En toch ongesteld geworden, kan wel huilen, maar wist het eigenlijk al omdat ik maar 1 maal seks heb gehad met mijn partner
lolmomo: oh meid wat sneu ik weet hoe je je voeld elke maand heb je hoop ondanks dat we weten dat de kans ontzettend klein is. sterkte meid en we gaan er volgende maand weer voor! dikke knuffel van puck en laat je mannetje je maar eens lekker verrassen morgen met valentijnsdag!
Haha me mannetje heeft mij verrast we gaan vanavond lekker uit eten met zijn 2tjes. En ik had stiekem een valentijns kaart bij zijn eten gedaan hahaha, Dus dat zit wel snor. We gaan er ook volgende maand op uit naar duitsland met de pasen, maar als ik dan pech heb heb ik net me duivels. Grrr volgende cyclus alweer. groetjs lil momo
Aahw wat ontzettend jammer lilmomo. Had zo een goede hoop voor je.. Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent. Ik hoop dat je over een kleine 2 weken lekker kan genieten van de sex.. Heeeel veel succes. En een fijne valentijnsdag meiden!
lilmomo hoe was je etentje geweest met valentijnsdag? ik ben vandaag ongesteld geworden dus kan er weer met een frisse moed tegen aan! groetjes
goede morgen meiden. lilmomo en puck succes meiden voor de nieuwe ronden en de nieuwe kansen. ik hoop dat de mannen deze maand die ene keer goed en raak schieten. of net als mijn man er ff hun best voor doen. ik hoop het laatste natuurlijk ik zit op de wachtbank en ik vind het deze maand wel echt spannend omdat mijn man er echt zijn best voor heeft gedaan. de teleurstelling als het niet gelukt is zal groter zijn dan normaal ben ik bang. maar ja nog 8 dagen wachten dan weten we meer
He meiden , ik las hier even....persoonlijk kan ik hier niet over meepraten ..maar even ene opsteker voor jullie,lijkt me moeilijk hoor als de wens er is maar als de sex niet meewerkt maakt het het nog wat lastiger...maaarrrr 1 keer kan genoeg zijn..succes hoor!
Jammer puck, naja dan gaan we samen lekker naar de volgende ronde. Het etentje was heel erg leuk we hebben lekker gegeten, alleen jammer voor als we thuis kwamen, was ongesteld:S Helaas. Gisteren begon me mannetje er zelf over dat hij al zo was met zijn ex, me mannetje is nu bijna 32 en heeft eerder een relatie van 8 jaar gehad, en zijn ex had ook niet altijd de pil genomen. Hij zei ja toen is ze ook niet zwanger geraakt. denk dat ik onvruchtbaar ben en gewoon geen kinderen kan krijgen. Ik zo dan moet je dat laten onderzoeken he, hij zo ja maar heb geen zin om steeds naar de arts te gaan. Hij zei ik wil wel een potje afgeven maar daar laat ik het ook bij. Ik zo naja je moet er wel wat voor over hebben he slimmerik. Maar ja vandaag zei hij toch dat hij het niet wou naar de dokter. Misschien komt dat nog, Maar in ieder geval bij zijn ex was hij ook al zo van weinig seks en zo hij weet niet hoe dat komt. Ligt dus gelukkig niet aan mij, maaarja wordt er wel ontzettend onzeker van. Groetjes lil momo
lilmomo vervelend voor jullie zeg ik hoop dat hij er goed over na denkt en straks toch met je naar de dokter wil want als zijn zaadjes zwak zijn zijn er nog wel mogenlijkheden maar daar moeten jullie dan samen achter staan. succes
Ja dat is zo, heb eens zitten kijken op internet en je heb ook thuis testen voor mannen. www.santena.nl kost 30 euro ofzo en binnen 60 minuten weet de man hoeveel actieve zaadcellen er zijn. Als die test niet goed uitsla kan ik alsnog hem proberen ofhalen om naar de arts te gaan. Zal eerst met hem overleggen of hij die test thuis wil doen.
