help mijn man wil niet klussen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door puck1234, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    precies zo majkuh. het schuurt ja. ligt dus niet aan mij :p
    bij hem deed het nu ook zeer erna zei die vanochtend. dus word ff een paar maandjes knuffelen.. zoals mn vriend dan voor de grap zeg: ze heeft wat ze wou en nu hoef ze geen sex meer.

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    majkuh ik weet niet wat ze na die 6 keer doen ik lees bij iui topic dat ze soms dan ook nog wel een zevende poging doen dan zijn we weer een half jaar verder ik wacht gewoon weer af.

groetjes

3. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Wat hebben jullie weer veel geschreven. Maar even stukje na stukje reageren.

Puck, wat jammer dat het niet gelukt is! Kan me voorstellen dat je je chagrijnig voelt! Dikke knuffel meid!
    En wat een gedoe ivm je pols zeg! Kom je daar aan in het ziekenhuis en hebben ze je dossier niet. Gelukkig kan het nu wel met telefoonconsult!
    En wel goed dat jullie wat hulp kunnen krijgen van het ziekenhuis later. Het is toch ook best wel moeilijk voor jou hé!

Majkuh, kan me voorstellen dat het soms allemaal wat veel is voor je! Hopelijk betert het vlug allemaal wat! En geniet maar lekker van Stella! Voor je het weet is het een flink meisje!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Nenci, fijn dat het klussen goed gelukt is met het klussen! Ik duim!

Marieken, als het niet goed voelt voelt het niet goed hé. Nog even doorbijten en dan kan hij naar hartelust terug vrijen met je ;) !

Hier alles ok. Zijn dit weekend naar zee geweest en hebben zalig weer gehad. Lekker gegeten en gedronken, gewandeld,... . Heeft echt deugd gedaan! Ben dus alleen weer flink bijgekomen! De bodystyling morgen dus maar geannuleerd. Hopelijk is de schade tegen donderdag al wat beperkt!

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    bereke leuk naar zee en lekker weer.
    ik heb ook ooit bodystyling gedaan dat werkte echt maar het er af houden is zo moeilijk.

dames de spotting is gestopt:( ik weet ook niet wat ik er van moet denken vandaag is het precies twee weken na mijn eerste iui
    maar ik durf toch niet meer te hopen.

groetjes

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Waah! En dit heb je nog nooit eerder gehad Puck??? Oeeh... spannend! Ik houd het hier even in de gaten!

Durf je er een test tegenaan te gooien? Of wacht je nog braaf een paar dagen af!?

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck da's wel heel spannend? Heb je dit nog al gehad? Ik duim heel heel hard!!!!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Trouwens onze goede voornemens en plannen lukken nog niet al te best. Vandaag dag 15 van mijn cyclus en in totaal 3 keer gevreeën maar mijn man is 2 keer niet klaargekomen. Ik doe mijn best om "flink" te zijn en het me niet aan te trekken want anders blijft het weer een vicieuze cirkel. En hij wil er gewoon niet over praten dus ik laat het maar gewoon overwaaien en hoop dat de volgende keren meer succesvol zijn. Maar moet toch flink op mijn tanden bijten hoor... . Dit betekent immers dat hij toch nog veel druk voelt of zichzelf veel druk op legt terwijl ik er echt alles aan doe om hem duidelijk te maken dat het om ons draait en dat ik niet wil vrijen omdat ik een baby wil. Pfff.

9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    En, en, en Puck????? :)

10. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames hier nog geen ongie te bekennen ;) wel zegt heel mijn lijf dat het er aan zit te komen! maar van de andere kant smaken sommige dingen anders en ruik ik vanalles:( en ik ben ook een beetje gammel?
    durf nog steeds niet te hopen. vandaag zit ik op dag 15 na mijn iui en op dag 28 van mijn cyclus die normaal tussen de 26 en 28 dagen ligt
    ik ben zo bang en onzeker dat ik me weer van alles wijs maak.

groetjes

11. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    spannende tijden dus,... laat je niet gek maken... :) :)

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik heb even een banner geplaatst ziet er wel grappig uit!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck dit klinkt allemaal wel heel goed! Hopelijk kan je vlug een anderen en nog veel leukere banner plaatsen ;) ! Wanneer heb je uitsluitsel?

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Staat netjes hoor, zo'n banner! :D Nu nog effe naar de winkel om een test! :)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Kom effe piepen hoe het met puck is!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hahaha bereke, ik piep ook steeds, maar zie nog geen nieuws!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo dames vandaag druk gewerkt tot nu.
    ik ga over een half uur testen!!!!!!!!!!!!!

18. bereke

bereke Niet meer actief

Oh puck je houdt het wel spannend! Ik hoop het zo voor je!!!!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Hopelijk verschijnen er op dit moment twee dikke vette strepen puck!!!

20. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ik kan het nog niet bevatten na twee jaar maar kijk naar mijn nieuwe banner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina