help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Oei makjuh, da's minder goed nieuws. Werken jullie voor een baas of zijn jullie zelfstandigen? Hopelijk klaart het vlug allemaal wat op!
    En ja, is een lief zicht hé, als een baby ingebakerd ligt!

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Jeetje Majkuh.. das balen.. helaas zijn het dure tijden.... en ook wij hebben chronisch geldgebrek..... maar goed, is natuurlijk anders dan bij jullie,... hoop dat zich snel betere tijden aandoen, ...

Gelukkig doet Stella het goed..... ik zou er zelf nu niet aan moeten denken ingebakerd te liggen, haha... maar zo'n hummeltje voelt zich er vast superfijn bij! ;)

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    lekker warm nu inbakeren? ik heb het echt snikheet!
    wat een vervelende situatie zeg majkuh je vertelde al dat je mannetje die opdrachten moest aannemen in het buitenland vlak voor en na de geboorte van stella omdat dat finacieel nogig was.
    hopelijk komen er weer snel betere tijden aan.

hier alles ok
    ik moest vandaag naar nijmegen voor mijn pols daar zit een speciaal ziekenhuis voor gewrichten ik daar anderhalf uur in de auto gezeten met de mri en foto,s op cd gebrand van mijn andere ziekenhuis stoppen ze die cd in de computer is het van iemand anders met dezelfde achternaam 10 jaar jonger een meneer en met kniefoto,s echt een bak hadden ze me de verkeerde meegegeven. nu de gegevens opnieuw aanvragen en weer afwachten gelukkig krijg ik nu een bel consult en hoef ik niet zo lang in de auto te zitten.

groetjes

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    hahahaha Puck... in het ziekenhuis ook vast last van een zonnesteek! Was dus weer een rit voor noppus!

Begin je trouwens al zenuwen te creëren voor de 10e juli? ;)

5. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Oh nog meer mensen met chronisch geldgebrek en wel een kinderwens ;) hahaha gelukkig... dacht al dat ik een slechte moeder was voor ik moeder was :)

Wij hebben de afgelopen 2 maanden en de komende 2 maanden naast onze vaste lasten nog 1000,- p.m. wat we aan de hypo.jongens moeten betalen... dat hakt er wel in zeg maar.......

Majkuh, hopelijk snel meer ademruimte voor jullie!

Bereke, ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo'n onderzoek 2 weken moet duren!! :S soms snap ik niets van ziekenhuizen/artsen...
    Ben benieuwd wat er uitkomt (hopelijk niets negatiefs).

Hier lijkt het wel of ik misschien een ei voel!! Zou wel vroeg zijn voor mijn doen, maar kan het ook niet testen (geen ovu.testen meer)... maar klussen is nu geen probleem... dus... *duim duim duim*

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    en nancy is het klussen nog goed gelukt?

7. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Hey Puck,
    Ja helemaal geslaagd!
    Voel een soort ongi-achtig gevoel, na die steekjes van gister, is het eitje dan gesprongen nu?

Als dat zo is hoop ik maar dat ze klaar voor de start liggen hahaha. Mannetje is nu van huis, geen idee hoe laat het wordt... en daar straks was het echt te heet om elkaar aan te raken hahaha. Morgenavond is ie ook weg, dan wordt het sowieso laat geloof... dus mocht mijn ei gesprongen zijn... hoop ik echt dat ze klaar lagen.... :)
    Net wezen wandelen..zei ie dat ik mn kinderwens op de lange baan moest schuiven... vanwege de crisis/baan kwijt... Hmmm ben er niet op ingegaan...want als ik wel nu mijn ei heb, hebben we de kans wel gegrepen zeg maar :D
    Hij roept nog weleens dingen in een moment van verstandsverbijstering... hoop dat dat nu ook het geval is ;)

Maar goed, enough about me... hoe is het hier?
    Puck, nog 9 dagen!! Hoe voel je je?? Hoop dat het raak is!!!

8. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Heb m vandaag ook nog kunnen strikken voordat ie straks van huis is hahahaha, eindelijk een eerlijke kans deze maand!!! :D

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Goed bezig Nenci! En dat met dit snikhete weer!

10. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Erg he, eigenlijk!!!! hahahaha... hij had me wel door natuurlijk hahaha.
    Maar goed ik blij :) hij ligt nu (weer) op bed, kwam om 4u vannacht thuis ofzo, gelijk kotsen (mannen!!) Hij mag ook eigenlijk niet drinken met ritalin... of iig niet veel... en hij is zich te buiten gegaan... Nou hopelijk voelt ie zich knap beroerd vandaag :D

Zwangere dames... vraagje... hebben jullie nu nog seks? Mij lijkt het namelijk eng zodra ik zwanger ben hahaha... ja ik weet dat miljoenen vrouwen me voor zijn gegaan... maar toch :)

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Laten we het zo zeggen; zééér weinig. Momenteel meer van de hand- en spandiensten,... krijg je het ook een stuk minder warm van! Hahahaha... nee vinden het beide ook te eng. En mijn knie ( gevallen met wintersport, kruisband en binnenband afgescheurd en dus geopereerd ) laat ook niet toe dat ik allerlei standjes kan uivoeren die minder belastend zijn voor mijn buik. Bijvoorbeeld bovenop,... ;)

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik denk ook dat als we zwanger zijn dat er niet veel meer gebeurd in de slaapkamer behalve slapen.
    mijn mannetje heeft beloofd om als we uit de medice molen zijn en een kindje hebben dat we dan samen hulp krijgen dit is ons aangeboden in het ziekenhuis.

p.s nog 5 daagjes wachten:(

13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Spannend hoor Puck! Voel je je al anders?

14. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    haaaaallo! ben er ook weer.....;)
    moe, moe, moe en druk. Vakantietijd en alle kids thuis, dan een baby die nog niet doorslaapt, geldstress, mannetje onder de stress pfff, word soms even teveel, maarrrrrrr Sensation is af, eerste klus duurt weer een tijdje, dus vriendje kan uitrusten en als hij gee stress heeft heb ik het ook veel minder ;)

Sex tijdens de zwangerschap, hmmm, met Noa lustte ik er wel papa van, met Stella had ik er absoluut geen behoefte aan, voelde gewoon niet ok. Zeker op het einde als je zo groot en voor je gevoel lomp word....neej, laat maar en manlief vond me mooi zwanger, maar niet erg sexueel aantrekkelijk , heeft toch een andere functie dan dat lichaam ;)

Puck, bijna testen meid, jezus wat spannend!!!

Hoorde trouwens van de week dat een van mijn beste vriendinnen wrs gaat starten met IUI......had tijdens mijn zwnagerschap nauwelijks wat gehoord, dacht dat ze me niet meer wilde! hoge woord kwam eruit laatst, heel sneu hoop zo dat het ze alsnog gaat lukken voordat ze de medische molen ingaan! Ik weet zeker dat ze een hele goede moeder zou zijn :D

verder gaat alles goed. Stella is een heel lief meisje en begint zo enorm te lachen en te brabbelen en dan prata ze met dat hele lijfje, ik smelt helemaal weg bij dat kind!

gaan jullie nog wat doen in de vakantie?

LILMOMO waaaaar beeeeeen jeeeeee??

15. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    tja bijna testen maar de spotting is al weer begonnen vanmorgen dus het zit er niet in deze maand helaas.

lilmomo zit ook in de mm die krijgt volgende maand ook haar eerste iui

hopelijk ben ik morgn wat vrolijker en typ ik wat meer

groetjes

16. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    he bah puck, kan me voorstellen dat je flink de balen in hebt meis.....hoe vaak doen ze zoiets als IUI? is er een beperkt aantal pogingen? veel sterkte meisje, dikke knuf!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    thanx majkuh

je krijgt 6 keer een iui ik krijg de eerste drie zonder medicijnen en de laatste drie met medicijnen.

lijkt me echt stressen ja als je mannetje weinig opdrachten heeft en er dan ook weinig centjes binnen komen.
    en dan zeggen ze dat vakantietijd uitrusten is maar voor jou klinkt het veel drukker succes

hier beginnen de vakanties over drie weken pas. 25 juli volgens mij?

zelf heb ik pas vakantie in september.

groetjes chagerientje

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ging de sex gewoon door tot deze week eigelijk.. vandaag nog geprobeerd omdat vriendje nu wel wil (gek genoeg) maar deed me eigelijk zeer en was absoluut niet zo plesant als vroeger.. dus ben bang dat het ook een tijdje hand en span werk word hier.. heb er ook weinig zin in hoor, en kan opeens makkelijk zonder. das heel wat anders dan een paar maanden geleden. ach weet hij ook eens hoe het voelt om afgewezen te worden :p ik blijf voor jullie duimen dames!

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    PUCK en na die 6x, ga je dan over naar IVF? als je het er liever niet over hebt gewoon zeggen hoor!)

ach en de rest slaan we ons wel doorheen, alleen de sfeer word er niet lekkerder op in huis, is nog niet slecht te noemen,maar de intimiteit tussen ons in niet sexuele manier is ver te zoen helaas, vind dat wel een beetje zorgwekken maar gata vast wel over.

MARIEKEN dat had ik ook, dat het zeer ging doen, werd ook lang niet zo nat als vroeger dus het schuurde wat enzo en ik voelde m op een gegeven moment echt lomp, op het einde voelde het voor mij alsof er letterlijk iets tussen ons stond ;

20. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Potverdorie Puck...

Deel Deze Pagina