Tjaa, maar het is niet zo goed als de technology die ze in het ziekenhuis gebruiken he.. Daar doen ze het onder een microscoop, en telt de computer het, volgens mij.
hey lilmomo jeetje wat moet jij je kl*** gevoelt hebben zeg meid. ik hoop dat hij bijdraait en mee wil gaan werken hoor. en over die thuis test ben ik het wel een beetje eens met ikdus want als het zo makkelijk ging allemaal dan hoefde we daarvoor niet meer naar een gyno en zou de huisartsen alles zelf kunnen uitsluiten voor je door werd gestuurd. proberen en kijken wat er uit komt ja dat kan altijd maar hou in je achterhoofd dat het geen definitieve uitslag bevat. succes meid en ik duim voor je
Ja ik hoop het edith dat hij mee wil werken, Gisteren begon hij er zelf over en zei hij dat hij ervoor naar de arts wou. Ik zou vandaag bellen voor een afspraak, dus ik belde hem op of hij zich niet had bedacht voordat ik een afspraak maakte. Nee zegt tie laat maar zijn. Ik zo is maar goed dat ik bel dan anders had ik een afspraak voor jan K**** gemaakt. Hoop wel dat hij bijdraait, dan weet ik ook waar ik aan toe ben. En heb ook gezegt je moet meer klussen wil je een kleine, je moet er wel wat voor doen, die komt echt niet zoals je moeder heeft verteld met een ooievaar aanvliegen oww echt niet zegt tie, das nou jammer :x Ik weet dat me mannetje ook heel graag een kind wil, hij heeft het er steeds over en begin er ook zelf over, zelfs toen we naar een koopwoning gingen kijken, zelfs gisteren nog tegen zijn moeder, maar hij weet echt niet hoe het komt dat hij geen zin heeft. Hij zegt is al jaren zo, ben nooit een seksbeest geweest. naja dat was mijn geklaag weer voor vandaag.
Lieve schat, geef hier aub geen geld aan uit. Dit is echt niet betrouwbaar. Ook al zeggen ze dat het 99% zekerheid geeft. Het is niet voor niets dat dat in een ziekenhuis door een speciaal lab wordt gedaan. Lees nu dat je naar huisarts gaat... heel goed. Zij kunnen wel aangeven of je in aanmerking komt voor een echte test.
Nee ik ga niet naar de huisarts, me mannetje zei eerst dat hij wel wou gisteren, en vandaag zei hij van ja laat maar zijn. Nu wil ik hem overtuigen toch te gaan. Maar me mannetje kan nog wel eens van mening veranderen, de ene keer zegt tie ik wil dit de andere keer weer dit, zo dus het zelfde als met naar de arts te gaan. We zullen het wel zien. het is alleen een beetje K***e
Stel hij wil toch, dan hou er wel rekening mee dat hij wellicht aangeeft dat je er nog niet voor in aanmerking komt omdat je 'pas' in de 6-7e ronde zit (als ik naar je onderschrift kijk). En je geeft aan dat jullie niet heel gericht klussen, dus dat draagt ook bij aan het nog niet zwanger zijn. Over het algemeen krijg je pas een test als je een jaar gericht klust. Maar wie weet wil hij je wel doorverwijzen hoor, wil je alleen voorbereiden op de kans die bestaat.... Denk dat op dit moment de enige oplossing is, proberen ongedwongen sex te hebben rond de eisprong. Wie weet ben je dan zo zwanger!
Jannes als je mijn berichten eerder van vandaag hebt gelezen, Mijn mannetje is met zijn ex 8 jaar bezig geweest, toen was het ook niet gelukt. Ook al waren ze niet gericht er mee bezig. Daarom denkt mijn vriend ook dat hij minder vruchtbaar is of ontvruchtbaar. Zelf ben ik ook al meer als een jaar bezig geweest, en was ook niet in verwachting. ( met mijn ex partner) nu ben ik ja in ronde 7. Toch zouden we willen weten waar we aan toe zijn. Mijn mannetje is ook al 32