemaal mee eens, als je veel gedronken hebt kan dat net het verschil zijn tussen wel of geen lijntje Dus zeker in het prille begin is zo geconcentreerd mogelijke urine het beste, maar goed, dat mag ook midden op de dag als je 4 uur lang je plas hebt ingehouden bv!
Tja tot op heden nog geen nieuws. De test van vanmorgen was wel na veel drinken en plassen. We zien morgen weer verder.
*breekt even in* das echt wel een tweede rozestreepje! misschien even kuidvattest halen 2 voor 5. Grote kans dat je daar meer op ziet!
Chiaraa opschieten.. snel naar de winkel! Ik heb geen ervaring met sensitest.. maar ik zie ook heeel duidelijk een 2e streep!
Chiaraa,... ik blijf je overal achtervolgen hoor vandaag! Ik heb in elk geval ook de reacties van de rest van het forum gelezen.. en er is niemand die twijfelt. Allemaal zeggen ze ROZE en zwanger!
Chiaraa aaaahhhhhh je bent hartstikke zwanger joh! *maaike-maakt-vreugdedansje-door-de-kamer* Laat je snel van je horen?!
chiaraa ik zie ook duidelijk een streepje ik denk ook dat je kei zwanger bent. PROFICIAT MEID GENIET ER VAN! puck
Tja meiden, er is nu echt geen ontkomen aan. Ik ben zwanger! Zo zie je maar, er is nog hoop voor ons allen!
Puck, je kent mij niet, maar ik wilde je toch laten weten dat ik je gevoelens over die vriendin begrijp. Ookal gun je het een ander heel erg, pijn doet het als het bij jezelf niet lukt. Mijn vriendin is al ruim 3 jaar bezig en ik was bijna anderhalf jaar bezig toen ik deze keer zwanger raakte. (De eerste keer een mk.) Nu bij deze zwangerschap, heb ik het mijn vriendin pas verteld toen ik het echt zeker wist, om haar niet onnodig te kwetsen. Ik wist dat ze het mij gunde, maar ook dat ik haar tegelijkertijd pijn zou doen. Je gevoelens zijn niet verkeerd en volkomen begrijpelijk! Mijn vriendin leeft erg mee nu ze het een 'plekje heeft gegeven'. Ik had er ook begrip voor gehad als ze hier moeite mee zou blijven houden. Succes met zwanger worden!