Jee... ja das nu niet echt goed gepland. Waar moet hij dan heen? Is er niet onderuit te komen? En anders moet zolang de stop er nog maar in blijven. Even de tijd uitzingen tot week 40
Wrs de lasershow maken voor de wereldtournee van Jean Michel Jarre......tis nog niet duidelijk wanneer precies.....en afzeggen is geen optie. Door de crisis valt er steeds meer werk uit, financieel is het wel eens leuker geweest en dan druk ik me mild uit Met 5 kids moeten we wel....
Das inderdaad waar.... vandaag de dag kun je niet alles meer laten schieten. Dan zit er voor jou toch echt niks anders op. Ervoor.. of erna dan maar!
ach ja, lang leve Skype en de webcam, tis niet egweldig, maar beter dan niets. Mijn opa wist pas dat hij een zoon had 4 dagen nadat oma was bevallen!
Ha meiden Ik meld me helaas weer bij mijn oude topic. Gisteren vond ik wat bloed en ben ik in het ziekenhuis geweest. Daar was niets te zien, wat ook kon door de lengte van de zs. Toen bloed geprikt, de waarde was veel te laag. Het bloeden is vandaag doorgezet en nu veel buikpijn. Wachten op nieuwe kansen dus...
Oh Chiaraa.......... meisje, meisje, wat vind ik dit ontzettend sneu voor jullie,heel veel sterkte lieverd......
chiaraa: wat lees ik nu een vreselijk nieuws oh wat erg voor jullie lieve chiaraa heel veel sterkte en een dikke knuff majkuh: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. ligt het nu aan mijn computer of zijn de laatse berichtjes weer weg? groetjes puck
Ooohw lieve Chiaraa, wat een naar nieuws kom je brengen Dikke knuffel meid, ik hoop dat je cyclus niet te lang laat wachten opzich. En je gauw verder kan gaan... Dikke knuffell
Hey chiaraa sterkte meis en hopelijk kan je snel opnieuw beginnen. Sorry voor de late reactie maar ben zelf even een tijdje rustig geweest met alles door de operatie enzo. Groetjes lilmomo
hier alles ok ben op mijn ongie aan het wachten om aan een nieuwe ronde te gaan beginnen. hoe gaat het met jou majkuh het zal wel zwaar zijn! hoeveel kilo ben je nu aangekomen? lilmomo: hoe gaat ie waneer moet je terug naar het ziekenhuis? chiaraa: dikke knuff voor je groetjes
Hoi Puck, Zwaar is ene groot woord, maar het is wel pittig ja Ben nu 37 weken en ik denk ongeveer 14 kilo aangekomen, die laatste 3 is van de laatste 2 weken door het weer, is vocht......verder eigenlijk alleen maar buik, net alsof ik een skippybal heb ingeslikt Ben eigenlijk wel heel mooi zwanger als ik iedereen mag geloven Ben alleen zoooo nieuwsgierig aan het worden! Plus dat de standaard klachtjes inderdaad niet prettig zijn, maar goed, die horen erbij en dit topic is het laatste topic waar ik wil zeuren over dat soort futiele dingetjes....... Vanmorgen wa sik bij de voetreflexmevrouw en die zij dat meisje het nog erg naar haar zin heeft in mijn buik en deze week nog blijft zitten, maar dat het vanaf volgende week erom gaat spannen, ben benieuwd!
Met mij gaat het ook allemaal prima. Begin nu langzaamaan een echt zwanger-buikje te krijgen en heb tot op heden nog steeds nergens last van. Morgen voor controle terug naar de verloskundige. 11 mei hebben we de 20 weken echo. Ben weeral op van de zenuwen, zal blij zijn als ik morgen het hartje weer gehoord heb. Met mijn knie ondertussen ook goede voortuitgang aan het boeken. De fysio was weer trots op me.. haha.. Flinke pluim gehad... tja.. heb toch niks beters te doen dan oefenen. Loop inmiddels met één kruk en mag af en toe kleine stapjes los proberen te maken. Wel onder toeziend oog van manlief @ Majkuh, wanneer vertrok je man nu voor zijn werk? Of is ie al weg? Echt superspannend nu allemaal,... @ Puck, trek jij het allemaal nog een beetje? Ondertussen al meer info vanuit het ziekenhuis? Of zijn jullie nog niet geweest,... sorry als ik het misschien weer voor de zoveelste keer vraag, maar ben nog steeds wat vergeetachtig,.. en stiekum te lui om terug te gaan bladeren, hms. xx
Hoi Libelle, Manlief gaat donderdag weg en is volgende week woensdag thuis, MAAR zit vlak over de grens in Belgie en ze weten daar dat zijn vrouw hoogzwanger is, dus als er wat gebeurt kan hij naar huis! 20 weken echo, oh echt heerlijk om zo uitgebreid naar je kindje te kunnen kijken, wij vonden het super
Ow fantastisch dat hij zo terug weg kan, dat is toch weeral een heel fijne gedachte. Ben ook heel benieuwd hoe de echo zal zijn, ze hebben gezegt er een heel uur voor uit te trekken,.. weet alleen niet of dit incl praatje vooraf en achteraf zal zijn. We zullen zien...
Ja echt wel, wrs is hij wel te laat als het net zo hard gaat als met Noa, maar hij kan iig naar huis en dat is al heel wat 11 mei de 20 weken echo, dan hoop ik dit meisje toch al vast te hebben! Heb iig een afspraak met de vk dat als ze er dan nog niet is (ben dan 40 weken) ze gaat kijken of ik al wat ontsluiting heb en ze me kan strippen omdat vriendje 2 weken daarna naar Zuid-Afrika moet! Mocht mopje te laat komen gaat hij gewoon niet, maar met een eigen bedrijf kunnen we dat geld eigenlijk niet missen, dus het zou fijn zijn als mopje op tijd komt!