dank je wel nikton ik ben erg blij dat mijn vriendin me ook begrijpt. en ook ik heb het een plaatsje gegeven. chiaraa geweldig super geniet er van meid het is je gegunt. groetjes puck
Puck lieve schat , echt meis, jij bent de volgende! Dit jaar word van de meiden wiens man niet wil klussen Chiaraa, ik ben echt zoooooo blij voor je, ho reageerde je man en heb je nog een test gedaan?
@chiaraa van harte gefeliciteerd geniet ervan! Bij mij is het morgen zover moet om 7:30 me melden bij het ziekenhuis stik van de zenuwen! Groetjes lilmomo
JOEHOE! Hoewel ik je helemaal niet ken.. werd ik helemaal superblij van je berichtjes vandaag! Heb alleen geen vreugde-dansje gemaakt net als Majkuh. ( gaat niet met mijn knie, anders vast en zeker )
Hé Lilmomo heel veel succes vandaag. Laat even weten hoe het gegaan is! @Majkuh, inderdaad nog even met kv getest en was ook duidelijk positief. Zo zie je maar dat 1 keer klussen voldoende hoeft te zijn! @libelle, bedankt haha!
Ik vandaag weer bij de verloskundige geweest. Vandaag voor het eerst het hartje gehoord. Daarvoor enkel gezien op de echo's. Echt super gaaf... wist niet dat ik dat geluid zo mooi en indrukwekkend zou vinden. @ Puck... wanneer moet jij nu terug naar de gyn?
Goed om te lezen Libelle! Is het normaal dat je bij de eerste echo niets hoort, alleen maar ziet? Lilmomo, hoe was het vandaag?
Ja dat is normaal. Ze laten dan niks horen, alleen zien. ( tenminste is mij verteld. ) Heb nu dus 2x op echo hartje gezien en vandaag geen echo, maar wel gehoord. Kun je het ondertussen al bevatten?
Ok, weer wat geleerd! Het besef is er nu wel degelijk. Gisteren meerdere malen nog een keer op de zw test gekeken, maar er is geen twijfel mogelijk. Het gaat flink tekeer in mijn buik en deze is nu zelfs al gegroeid. Sommige mensen valt het nu al op ...
De operatie is goed verlopen, wel veel last van het gas in me lichaam wat ontiegelijk veel pijn doet aan me schouder en ribben bij het rechtstaan. En me buik is een beetje beurs. Maar alles zag er picobello uit dus ik kan gewoon zwanger raken, over 6 weken moet ik terug komen en dan kijken we wat we verder gaan doen. Ik moet stoppen met roken, ben al heel veel afgebouwd van ander half pakje(pakje van 29) naar 10-12 sigaretten per in 2 maanden tijd dus wie weet krijg ik het voor elkaar gestopt te zijn over 6 weken. Ik ga weer verder rusten Groetjes lilmomo
Fijn dat alles goed is gegaan lilmomo en wat fijn dat je gewoon zwanger kan raken! is best een vervelende operatie met de gassen inderdaad, mar de uitslag is super lijkt me. rust maar lekker uit, liefs maaike
Mooi he dat geluid van hethartje ? De eerste x was tijdens de 12 weken echo en heb ik gehuild ( ja ben een mietje) wNneer ben jij eigenlijk uitgerekend libelle?
Majkuh: ik moest wel ff slikken Ben uitgerekend voor 27 september. Banner moet eigenlijk 14 weken, 2 dagen zijn i.p.v. 14 weken, 5 dagen. Maar had geen zin om 'm aan te passen. Tegen het einde maakt het toch zoveel niet meer uit.
Die paar dagen maken idd weinig uit Volgens de eerste dag van mijn menstruatie is het tien mei, volgens mijn eisprong want ik weet wanneer die was is het dertien mei en volgens de twaalf weken echo de twaalfde en volgens de echo met 28 weken de elfde hahaha kind komt ton wanneer et haar uitkomt! Banner lekker laten staan en leuk de 27ste, daar was mijn 2 §d ook op uitgerekend, werd 6 oktober
Inderdaad het komt, wanneer het komt. Bij jou begint het in elk geval lekker op te schieten. Nog een weekje of zes,.... ben je er al helemaal klaar voor?
Jaaaaaaa echt wel! Ben he nog niet spuugzat hoor, maar ze mag met 37 weken wel komen, deze mama is er klaar voor bovendien ka he zijn dat mijn vriend in week 38 of 39 nog wegmoet, dus ze mag eigenlijk ook wel gewoon op tijd komen, lijkt me vreselijk als hij HT mist of daarna een week wegmoet aaahhh!