Controle weer prima vandaag. Ben weer opgelucht. Hartje weer gehoord. En de rest ook in orde. Bloeddruk iets gedaald, maar dit schijnt veel voor te komen wanneer men op de helft van de zwangerschap zit. Was 120/ 60 en de vorige keer 120/ 80 ... ach,... wat scheelt het! Wel rustig hier trouwens,.. vast allemaal aan het genieten van het mooie weer!
Hallo, Ik herken je verhaal! Bij ons was het net zo. Mijn man maakt bepaalde periodes lange dagen en heeft twee keer in de week zijn sportavond waarbij hij vaak laat thuis is. Eerst wilde ik hem niet vertellen dat het de 'klusavonden' waren om de druk eraf te halen. Het lijkt dan zo verplicht te worden. Maar dit hielp dus niet want dan kwam er niets van terecht. Toen toch maar verteld dat het echt nodig is om de kans groot te maken om nu zwanger te worden. Hij houdt er nu echt rekening mee, klinkt raar hé? Maar voor mij zelf was het ook rustiger, dit voorkwam botsingen met elkaar/ frustratie bij mij.. Succes! Liefs, W.
Hoe is het met de meiden hier? manlief is gisteren weggegaan en komt donderdag pas terug, laat en moet dan meteen weer weg, dus ik zie hem eigenlijk vrijdag pas weer......*slik* ben benieuwd wanneer beebje komt (zie banner )
Hoi Majkuh, Gelukkig is hij er weer bijna! Ik heb het idee dat hier nauwelijks nog wat gepost wordt dus vandaar dat het bij mij ook even duurde. Maar wilde even laten weten dat ik je stiekum nog op de voet volg bij de mei-mama's. Succes met de laatste loodjes! xx
Het is hier inderdaad heel rustig......... meiden als het te moeilijk is dat wij (zwangeren) hier posten, dan heb ik daar alle begrip voor hoor......gezien de aard van dit topic is het niet niks, maar zeg dat dan, vind het jammer als jullie je topic 'kwijt' zijn door mij *bloos* ofzo.......
hey hallo hier ben ik weer ik heb het druk gehad en ben 5 dagen naar de ardennen geweest met de vriendenclub ik ben nog niet in het ziekenhuis geweest ik wacht deze ronde nog af we gaan morgen de vruchtbare periode in en ben dus weer erg benieuwd. ik moet zeggen (maar dat zullen jullie wel gemerkt hebben) dat ik de laatste tijd er een stuk rustiger onder ben wat erg prettig is. verder ben ik net door een mri scan geweest voor mijn pols daar heb ik al een jaar pijn aan wat niet weg wil gaan. jeetje wat een ervaring in z,n nauw ding en wat een herrie dat dat maakt zeg. ben benieuwd wart er uit komt. ik heb er helemaal geen moeite mee als jullie hier posten ik vind het wel gezellig. majkuh red je het een beetje? nog twee dagen volhouden en dan is je mannetje weer thuis. het wordt nu echt spannend. en 14 kilo is toch netjes. libelle fijn dat het vooruit gaat met je knie. en spannend hoor de 20 weken echo dat kunnen ze pas echt alles goed zien. succes alvast maar voor die tijd spreek ik je nog wel. hoeveel ben jij al aangekomen? lilmomo???? hoe gaat het met je???? groetjes puck
Ok Puck, dan is het goed Leuk dat je 5 dagen bent weggeweest en zeker fijn dat je het wat meer kan laten rusten, toch wel heel belangrijk, anders word je er volgens mij maar gek van...... De 14 kilo is ondertussen alweer 12, mijn maag zit zo in de verdrukking dat ik nauwelijks kan eten, dus ben afgevallen. Had dit wel een beetje verwacht, ben bij de meiden ook maar 12 kilo aangekomen en had ook alleen maar buik, echt leuk, je ziet gewoon van achteren niets, heb nog steeds taille Wanneer krijg je de uitslag van je MRI scan?
voor de uitslag van de mri moet ik een afspraak maken morgen is het koninginedag dus kan vrijdag pas bellen maar ik denk volgende week of zo vervelend dat je niet kan eten dat zou ik eens een keer moeten hebben dat is goed voor de lijn........... maar zonder grappen wel echt vervelend groetjes
hallo het is weer gelukt donderdag en zaterdag geklust en vrijdag een zwaar positieve ovulatietest nu weer op het wachtbankje als het nu iet raak is ga ik zeker terug naar het ziekenhuis!
dames ik heb een afspraak gemaakt in het ziekenhuis op dinsdag 19 mei moet ik op gesprek "hoe nu verder" ik ben benieuwd groetjes
Super knap van je dat je de stap durft te zetten! Hoop alleen van harte dat het niet nodig zal zijn! Verder is het hier wel erg rustig aan het front. Chiaraa,.... Lilmomo? Allebei foetsie.
misschien is chiara wel aan het puffen? of heeft ze al haar beebje in der armen? we wachten het af ben wel benieuwd groetjes
hahaha, vandaag gestript, voel nog niet bizonder veel, dus heb niet het idee dat het werkt, maar w wachten af.......
Dan gaat de vk of gyn binnenin voelen of je al wat ontsluiting hebt, zo ja dan is het mogelijk om met de vingers de vliezen los te maken van de baarmoeder. Dat maakt hormonen vrij die net het zetje tot weeen kan geven. He heeft niet geholpen, we wachten rustig af, volgende week maandag probeert ze het nog een x als ik niet ben bevallen Oh ja, ik had dus al 1,5 cm ontluiting ( normaal als je al eerder een kindje hebt gekregen) zonder ontsluiting kunnen ze er niet bij.