help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dat hoor je wel vaker hé! Maar ik heb het dus vaak moeilijk om gewoon ergens vertrouwen in te hebben... :( Maar ga het toch proberen nu!

Ovutestjes blijven in de kast liggen net als mijn thermometer. Alleen niet teveel hier aanwezig zijn wordt moeilijk :$.

Heb net een hotelreservering gemaakt bij een hotel in Sluis voor de nacht van 04/07! Is niet mijn vruchtbare periode dus dan weet ventje zeker dat het enkel om te genieten/ontspannen is en zal er geen druk zijn... Enkel genieten!

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wat goed van je!!! veel plezier :D

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    majkuh wat een leuke banner van stella wat een schatje gaat alles nog goed?

bereke: wat een vehaal van je bij de gyn ik begrijp je heel goed majkuh heeft helemaal gelijk maar zelf weet ik ook hoe moeilijk het af en toe is om je libido hoog te houden.
    bij ons is het vooral mijn mannetje die geen zin heeft waardoor mijn zin ook snel over is.
    ik vind je cyclus wel erg onregelmatig ook al zeggen ze van niet dat maakt het nog moeilijker.
    toch heb ik het idee dat je geen goed gevoel had bij de gyn maar wat ook verschil vergleken bij ons die zijn echt geweldig.
    en 10 lilo afvallen? heb je je gewicht niet eerst even doorgegven hij kan ook zeggen probeer naar een bepaald bmi te werken dat klint wat vriendelijker.
    probeer rust te vinden dat is zoooo belangrijk en ik weet het "het is makkelijker gezegd dan gedaan" bij mij lukt het redelijk goed maar heb ook nog mijn stress momenten.
    serkte en zet hem op samen.

hier alles ok ik heb de 80 km uitgelopen met 1 blaar wel ben ik heel moe nu. ik heb nog nooit zo iets indrukwekkends meegemaakt 1650 mensen in een lange sliert een prossesie tocht lopen en eindigen in een bomvolle kerk waar iedereen voor je klapt dan breek je echt en komen de tranen vanzelf duizenden mensen langs de kant klappen echt super geweldig.

toen ben ik vanmorgen naar de folikelmeting geweest en jawel mijn eerste gebeden zijn verhoord mijn ei zat er nog.
    morgen vroeg om half 9 moeten we zaad inleveren bij het lab om half 10 ophalen en krijg ik mijn IUI erg spannend allemaal.

en woensdag kan mijn mannetje gewoon geopereerd worden
    alles valt tot nu toe nog op z,n plek.

ik ga nog even slapen mijn benen voelen een beetje zwaar
    groetjes

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Wauw Puck! :) :)

Heeeeeel veeel succes morgen!

5. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Foto van mijn buik!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Foto's van kamertje staan in topic; nieuwelingen zijn zwanger.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Mijn petje af hoor voor je puck!!! 80 km! Ik ben echt onder de indruk! Moet wel een hele leuke sfeer geweest zijn!

Super dat de folikelmetig goed was! Ik duim dat de IUI een succes wordt morgen!

En hopelijk is je mannetje er vlug terug bovenop!

Ik hoop idd maar dat we onze intenties ook effectief gaan kunnen waarmaken!

Ik vond ook dat hij er heel licht overheen ging maar da's misschien om mij niet nog ongeruster te maken. Of omdat hij pas iets zinnigs kan zeggen na bloedonderzoek.

Ik zei nog tegen mijn man: "is het zoooooo duidelijk dat ik teveel weeg? Ben ik dan zo dik?" Wat er echt niet goed van. Misschien wat overgevoelig van mij hoor... Mijn man had het niet zo begrepen en zei dat hij het waarschijnlijk niet zo bedoelde.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Libelle, heel mooi buikje! Mag je trots op zijn hoor!
    En ben even naar het kamertje gaan piepen. In een woord: prachtig!

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    mooie buik libelle!
    ik kan de site niet vinden van nieuwelingen die zwanger zijn waar staat die dan?

groetjes

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
  11. bereke

bereke Niet meer actief

Is echt helemaal mijn smaak! Heel mooi en ook rustgevend. Zou het zo zelf kiezen voor ons kindje ooit.

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    @ Bereke: :D

@ Puck: Veel succes meid! 8)

@ Lilmomo: Nog steeds van de aardbodem verdwenen? Of ook stiekum aan het mee-lezen? ;)

Ik ga zo naar de verloskundige.. controle. Daarna een paar uurtjes werken.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe was het bij de verloskundige libelle?

Hier ben ik vandaag eindelijk ongi geworden. Dus nog enkele dagen en wij vliegen er terug in na een pauze van 2 cyclussen! Eindelijk!!!!

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Bereke, gefeli met je ongi, ;) Succes deze maand.

Bij de vk alles super. Goed gegroeid, 7cm gegroeid,...de baarmoeder. Nu op 27 cm. Is ong. vijf cm boven mijn navel geloof ik. 135 pm was de hartslag van baby, moet tussen 110 en 150 liggen. Dus mooie middenmoter :) En mijn bloeddruk was ook oké. 120/ 65 dus vochtprobleem heeft hier niks mee te maken, gelukkig. fiew. Volgens vk heb ik gewoon dikke pech.. zit niks anders op dan veel drinken, voeten omhoog, voetmassage en voldoende bewegen.

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    zit trouwens net eens naar jouw cyclus te kijken... lijkt verdomd veel op de mijne voor de zwangerschap..

16. bereke

bereke Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed gaat met het beebje en met je bloeddruk!!! Hopelijk mindert je vochtprobleem nog serieus! Lijkt me knap lastig...

Wist je hoe dat kwam bij jou? Hebben ze er iets aan gedaan? Sorry hoor, je zult dit vast al wel eens verteld hebben maar ik kan zo slecht onthouden en om nou 249 te gaan lezen ;) ...

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    libelle wauw mooi kamertje en wat een schattige kast zo met die kleertjes er in ik houd ook van rustig en wit helemaal mijn smaak.
    geniet er maar van.
    enne klinkt goed lekker voeten massages van je mannetje;) laat hem je maar eens flink in de watten leggen.

bereke wat fijn dat je ongie door heeft gezet kun je weer met een frisse start beginnen.

mijn IUI is gelukt vandaag mijn ei was nog gegroeid en zat keurig op z,n plaats om te springen na het bewerken van mijn mannetje zijn zaad bleven er 5 miljoen soldaten over een goede kans deze maand :) maar moest wel rekening houden met een teleur stelling.:(
    we gaan nu rustig op het wachtbankje zitten en als ik vrijdag 10 juli nog niet ongie ben mag ik testen.

groetjes puck

18. bereke

bereke Niet meer actief

Oh super puck!!! 5 miljoen is toch goed of niet? En zeggen ze al direct dat je rekening moet houden met teleurstelling? Vind ik maar raar... We gaan er gewoon vanuit dat het prijs is hoor!!!!

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja we gaan er vanuit dat het lukt deze maand maar ik vindt het eigenlijk wel goed dat ze dat zei om een jezelf een beetje te beschermen voor een te grote klap als het niet is gelukt.
    bij een IUI heb je maar een slagings kans van 15% en bij een normale vruchtbare vrouw 25%
    de kans is dus nog klein dat het lukt maar we blijven positief.

groetjes

20. bereke

bereke Niet meer actief

Ja da's dan ook wel weer waar... Maar goed, voor hetzelfde geld horen jullie direct bij de 15%! Ik duim!

Is alles ook vlot gegaan voor je man? Want is wel hele druk zeker voor hem...

Deel Deze Pagina